Политическа партия ГЕРБ ще заложи през тази предизборна кампания изцяло на новите технологии, на интерактивните материали, на интернет. „За пръв път залагаме на 3D технологията”. Това съобщи председателят на предизборния щаб Цветан Цветанов в рамките на представянето на новата предизборна визия. По думите му така всеки човек, който борави с новите електронни технологии ще може да се информира, „вместо само да гледа една снимка”. На всички водачи на листи са направени електронни визитки, обясни Цветанов.
Проектът за предизборната 3D визия на ГЕРБ е подготвен и осъществен от IT специалистът Симеон Велков. От своя страна той уточни, че 3D визията е заимствана от ЕНП. Интерактивният модел дава възможност при доближаване до т.нар. електронен плакат на съответен водач на листа на андроид и iPhone „плакатът да говори”.
Цветан Цветанов избегна отговора колко струва 3D кампанията на ГЕРБ. „Плакатът струва колкото всички останали плакати”, каза той, допълвайки, че са се придържали към необходимия бюджет, а са отказали и дарения.
С този подход ГЕРБ прави опит за въвеждане на електронния модел на управление, коментира от своя страна Елен Герджиков от предизборния щаб на партията. По думите му основната цел, която ГЕРБ си поставя е постигането на висок резултат на изборите – „почти толкова, колкото и през 2009 г. – 60%”. Целта е в следващото Народно събрание да има представители на всички групи от обществото, каза Герджиков. С това той обясни и стартирането на гражданска инициатива, която обаче няма да агитира за ГЕРБ, а ще помага. „Целта е, че България трябва да излезе от тази безпътица”, каза той, допълвайки, че все някой, който знае как да се случи това ще поеме инициативата то да се случи. „Името на тази кампания е „Спаси България”, с идеята, да се осъзнае гласуването, като гаранция за извеждане на България”, обяви Герджиков.
Управленската програма на партия ГЕРБ ще бъде обявена на 4 септември, а официалното откриване на предизборната кампания ще бъде в неделя, 7-ми септември в зала „Армеец”.