Авангардни маратонки – хит в пролетната мода

Прочетена: 57

Елица Илчева

Спортните обувки продължават триумфалното си шестване във всяка сфера на живота – не е нужно да тренираме, за да ги обуем. С тях може да се появим в офиса, на официална вечеря и където другаде ни хрумне. Това е причина да излизат все по-нови и авангардни модели. Такива са и последните два на Nike, които обаче имат специално предназначение. Първият от тях преди всичко ни напомня, че пролетта наднича зад ъгъла. Видно от името му, Air Max 1 Golf Grass е посветен на голфа и поради тази причина е „облечен“ подобно на прясно окосена трева. Връзките са в същия зелен цвят, а логото на бранда е избродирано в бяло. Под горната част на обувката е Zoom Air, а останалият слой от подметка е гумен и гарантиращ нужното сцепление за играта на моравата.

Моделът Air Max 1 Golf Grass е създаден от дизайнера Тинкър Хетфийлд и лансиран за първи път през 1987 г. В началото е бил кръстен Safari – с въздушна камера специално за бегачи. После се появява Air Max 270 – първите 100% въздушни lifestyle обувки, проектирани изцяло според спортните изисквания за нуждите на ежедневното носене.

Това, което остава да разберем, е дали новите „тревни“ маратонки ще бъдат носени на PGA Tour pro. Те ще струват около 140 долара, но още няма дата, на която ще бъдат пуснати на пазара.

Вперили поглед в бъдещето, Nike представиха и умни маратонки, които се завързват сами, но не само това. Моделът Adapt BB, който е с цена от 350 долара, е предназначен основно за ценители на баскетбола, но има приложение и в ежедневието. Използвайки системата за завързване Fit Adapt, потребителите могат да правят промени, докато открият идеалното за тях положение, независимо дали го правят на ръка или чрез мобилното приложение Nike Adapt. Специално разработеният електромотор затяга или разхлабва обувката, за да може тя да прилепне възможно най-добре към крака. За спортистите това е нова ера и нов начин, по който да се отнасят към обувките си.

„Притежателят на Adapt BB ще може да обновява и развива кецовете си с ъпгрейди, нови функции и услуги, като всичко това ще става посредством инсталираните технологии в тях”, казва Майк Донахю, вицепрезидент на Nike, отговарящ за иновациите.

Брандът рекламира новите маратонки като „мобилна лаборатория за спортни проучвания”. Nike Adapt BB бе представен и като най-тестваната обувка в историята. Компанията е избрала баскетбола като първи спорт заради натоварването, на което играчите подлагат своите кецове с бързи пресечки и постоянни спринтове.

С умните обувки обаче идват и нови отговорности – те трябва да се зареждат на всеки 10-14 дни. Могат да се използват и без телефон, но за идеалното им прилепване и персонализиране е необходим смартфон, към който да са свързани.

Сподели в социалните мрежи

Автор на 13.02.2019. Категория Лайф. Можеш да следиш всички коментари и промени по тази публикации през RSS 2.0. Можете свободно да коментирате тази публикация

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.