Инж. Светослав Глосов, АПИ:До седмица ще стане ясно дали ще има санкции за фирмата-изпълнител, която отговаря за въвеждането на електронните винетки

Прочетена: 71

До седмица ще стане ясно дали ще има санкции и за фирмата-изпълнител, която отговаря за въвеждането на електронните винетки. Това каза председателят на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ инж. Светослав Глосов в интервю за предаването „Събуди се“ по Нова телевизия.
Глосов обясни, че негова оставка не е искана и той самият не е подавал такава. „Дейността на АПИ не се свързва само с продажбата на винетки, тя е много по-голяма – свързана е с изграждането на инфраструктура и т.н. Има си членове на УС, които отговарят за различни видове дейности. В случая колегата, който е уволнен, е човекът, който отговаря за винетките. Разбрах вчера вечерта за уволненията – това е преценка на премиера. Антон Антонов – шефът на тол управлението, е назначен през декември, но преценката му за освобождаване не мога да я коментирам“, заяви той.
Глосов посочи, че в момента се извършва проверка на фирмата-изпълнител, след която ще стане ясно дали и за нея ще има санкции. „Дали ще бъдат само тези хора, които ще поемат отговорност, или и фирмата изпълнител, това ще преценим през следващата седмица. Ако фирмата не е спазила графиците – това се проверява в момента, ще си понесе последствията, каквито са разписани по договор“, заяви той.По думите му има проблеми със софтуера за винетките, но на тях веднага се реагира и се отстраняват. „Но винаги има такива моменти и считаме, че в рамките на една седмица вече няма да има подобни проблеми. Увеличават се непрекъснато продажбите на винетки и това е нормално. Към момента има над 71 хил. продадени винетки за над 5 млн. лв. – т.е. системата вече започва да работи“, посочи Глосов.
Според него външна намеса е причина за проблема с конвентирането на хартиените стикери в електронни винетки. „Това по-скоро е слабост в разработването на софтуера – да не се допуска въвеждането на един и същи номер повече от веднъж. Системата е тествана още от ноември месец, но към 17 ноември, когато беше въведена, не създаваше такива проблеми“, заяви Глосов. 

Сподели в социалните мрежи

Автор на 05.01.2019. Категория Новини. Можеш да следиш всички коментари и промени по тази публикации през RSS 2.0. Можете свободно да коментирате тази публикация

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.