Демонстрационното турне на Case и Scania
Експлозивно съчетание от мощност, ефективност и най-съвременни технологии
През ноември „Тайтън Машинъри България“ и „Скания България“ обединиха сили и използваха последните хубави дни на есента, за да демонстрират в работни условия пред клиенти най-съвременна тежка земекопна техника Case и самосвали Scania. Събитията в кариера Ветрино (обл. Варна) и кариера Балша (обл. София) събраха голям брой клиенти, които можеха да тестват и сами да се убедят във високите качества на машините.
С демонстрациите и възможността за тест драйв на верижен багер Case CX250E и челен товарач Case 1021G „Тайтън Машинъри България“ постави силен акцент върху тежката техника в гамата на Case CE. От своя страна „Скания България“ представи гамата XT за тежки строителни приложения - триосни и четириосни самосвали, както и влекач със самосвално полуремарке. Земекопните машини Case показаха своята върхова работоспособност при товарене на самосвали Scania, като за тестването на камионите бе предвиден и тест драйв по маршрут в рамките на кариерите.
Тежкият арсенал на Case
Демонстрираният 25,5-тонен верижен багер Case CX250E е представител на серия Е, съставена от шест модела с работно тегло от 13 до 31 т. Тези съвременни машини разчитат на икономични дизелови двигатели FPT, като за съобразяване с нормите на Етап V на ЕС се използва модул SCR-on-Filter без рециркулация на отработени газове (EGR). Конкретно Case CX250E разполага с 6-цилиндров дизелов агрегат FPT NEF6 с Common Rail, осигуряващ максимална мощност 188 к.с. За целите на демонстрациите багерът бе оборудван с кофа с обем 1,4 куб. м.
Както при останалите модели в тази гама, хидравличната система на Case CX250E предлага отличен баланс между мощност, бързина, ефективност и икономична работа. От една страна, това се постига чрез възможността за регулиране на хидравличния дебит и задаване на приоритет на движенията на рамото, стрелата или завъртането на надстройката, а от друга, чрез използване на четирите работни режима. При необходимост от по-големи багери клиентите могат да поръчват машини от серия D, обхващаща по-тежките модели с работни маси от 36 т до 71 т.
На свой ред демонстрираният Case 1021G е част от гамата челни товарачи на Case CE, съставена от седем модела с работни маси от 11 т до 28 т. Те се задвижват от най-съвременни дизелови двигатели FPT, които използват само селективна каталитична редукция (SCR) с AdBlue и дизелов окислителен катализатор (DOC) за съобразяване с емисионните норми на Етап V на ЕС.
Кабината на челните товарачи Case предлага изключително добра видимост и комфорт за оператора. От съвременния тъчскрийн дисплей могат да се правят различни настройки на модерното електро-хидравлично управление в зависимост от предпочитанията на оператора и работните условия на обекта. Системата за измерване на теглото на материала в кофата е част от стандартното оборудване.
Представеният Case 1021G e 25,4-тонен челен товарач с 6-цилиндров дизелов агрегат FPT Cursor 9 с Common Rail, осигуряващ максимална мощност 320 к.с. Трансмисията е тип Powershift от ZF с четири предавки и интелигентно отцепване на съединителя. Мостовете са предвидени за тежки приложения, като предният разполага със 100% блокиране на диференциала. За целите на демонстрациите Case 1021G бе оборудван с кофа с обем 3,8 куб. м и автоматична гресираща система, която улеснява работата на оператора.
Работещи решения в полза на клиента
По време на двете събития от „Тайтън Машинъри България“ обърнаха специално внимание на няколко професионални решения, предоставящи на клиентите сигурност, надеждност и по-малко престои за ремонти и сервизиране на машините. Сред тях трябва да се споменат сервизните планове Case Protect с удължаване на заводската гаранция до 60 месеца/8000 моточаса, системата SiteConnect за ефективна дистанционна диагностика, както и телематичният модул SiteWatch за денонощно дистанционно проследяване на работното и техническото състояние на машините. Бяха представени също маслата Petro-Canada, които благодарение на високото си качество и оптимален състав от добавки защитават и удължават живота на строителната техника.