Пролетното издание на Пловдивския панаир вече с нова формула
„Бизнесът среща бизнеса” е новата формула на панаира в Пловдив тази година. Досегашната практика бе ориентирана към стоки и услуги за крайния потребител. Големите европейски панаири също са ориентирани към специализирана публика, като според организаторите това е начин да се осигури по-доброто представяне на стоки и услуги за масова употреба. Стана ясно, че заради кризата изложителите са намалили своя брой с 30%. Въпреки всичко 291 фирми от 23 държави участват в тазгодишното издание на панаира. Според запознати намаленият брой участници показва, че положението все още не е стабилизирано и кризата все още съществува. До 16 май на изложението ще бъдат показани изделия, технологии и машини с приложение в строителния сектор, разнообразно обзавеждане, пособия за свободното време и спорта, хранителни стоки и други.
На панаира са организирани и Изложба на общините, Зона за бизнес консултации „Бизнес консултинг“ и Национално изложение на стоки и услуги от предприятия на хора с увреждания и други.
Организират се и Дни на кафето, където бармани и специалисти по приготвяне на напитки демонстрират своите умения, а посетителите имат възможността да дегустират.
Особено активен е и форумът за недвижими имоти в Зоната за бизнес консултации „Бизнес консултинг“. Темите, които се обсъждат там, са пазарът на имоти и неговото управление, енергийната ефективност на домовете и ипотечното кредитиране.