„Български пощи” ЕАД с конкретен ангажимент към абонатите на в. „Строител”

Прочетена: 4

„Български пощи” ЕАД ще реагират на всеки сигнал за проблеми с абонамента на в. „Строител”. „Ние сме партньори и за нас е важно да останем такива”, увери главният изп. директор Деян Дънешки на среща с прокуриста на вестника Ренета Николова. Срещата бе по инициатива на председателя на СД на вестника Венелин Терзиев по повод на постъпили сигнали от фирми – членове на КСБ, че не получават или получават със закъснение изданието.

През следващата седмица екипът на вестника ще изготви списък с всички оплаквания и той ще бъде предаден на директора на дирекция „Основни услуги и логистика” Калин Анастасов, който се ангажира да провери всеки един конкретен случай.

Обръщаме се към всички абонати, които имат проблеми с получаването на вестника, да изпратят информация на електронната ни поща vestnikstroitel@abv.bg или да се обадят на телефоните в редакцията, за да можем да включим в списъка всички сигнали.

Сподели в социалните мрежи

Автор на 06.08.2010. Категория КСБ. Можеш да следиш всички коментари и промени по тази публикации през RSS 2.0. Можете свободно да коментирате тази публикация

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *


%d блогъра харесват това: