ЧЕЗ стартира информационна кампания за енергийна ефективност
Електроразпределителната компания ЧЕЗ обяви, че започва кампания за повишаване информираността на населението за това как да направят домовете си енергийно ефективни и да спестят от сметките си за ток. Според тях нито едно от действията, които те предлагат не изисква специални усилия, нито закупуването на нови уреди. Това до, което със сигурност ще доведат е до по-голям контрол на разходите за електроенергия на хората, голяма част от които се отопляват с ток, като същевременно запазят топлината и комфорта в дома си. Битовите клиенти на ЧЕЗ ще получат вложка с детайлна информация и полезни съвети за пестене на електроенергия, съобщиха още от дружеството. Листовките ще информират домакинствата в Западна България за възможностите, които предлага проект „Енергийно обновяване на българските домове“ на Министерство на регионалното развитие и благоустройството, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие. „Ние в ЧЕЗ, както и специалисти извън компанията, сме убедени, че пътят към намаляване на разходите за електричество, започва с енергийната ефективност. Това значи не само да санираме жилищата и да си купим енергийно ефективни уреди, но и да променим начина си на мислене.“ каза Кремена Стоянова, изпълнителен директор на „ЧЕЗ Електро България“ АД.