Новини

Рекламираме туризма с проекти за 20 милиона лева

Договори на стойност 52 милиона лева за реклама по ОП “Регионално развитие” са сключени за периода 2007-2013 година, където бенефициент е МИЕТ. Това съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова в предаването “Денят започва” на БНТ. Тя добави, че от тях са изхарчени около 32 милиона за телевизионна и печатна реклама, както и за анализи. В момента Министерството на туризма работи по 5 проекта за около 20 милиона лева. - Това, което заварихме при създаване на министерството беше един огромен риск и забавяне с около година и половина на процедурите за тези пет проекта и риск около 8 милиона, – каза Николина Ангелкова. – . В момента сме успели да намалим риска приблизително на три милиона, като се надявам в края на годината той съвсем да намалее… Ние в момента правим реклама по паневропейските телевизии като този договор отново е със заварени параметри, но смятахме, че е изключително важно да се реализира. На около 5 милиона лева е неговата стойност. Нашият фокус в тази реклама, това, което успяхме да променим е да има фокус върху целевите ни пазари и основно да се гледа рекламата от пазарите, от които имаме най-много туристи, допълни министърът на туризма. Николина Ангелкова коментира и проблемите с български ученици на туристическа екскурзия в Испания. Вече сме стартирали работа по този казус, каза министърът на туризма в отговор на въпроса какво може да на прави министерството когато една туристическа фирма не си е свършила работата. - За съжаление, защото тази фирма има още много нарушения, – каза Николина Ангелкова. -  Още миналата година сме сезирали КЗП за недобра практика от тяхна страна: за неплащане към техни потребители, за неосъществяване на ваканции, на почивки и в момента тече процедура за установяване на административни нарушения. За съжаление в закона има празнота и не може временно да се спира дейността на такава фирма и в момента сме инициирали такива поправки в закона за туризма.