Енергейният омбудсман на ЧЕЗ се срещна с клиенти в Перник
Радослав Димитров обсъди със заместник-кмета на града възможностите за подобряване обслужванетоЕнергийният омбудсман на ЧЕЗ Радослав Димитров се срещна на 8 януари, сряда, с клиенти на компанията в Перник. В центъра за обслужване на клиенти в града потребителите имаха възможност да представят своите сигнали, предложения и препоръки за подобряване на качеството на обслужването. След срещата си с жителите на Перник Радослав Димитров разговаря със зам.-кмета на града Владимир Босев. „Посещението ми в Перник е част от инициативата Дни на отворените врати, която започнах при встъпването си в длъжност. Практиката ми досега показва, че срещите с клиенти очи в очи са изключително полезни не само за мен като посредник между компанията и нейните клиенти, но и за работата на самото дружествоЧЕЗ. Личният контакт, конкретните истории и препоръки са ценен ориентир за това какво и как може да се промени и надгради“, каза Радослав Димитров. Първата в България институция енергиен омбудсман бе създадена на 11 март 2013 г. като част от политиката на ЧЕЗ за улесняване на комуникацията с клиентите и подобряване на обслужването. От встъпването си в длъжност енергийният омбудсманпроведе девет срещи с клиенти на ЧЕЗ в рамките на кампанията Дните на отворениврати. В компетенцията на енергийнияомбудсман на ЧЕЗ е дапреразглеждарешения, взетиот „ЧЕЗ Електро България” АД и „ЧЕЗ Разпределение България” АД.Тойпроверява и сепроизнасяповсекисигнал, независимоотпредходнитезаключения на компаниитепонего.Становищетому е финално и неподлежи на обжалване в рамките на дружестватаотгрупата на ЧЕЗ в България. За връзка с Енергийния омбудсман на ЧЕЗ клиентите могат да използват тел. 02/8958450, факс 02/8959770, имейл cez.ombudsman@cez.bg, или да изпратят писмо на адрес гр. София 1000, ул. „Г. С. Раковски“ 140.