Новини

За тунел „Петрохан“ е разработено предпроектно проучване като са изработени 3 варианта. Избран е такъв, който намалява денивелацията на сегашния проход

За тунел „Петрохан“ е разработено предпроектно проучване като са изработени 3 варианта. Избран е такъв, който намалява денивелацията на сегашния проход. Предстои провеждане на екологична процедура. Това каза Пламена Пасева от АПИ по време на работна среща на министъра на регионалното развитие и благоустройството Гроздан Караджов за развитието на пътния сектор. 

Тя обясни, че след Софийския околовръстен път трасето ще тръгва по съществуващия път, предвижда се обход на Костинброд, след това ще се върне в съществуващия път.

"Избраното проектно трасе в някои участъци ще се използва съществуващият път и на някои места ще има нов път. Тунел „Петрохан“ е с дължина почти 7 км. След това малко преди с. Бързия пътят се връща в съществуващото трасе. От Бързия до Монтана трасето не може да се разшири, заради екологичните изисквания, че не може да се промени предназначението на околните ниви, които се ползват като ливади", стана ясно по време на срещата.