БДЖ подобрява информационното обслужване на своите клиенти

Прочетена: 42

„БДЖ-Пътнически превози” ЕООД въвежда подобрения в информационното обслужване на своите клиенти за движението на влаковете в страната. За целта е разработена нова функция в официалната страница на БДЖ (www.bdz.bg), чрез която се предоставя информация в реално време за движението на влаковете в страната.

Услугата е достъпна чрез активния бутон LIVE електроно табло, който се намира в началната страница на сайта на дружеството. При въвеждане на конкретна гара всеки потребител може да проследи има ли закъснение на интересуващия го влак, с колко минути и кога се очаква да пристигне или замине от съответната гара.

Новата функция напомня на съществуващата такава за електронните табла, но вече е усъвършенствана с информация за всички гари и за движението на влаковете в реално време.

Публикуването на актуална информация за движението на влаковете значително ще подобри информираността на клиентите на националния железопътен превозвач, които ще могат да проверяват по всяко време има ли закъснение или извънреден престой на влака, с който са предпочели да пътуват.

Предимството на публикуването на информация в реално време на официалната страница на БДЖ е, че всеки потребител може да проверява за закъснения на влаковете и през мобилното си устройство.

Сподели в социалните мрежи

Автор на 11.02.2019. Категория Новини. Можеш да следиш всички коментари и промени по тази публикации през RSS 2.0. Можете свободно да коментирате тази публикация

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.