Hitachi разшири новата 6-а серия строителни машини

Те са пуснати на пазара под мотото на маркетинговата кампания „Никакви компромиси”

Прочетена: 90

На 21 ноември в Амстердам, Холандия, Hitachi Construction Machinery Europe (HCME) представи пред медиите най-новите модели верижни и колесни багери от серията Zaxis-6, както и челните товарачи ZW-6. Те са проектирани и конструирани с помощта на водещата на пазара японска технология на Hitachi, която е готова да отговори на нуждите на европейските потребители. hitachi1

Новите модели съчетават висококачествен дизайн и материали, надеждни и трайни компоненти и са проектирани така, че да предложат изключителна гъвкавост. Те са пуснати на пазара под мотото на маркетинговата кампания „Никакви компромиси”, която подчертава как собствениците могат да изискват повече от новите продукти на Hitachi, включително и възможно най-ниската цена. Без компромиси са направени последните подобрения в областта на работата, издръжливостта на машините, безопасността и комфортът на оператора.

Верижни багери Zaxis-6

Zaxis-6 включват пет средни модела, от ZX130-6 до ZX210LC-6, и два големи – ZX690LCH-6 и ZX890LCH-6. Въведени са също ZX240LCN-6, при които тясната ходова част е по-лесно да се транспортира по по-малки пътища, както и късоопашатите модели ZX135US-6 и ZX225USLC/USRLC-6, които са идеални за работа в ограничени пространства. hitachi3

Тези модели имат повече от 200 преработени функции и подобрени компоненти. За да се съобразят с разпоредбите на ЕС от IV степен, те са високоефективни и имат по-малко въздействие върху околната среда в сравнение с предишните версии. Оборудвани са с уникална хидравлична система Hitachi, която намалява общата хидравлична загуба и спомага за понижаване разхода на гориво до 12% (при ZX190LC-6 в еко режим). Също така те са снабдени с устройство за обработка, което води до по-малко емисии. Нивата на шум също се намаляват с устройството, което се състои от DOC, SCR система и заглушител. Системата SCR инжектира урея чрез смесителна тръба в изгорелите газове, за да се намали азотният оксид.

Другите новости включват конзолата в кабината, изработена от изключително устойчивa смола клас AES, която се съпротивлява на щетите от ултравиолетовите лъчи, трайни връзки по хидравлично връщащите тръби, за да се намали изтичането на масло, широко отварящи се капаци на двигателя за лесен достъп и подсилени капаци на платформата пътека за по-голяма безопасност.

Колесни багери Zaxis-6

Hitachi пусна на пазара и четири нови Zaxis-6 колесни багери, включително новия модела с къса опашата ZX145W-6. Тези машини са проектирани с повече от 100 новости, от малки уплътнения и О-пръстени за укрепването на горната структура, стрела и рамо, както и нови двигатели от IV степен. Тези подобрения се комбинират, за да се осигури по-добра производителност и по-голяма ефективност. hitachi4

Всички те споделят подобрена хидравлична система, която спомага за понижаване разхода на гориво и имат доказана технология за последваща обработка, за да се съобразят с най-новите изисквания за регулиране на емисиите. Те предлагат същата изключителна гъвкавост като верижните багери Zaxis-6 с подобрена система за закрепване за по-лесно монтиране на различни приспособления. Твърдите и надеждни ходови модули в дизайна, също укрепват гъвкавостта на машините. За по-голяма устойчивост, колесните багери Zaxis-6 са подсилени с по-мащабни цилиндрични капаци, както и с по-високо разстояние от земята, за да се намалят щетите от препятствия.

Най-новият колесен товарач ZW-6,

който беше представен в Амстердам, е ZW180-6. Той е проектиран да осигури изключителна видимост във всички посоки благодарение на репозиционирата изпускателна тръба, входа на въздуха, извитият капак на двигателя, както и стандартна камера с монитор за обратно виждане. Лесен за използване, работи гладко, този модел предлага високо ниво на комфорт и е един от най-тихите на пазара.hitachi2

Със значителна товароподемност, мощна сила на копаене и впечатляващи скорости на движение, новият колесен товарач ZW-6 е също така с изключително нисък разход на гориво. Неговият двигател от IV етап съдържа голям обем, охлаждаща система за рециркулация на отработените газове (EGR), обща система за впръскване на гориво от железопътен тип и катализатор с дизелово окисление. Всичко това помага за намаляването на разходите за гориво и изискванията за поддръжка.

„Най-новите модели от шеста серия са разработени до съвършенство в Япония с помощта на водещи на пазара технологии, за да отговорят на нуждите на европейската строителна индустрия и да предложат възможно най-ниската цена”, сподели пред медиите Бъркхард Янсен, генерален мениджър „Продукти и машиностроене” в HCME.

От българска страна

медийното събитие беше организирано по перфектен начин от дилъра на Hitachi за страната „Зет и Ем Прайвит Ко.” ООД.
Компанията е създадена през 1990 г. първоначално като изключително представителство за България на германския концерн О&К, прераснал през 1998 г. в интернационалната компания „Терекс Майнинг”, а от 1994 г. представлява и интересите на друг гигант – немския концерн ThyssenKrupp Fordertechnik.
През 2004 г. фирмата започва работа в минния сектор и на средноазиатските пазари със собствени представителни офиси и персонал в Алмати (Казахстан) и Ташкент (Узбекистан), а от юни 2005 г. е регистрирана и започва дейност „Зет и Ем Прайвит Ко. Казахстан”.
От началото на 2005 г. „Зет и Ем Прайвит Ко.” представлява интересите на японския гигант Hitachi Construction Machinery. Компанията е лидер на българския минен сектор и е с впечатляващи позиции на средноазиатските пазари, като доставяната от фирмата техника работи в най-големите рудодобивни предприятия в съответните страни – „Елаците Мед” АД, „Асарел Медет” АД, мините „Перник”, „Мини Марица-изток“ ЕАД, „Бели Брег”, „Джайрем“ (Казахстан), „Казахмис“ (Казахстан), ССГПО (Казахстан). В края на 2012 г. фирмата откри шоурум в Скопие, Република Македония, където разполага с офис персонал и сервизен екип.
От 2010 г. функционира и супермодерният шоурум Hitachi/Z&M в София със закрита площ от 2600 кв. м, като цикълът в комплекса се затваря с открита площ с налични машини, сервизна сграда, разположена на 2500 кв. м, и консигнационен склад. Пълната гама минна, строителна и пътна техника, която „Зет и Ем Прайвит Ко.” ООД предлага на своите партньори в пакет с гаранционни и извънгаранционни сервизни услуги, консигнация на резервни части и възможност за лизингово финансиране, се допълва от продуктите на производствените програми на ThyssenKrupp IndustrialSolutions, Furukawa FRD, HBM-Nobas GmbH, Phoenix Conveyor Belt Systems, Dieci S.r.l., MST, Paus MaschinenfabrikGmbH, HBM-Nobas GmbH, ParkerPlants UK,Stiebel GmbH,Stoeber GmbH, LeTourneau, Comac Environment.

hitachi5

Историята на HCME

Hitachi Construction Machinery Europe е създадена през 1972 г. като европейско подразделение на Hitachi Construction Machinery Co. В началото седалището на компанията е в Остерхаут, Холандия, и е с едва четирима служители. През 1981 г. в същия град отваря врати и складът за резервни части, който има за цел да задоволи потребностите на клиентите от Европа, Африка и Средния изток.
През 1990 г. продуктовата гама на компанията се разширява и тя става водещ производител на мини багери в Европа. През 1997 г. първо централната фабрика, а до 2000 г. цялата фирма бива сертифицирана по ISO.
Досега HCME не е спирала да се развива и да предлага на пазара на строителна техника най-новите модели и подобрения. Свидетелство за това е и последната продуктова гама, демонстрирана в Амстердам.

Сподели в социалните мрежи

Автор на 02.12.2016. Категория Строител. Можеш да следиш всички коментари и промени по тази публикации през RSS 2.0. Можете свободно да коментирате тази публикация

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.