„Български пощи” ЕАД с конкретен ангажимент към абонатите на в. „Строител”
„Български пощи” ЕАД ще реагират на всеки сигнал за проблеми с абонамента на в. „Строител”.„Ние сме партньори и за нас е важно да останем такива”, увери главният изп. директор Деян Дънешки на среща с прокуриста на вестника Ренета Николова. Срещата бе по инициатива на председателя на СД на вестника Венелин Терзиев по повод на постъпили сигнали от фирми - членове на КСБ, че не получават или получават със закъснение изданието.
През следващата седмица екипът на вестника ще изготви списък с всички оплаквания и той ще бъде предаден на директора на дирекция „Основни услуги и логистика” Калин Анастасов, който се ангажира да провери всеки един конкретен случай.
Обръщаме се към всички абонати, които имат проблеми с получаването на вестника, да изпратят информация на електронната ни поща vestnikstroitel@abv.bg или да се обадят на телефоните в редакцията, за да можем да включим в списъка всички сигнали.