Обществени поръчки

Строителни и монтажни работи на пътища - възложител: Община Свиленград

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Община Свиленград Пощенски код: 6500 За контакти: Общинска администрация, стая 310 и стая 316 Електронна поща Факс Адрес: бул. България № 32 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Свиленград Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II Лице за контакти: инж. Иванка Димитрова, Светлана Маргаритова Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III Адрес на възложителя Телефон: 0379 74310; 0379 74331 Адрес на профила на купувача Държава: Рбългария
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: „Рехабилитация на пътища и изграждане на велопътека в района на с. Мезек, общ. Свиленград, включващо следните обекти: “Рехабилитация на път от с.Мезек до гробница в с.Мезек”, “Път в с.Мезек от о.т.8 до о.т.42” и “”Изграждане на велопътека по маршрут от отклонението на пътя за с.Мезек до входа на с.Мезек, община Свиленград” , финансиран по договор по проект №BG161PO001/3.1-02/2009/002 „С богатството на миналото към атрактивно бъдеще”, осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”, Приоритет 3 «Устойчиво развитие на туризма», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка) Код NUTS: BG422 Място на изпълнение: в района на с. Мезек, общ. Свиленград Тип доставки Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите Категория услуга Обект на поръчката: Строителство
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: „Рехабилитация на пътища и изграждане на велопътека в района на с.Мезек, общ.Свиленград, включващо следните обекти: “Рехабилитация на път от с.Мезек до гробница в с.Мезек”, “Път в с.Мезек от о.т.8 до о.т.42” и “”Изграждане на велопътека по маршрут от отклонението на пътя за с.Мезек до входа на с.Мезек, община Свиленград” , финансиран по договор по проект №BG161PO001/3.1-02/2009/002 „С богатството на миналото към атрактивно бъдеще”, осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”, Приоритет 3 «Устойчиво развитие на туризма», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45233120: Строителни и монтажни работи на пътища Доп. предмети: 45233142: Работи по ремонт на пътища Доп. предмети: 45233200: Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно): Обособени позиции: НЕ Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо) Описание: Общата стойност за извършване на СМР не трябва да надвишава стойността в размер на 1 069 263,02 лв. без ДДС. От които за: -обект “Рехабилитация на път от с. Мезек до гробницата в с.Мезек - не повече от 251 700,70 лв. без ДДС - обект “Път в с.Мезек от о.т.8 до о.т.42-не повече от 390 421,95лв. без ДДС -обект “Изграждане на велопътека по маршрут от отклонението на пътя за с.Мезек до входа на с.Мезек, общ.Свиленград- не повече от 427 140,37 лв. без ДДС. Като общото количество и обема са подробно посочени в документацията за участие Прогнозна стойност: 1069263.02 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 10
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участникът, определен за изпълнител- гаранция за изпълнение на договора. Гаранцията за участие в абсолютна сума размер на 10 000 лв. Гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от стойността на договора. Забележка: Гаранцията за изпълнение на договора в случай, че е банкова да е със срок на валидност минимум 30(тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранциите се представят като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал. Участникът или определения изпълнител избира сам формата на гаранцията. Забележка: Банковата гаранция за участие трябва да е задължително със срок на валидност на офертата.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Авансово плащане в размер на 5 % (пет на сто) от цената на СМР по клауза 3.1. от договора в срок до 30 работни дни след представяне от Изпълнителя на: • фактура; Междинни плащания за действително извършени СМР в размер до 80% (осемдесет процента) от цената на СМР по клауза 3.1. от договора в срок до 30 работни дни от представяне на: • приемателно-предавателен протокол за извършените СМР, подписан от лицето, упражняващо строителен надзор, и упълномощен представител на Изпълнителя; и • представяне на фактура за одобрената сума по протокола. При всяко междинно плащане Възложителят ще удържа 5% (пет процента) от одобрената в съответния протокол стойност за действително извършените СМР за сметка на авансовото плащане. Окончателно плащане в размер на 15 % (петнадесет) от цената на СМР по клауза 3.1. от договора срок до 1 (един) месец от представяне на: • одобрен и подписан Акт Образец №15 от Наредба №3/ 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, • представяне на фактура за сума в размер на одобрената стойност в окончателния приемателно-предавателен протокол за действително извършени СМР. При окончателното плащане Възложителят ще удържи, от одобрената в окончателния приемателно-предавателен протокол стойност за действително извършените СМР, остатъка от авансовото плащане. Проекта се финансира по проект №BG161PO001/3.1-02/2009/002 „С богатството на миналото към атрактивно бъдеще”, осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”, Приоритет 3 «Устойчиво развитие на туризма», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване: На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги: Други особени условия Условия
ІІІ.2) Условия за участие ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация: Изисквания: копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър- за българско юридическо лице; за чуждестранните лица-документ за регистрация съобразно националното им законодателство; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 от ЗОП;удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато участникът е регистриран, а за чуждестранните участници еквивалентен документ;Удостоверение/копие, но заверено от участника/ за регистрация в ЦПРС(или еквивалентно), съгласно Закона за Камарата на строителите за обекти обекти втора група-трета категория от ЗУТ или еквивалентно, придружено с копие на от валиден талон за съответната година. .Съгласно чл.3, ал.2 от ЗКС вписването в съответния регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите за които е издадено.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: заверено от участника копие на валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за категорията строеж от обект на поръчката. Ако участникът е обединение, застраховката за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.;Удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато участникът е регистриран, а за чуждестранните участници еквивалентен документ;- Копие от баланса и отчета за приходите и разходите, както и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство(приложение към Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия) на участника за последните три години, оформени съгласно ЗС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; - Декларация-информация за общия оборот от строителство общо за последните 3(три) счетоводно приключили години /Приложение № 1/ Минимални изисквания: Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ;Участникът(сумарно обединението) трябва да докаже общ оборот от строителство общо за последните 3(три) счетоводно приключили години не по-малко от 2 000 000лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение/копие, но заверено от участника/ за регистрация в ЦПРС(или еквивалентно), съгласно Закона за Камарата на строителите за обекти втора група-трета категория съгласно ЗУТ или еквивалентно, придружено с копие от валиден талон за съответната година.Съгласно чл.3, ал.2 от ЗКС вписването в съответния регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите за които е издадено; Декларация-съдържаща списък инженерно-технически персонал, който ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка /Приложение №2/;Професионални автобиографии на инженерно-технически персонал, който ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка/Приложение №3./, придружена от Декларация /Приложение 4/ и копие от дипломи за придобита образователна степен, и/или удостоверения за квалификация, и/или сертификати за придобита квалификация, копие от документи удостоверяващи трудов стаж и/или професионален опит, и/или копия от трудовите книжки; - за специалиста отговарящ по безопасност и здраве се представя копие от документ за придобита квалификация(сертификат), съгласно Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ при извършване на строителни дейности. В декларацията участникът декларира, че в случай, ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще представи валидни договори за посочения минимален инженерно-технически състав.Не представянето на тези договори ще бъде основание за не подписване на договор с избрания изпълнителя; Декларация за техническото оборудване и механизация /Приложение №5/, придружена с извлечение от инвентарната книга за собствената техника, а за наетите договор за наем(чийто срок е не по – малък от срока на изпълнение на договора за строителство) придружен с документ за собственост на посочената техника; представя се заверено копие от документ за собственост, договор за наем на асфалтова база, договор за доставка на асфалтова смес или др., чийто срок трябва да е не по – малък от срока на изпълнение на договора за строителството; декларация- съдържаща списък на основните договори с предмет: пътно- строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа)изпълнени през последните 5 г. (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011г.)/Приложение №6/ придружена с препоръки(референции) за изпълнение на договори посочени в декларацията. Тези препоръки(референции) задължително трябва да съдържат стойност, дата и място на строителството, както и то дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; заверено от участника копие от валидни сертификати по: ISO 9001:2008(или еквивалентно)-обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката пътно- строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа); ISO 14001:2004(или еквивалентно) за опазване на околната среда; BG OHSAS 18001:2007(или еквивалентно) за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството. Минимални изисквания: Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за обекти втора група-трета категория.Когато участникът е обединение, поне един от участниците в обединението трябва да представи горепосоченото удостоверение;Участникът (сумарно обединението) да разполага с необходимия инженерно-технически персонал, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката включващ минимум следните служители: • Ръководител на обекта - строителен инженер с образователна степен магистър, специалност “ТС”/”ПС” с минимум 5 години опит като ръководител на пътен строителен обект ; • Технически ръководител - строителен инженер “ТС”/”ПС” или строителен техник, специалност –пътно строителство с професионален опит не по-малко от 5 години ; • Инженер-геодезист - с професионален опит не по-малко от 3 години • Координатор по ЗЗБУТ-съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ при извършване на строителни дейности; участникът(сумарно обединението) в откритата процедура да разполага с техническо оборудване и механизация (собствено или наето, когато е наето да се представи договор за наем), необходими за изпълнение на поръчката - минимум: машина за полагане на асфалт-1бр.;валяци-1бр. под 10т и 1бр. над 10т; машина за фрезоване-1бр.; самосвали-1 бр.; автогудронатор-1бр., 1бр. багер, 1 бр. автогрейдер; Участникът (сумарно обединението) да има на разположение асфалтова база; участникът(сумарно обединението) трябва да е изпълнил успешно през последните 5(пет) години минимум 2(два) договора с предмет - пътно- строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа) ; . Участникът да е сертифициран по: ISO 9001:2008(или еквивалентно) - обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката: пътно- строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа); ISO 14001:2004(или еквивалентно) за опазване на околната среда; BG OHSAS 18001:2007(или еквивалентно) за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби: За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой Максимален брой Критерии Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо) Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде: Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие Платими документи: ДА Час: 16:00 Цена: 84 Условия: Документацията за участие се закупува от “ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ - Свиленград" стая 302, най-късно до 16:00 часа на 09.04.2012 г. Цената за закупуване на документацията е 84лв. с ДДС. Документацията се заплаща в касата на информационен център на Общинска администрация – Свиленград, като предварително от стая 316 на ОбА се вземе талон за плащане, или по банкова сметка: IBAN BG51DEMI92408400034740, BIG: DEMIBGSF, при “Търговска банка Д” - АД, финансов център Свиленград, код 447000. Дата: 09/04/2012 Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 17:00 Дата: 19/04/2012
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120 Дата Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: Малката заседателна зала на Общинска администрация гр. Свиленград Час: 10:30 Лица: участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация Дата: 20/04/2012
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления: Това представлява периодично възлагане на поръчка Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата: Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА Проект/програма: Проект №BG161PO001/3.1-02/2009/002 „С богатството на миналото към атрактивно бъдеще”, осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”, Приоритет 3 «Устойчиво развитие на туризма», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: https://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби: Информация относно крайния срок: съгласно чл.120 от ЗОП.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща Факс: 02 9807315 Адрес: бул.Витоша №18 Град: София Интернет адрес Телефон: 02 9884070 Държава: РБългария
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 23/02/2012
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование: ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД Пощенски код: 6500 За контакти: Общинска администрация, стая 316 и стая 302 Електронна поща Факс: 0379 74371 Адрес: бул.България №32 Град: Свиленград Лице за контакти: Светлана Маргаритова, Даниела Георгиева Интернет адрес Телефон: 0379 74331; 0379 74302 Държава: РБългария
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование: ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД Пощенски код: 6500 За контакти: ОбщиРАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1) Наименование, адреси и лица за контакт:
Официално наименование: Община Свиленград Пощенски код: 6500 За контакти: Общинска администрация, стая 310 и стая 316 Електронна поща Факс Адрес: бул. България № 32 Адрес за допълнителна информация: Съгласно 1.1) Град: Свиленград Адрес за допълнителни документи: Друго: моля, попълнете Приложение А.II Лице за контакти: инж. Иванка Димитрова, Светлана Маргаритова Адрес за изпращане на заявления: Друго: моля, попълнете Приложение А.III Адрес на възложителя Телефон: 0379 74310; 0379 74331 Адрес на профила на купувача Държава: Рбългария
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и:
От името на други възложители: НЕ Основна дейност на възложителя: Обществени услуги Вид на възложителя: Регионален или местен орган
РАЗДЕЛ ІI: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ІІ.1) Описание ІІ.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя:
Наименование: „Рехабилитация на пътища и изграждане на велопътека в района на с. Мезек, общ. Свиленград, включващо следните обекти: “Рехабилитация на път от с.Мезек до гробница в с.Мезек”, “Път в с.Мезек от о.т.8 до о.т.42” и “”Изграждане на велопътека по маршрут от отклонението на пътя за с.Мезек до входа на с.Мезек, община Свиленград” , финансиран по договор по проект №BG161PO001/3.1-02/2009/002 „С богатството на миналото към атрактивно бъдеще”, осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”, Приоритет 3 «Устойчиво развитие на туризма», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”
ІІ.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
(Изберете само един обект – строителство, доставки или услуги, който съответства на конкретния предмет на вашата поръчка) Код NUTS: BG422 Място на изпълнение: в района на с. Мезек, общ. Свиленград Тип доставки Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство, съответстващо на изискванията, определени от възложителите Категория услуга Обект на поръчката: Строителство
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за
Предназначение: Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение (когато е приложимо)
Рамково споразумение Брой изпълнители Обосновка на рамково споразумение Прогнозна стойност (валута) Прогнозна стойност Срок в години Честота и стойност Мин. прогнозна стойност Срок в месеци Макс. прогнозна стойност Максимален брой изпълнители Мин./макс. прогнозна стойност (валута)
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката:
Описание: „Рехабилитация на пътища и изграждане на велопътека в района на с.Мезек, общ.Свиленград, включващо следните обекти: “Рехабилитация на път от с.Мезек до гробница в с.Мезек”, “Път в с.Мезек от о.т.8 до о.т.42” и “”Изграждане на велопътека по маршрут от отклонението на пътя за с.Мезек до входа на с.Мезек, община Свиленград” , финансиран по договор по проект №BG161PO001/3.1-02/2009/002 „С богатството на миналото към атрактивно бъдеще”, осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”, Приоритет 3 «Устойчиво развитие на туризма», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”
ІІ.1.6) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
Oсн. предмет: 45233120: Строителни и монтажни работи на пътища Доп. предмети: 45233142: Работи по ремонт на пътища Доп. предмети: 45233200: Строителни работи по полагане на пътна настилка на пътища
ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки
ІІ.1.8) Обособени позиции (за информация относно обособените позиции използвайте Приложение Б толкова пъти, колкото е броят на обособените позиции)
Ако да, оферти трябва да бъдат подадени (отбележете само едно): Обособени позиции: НЕ Подаване на оферти
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти
Приемане на варианти: НЕ
ІІ.2) Количество или обем на поръчката ІІ.2.1) Общо количество или обем (включително всички обособени позиции и опции, когато е приложимо)
Прогнозна стойност, без ДДС (когато е приложимо) Описание: Общата стойност за извършване на СМР не трябва да надвишава стойността в размер на 1 069 263,02 лв. без ДДС. От които за: -обект “Рехабилитация на път от с. Мезек до гробницата в с.Мезек - не повече от 251 700,70 лв. без ДДС - обект “Път в с.Мезек от о.т.8 до о.т.42-не повече от 390 421,95лв. без ДДС -обект “Изграждане на велопътека по маршрут от отклонението на пътя за с.Мезек до входа на с.Мезек, общ.Свиленград- не повече от 427 140,37 лв. без ДДС. Като общото количество и обема са подробно посочени в документацията за участие Прогнозна стойност: 1069263.02 Прогнозна стойност от/до - валута Прогнозна стойност от Прогнозна стойност до Прогнозна стойност - валута: BGN
ІІ.2.2) Опции (когато е приложимо)
Брой повторения Описание Опции: НЕ Прогнозен график - брой дни Брой месеци Брой дни Минимален брой повторения Максимален брой повторения Прогнозен график - брой месеци
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение
Крайна дата Срок в дни Начална дата Срок в месеци: 10
РАЗДЕЛ ІІІ: ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции:
Описание: Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участникът, определен за изпълнител- гаранция за изпълнение на договора. Гаранцията за участие в абсолютна сума размер на 10 000 лв. Гаранцията за изпълнение на договора е 3 % от стойността на договора. Забележка: Гаранцията за изпълнение на договора в случай, че е банкова да е със срок на валидност минимум 30(тридесет) дни след изтичане срока на договора. Гаранциите се представят като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал. Участникът или определения изпълнител избира сам формата на гаранцията. Забележка: Банковата гаранция за участие трябва да е задължително със срок на валидност на офертата.
ІІІ.1.2) Условия и начин на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат:
Условия: Авансово плащане в размер на 5 % (пет на сто) от цената на СМР по клауза 3.1. от договора в срок до 30 работни дни след представяне от Изпълнителя на: • фактура; Междинни плащания за действително извършени СМР в размер до 80% (осемдесет процента) от цената на СМР по клауза 3.1. от договора в срок до 30 работни дни от представяне на: • приемателно-предавателен протокол за извършените СМР, подписан от лицето, упражняващо строителен надзор, и упълномощен представител на Изпълнителя; и • представяне на фактура за одобрената сума по протокола. При всяко междинно плащане Възложителят ще удържа 5% (пет процента) от одобрената в съответния протокол стойност за действително извършените СМР за сметка на авансовото плащане. Окончателно плащане в размер на 15 % (петнадесет) от цената на СМР по клауза 3.1. от договора срок до 1 (един) месец от представяне на: • одобрен и подписан Акт Образец №15 от Наредба №3/ 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, • представяне на фактура за сума в размер на одобрената стойност в окончателния приемателно-предавателен протокол за действително извършени СМР. При окончателното плащане Възложителят ще удържи, от одобрената в окончателния приемателно-предавателен протокол стойност за действително извършените СМР, остатъка от авансовото плащане. Проекта се финансира по проект №BG161PO001/3.1-02/2009/002 „С богатството на миналото към атрактивно бъдеще”, осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”, Приоритет 3 «Устойчиво развитие на туризма», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”
ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (когато е приложимо):
Изискване: На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението.
ІІІ.1.4) Други особени условия (когато е приложимо)
Ако да, опишете ги: Други особени условия Условия
ІІІ.2) Условия за участие ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри:
Изискуеми документи и информация: Изисквания: копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър- за българско юридическо лице; за чуждестранните лица-документ за регистрация съобразно националното им законодателство; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; декларации за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 от ЗОП;удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато участникът е регистриран, а за чуждестранните участници еквивалентен документ;Удостоверение/копие, но заверено от участника/ за регистрация в ЦПРС(или еквивалентно), съгласно Закона за Камарата на строителите за обекти обекти втора група-трета категория от ЗУТ или еквивалентно, придружено с копие на от валиден талон за съответната година. .Съгласно чл.3, ал.2 от ЗКС вписването в съответния регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите за които е издадено.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: заверено от участника копие на валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за категорията строеж от обект на поръчката. Ако участникът е обединение, застраховката за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.;Удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато участникът е регистриран, а за чуждестранните участници еквивалентен документ;- Копие от баланса и отчета за приходите и разходите, както и справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство(приложение към Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия) на участника за последните три години, оформени съгласно ЗС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; - Декларация-информация за общия оборот от строителство общо за последните 3(три) счетоводно приключили години /Приложение № 1/ Минимални изисквания: Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ;Участникът(сумарно обединението) трябва да докаже общ оборот от строителство общо за последните 3(три) счетоводно приключили години не по-малко от 2 000 000лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение/копие, но заверено от участника/ за регистрация в ЦПРС(или еквивалентно), съгласно Закона за Камарата на строителите за обекти втора група-трета категория съгласно ЗУТ или еквивалентно, придружено с копие от валиден талон за съответната година.Съгласно чл.3, ал.2 от ЗКС вписването в съответния регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите за които е издадено; Декларация-съдържаща списък инженерно-технически персонал, който ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка /Приложение №2/;Професионални автобиографии на инженерно-технически персонал, който ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка/Приложение №3./, придружена от Декларация /Приложение 4/ и копие от дипломи за придобита образователна степен, и/или удостоверения за квалификация, и/или сертификати за придобита квалификация, копие от документи удостоверяващи трудов стаж и/или професионален опит, и/или копия от трудовите книжки; - за специалиста отговарящ по безопасност и здраве се представя копие от документ за придобита квалификация(сертификат), съгласно Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ при извършване на строителни дейности. В декларацията участникът декларира, че в случай, ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще представи валидни договори за посочения минимален инженерно-технически състав.Не представянето на тези договори ще бъде основание за не подписване на договор с избрания изпълнителя; Декларация за техническото оборудване и механизация /Приложение №5/, придружена с извлечение от инвентарната книга за собствената техника, а за наетите договор за наем(чийто срок е не по – малък от срока на изпълнение на договора за строителство) придружен с документ за собственост на посочената техника; представя се заверено копие от документ за собственост, договор за наем на асфалтова база, договор за доставка на асфалтова смес или др., чийто срок трябва да е не по – малък от срока на изпълнение на договора за строителството; декларация- съдържаща списък на основните договори с предмет: пътно- строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа)изпълнени през последните 5 г. (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011г.)/Приложение №6/ придружена с препоръки(референции) за изпълнение на договори посочени в декларацията. Тези препоръки(референции) задължително трябва да съдържат стойност, дата и място на строителството, както и то дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; заверено от участника копие от валидни сертификати по: ISO 9001:2008(или еквивалентно)-обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката пътно- строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа); ISO 14001:2004(или еквивалентно) за опазване на околната среда; BG OHSAS 18001:2007(или еквивалентно) за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството. Минимални изисквания: Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за обекти втора група-трета категория.Когато участникът е обединение, поне един от участниците в обединението трябва да представи горепосоченото удостоверение;Участникът (сумарно обединението) да разполага с необходимия инженерно-технически персонал, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката включващ минимум следните служители: • Ръководител на обекта - строителен инженер с образователна степен магистър, специалност “ТС”/”ПС” с минимум 5 години опит като ръководител на пътен строителен обект ; • Технически ръководител - строителен инженер “ТС”/”ПС” или строителен техник, специалност –пътно строителство с професионален опит не по-малко от 5 години ; • Инженер-геодезист - с професионален опит не по-малко от 3 години • Координатор по ЗЗБУТ-съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ при извършване на строителни дейности; участникът(сумарно обединението) в откритата процедура да разполага с техническо оборудване и механизация (собствено или наето, когато е наето да се представи договор за наем), необходими за изпълнение на поръчката - минимум: машина за полагане на асфалт-1бр.;валяци-1бр. под 10т и 1бр. над 10т; машина за фрезоване-1бр.; самосвали-1 бр.; автогудронатор-1бр., 1бр. багер, 1 бр. автогрейдер; Участникът (сумарно обединението) да има на разположение асфалтова база; участникът(сумарно обединението) трябва да е изпълнил успешно през последните 5(пет) години минимум 2(два) договора с предмет - пътно- строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа) ; . Участникът да е сертифициран по: ISO 9001:2008(или еквивалентно) - обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката: пътно- строителни работи (вкл. ново строителство, реконструкция, основен ремонт, рехабилитация на пътна и/или улична мрежа); ISO 14001:2004(или еквивалентно) за опазване на околната среда; BG OHSAS 18001:2007(или еквивалентно) за внедрена система за безопасни условия на труд в строителството;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки (когато е приложимо)
Запазени поръчки Тип запазената поръчка
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Ако да, посочете съответните нормативни разпоредби: За изпълнението на услугата се изисква определена професия Нормативни разпоредби
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
Трябва да се посочат имената и професионалната квалификация на персонала
РАЗДЕЛ IV: ПРОЦЕДУРА
ІV.1) Вид процедура ІV.1.1) Вид процедура
Избрани кандидати Вид процедура: Открита
IV.1.2) Ограничение на броя на кандидатите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват в договарянето или диалога
Минимален брой Максимален брой Критерии Брой
IV.1.3) Намаляване на броя на предложенията по време на договарянето или диалога (процедура на договаряне, състезателен диалог). В процедурата ще се използват етапи за постепенно намаляване на броя на обсъжданите предложения или на договаряните оферти.
Намаляване на броя на предложенията
ІV.2) Критерий за оценка на офертите ІV.2.1) Критерий за оценка на офертите
Критерий за оценка: най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг
Ако да, допълнителна информация за електронния търг (когато е приложимо) Ще се използва електронен търг: НЕ Допълнителна информация
ІV.3) Административна информация ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя (когато е приложимо)
Номер
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Ако да, посочете къде: Предишни публикации за обществени поръчки (ако да, посочете къде): НЕ Вид на публикацията Номер на обявлението в ДВ Други предишни публикации (ако е приложимо)
ІV.3.3) Условия за получаване на документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на динамична система на доставки) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие Платими документи: ДА Час: 16:00 Цена: 84 Условия: Документацията за участие се закупува от “ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ - Свиленград" стая 302, най-късно до 16:00 часа на 09.04.2012 г. Цената за закупуване на документацията е 84лв. с ДДС. Документацията се заплаща в касата на информационен център на Общинска администрация – Свиленград, като предварително от стая 316 на ОбА се вземе талон за плащане, или по банкова сметка: IBAN BG51DEMI92408400034740, BIG: DEMIBGSF, при “Търговска банка Д” - АД, финансов център Свиленград, код 447000. Дата: 09/04/2012 Валута: BGN
ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
Час: 17:00 Дата: 19/04/2012
ІV.3.5) Дата за изпращане на поканите до избраните кандидати за представяне на оферти или за участие в договаряне или в диалог (ако е известно)(ограничена процедура, процедура на договаряне и състезателен диалог)
Дата
ІV.3.6) Език/ци, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Друг език: Български Език/ци
ІV.3.7) Срок на валидност на офертите (открита процедура)
Брой дни: 120 Дата Брой месеци
ІV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Лица които могат да присъстват при отварянето на офертите: ДА Място: Малката заседателна зала на Общинска администрация гр. Свиленград Час: 10:30 Лица: участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и средствата за масова информация Дата: 20/04/2012
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VІ.1) Това представлява периодично възлагане на поръчка (когато е приложимо)
Ако да, прогнозен график за публикуването на следващи обявления: Това представлява периодично възлагане на поръчка Прогнозен график за публикуването на следващи обявления
VІ.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Ако да, посочете проекта и/или програмата: Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС: ДА Проект/програма: Проект №BG161PO001/3.1-02/2009/002 „С богатството на миналото към атрактивно бъдеще”, осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Регионално развитие”, Приоритет 3 «Устойчиво развитие на туризма», Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-02/2009 „Подкрепа за развитието на туристически атракции”
VІ.3) Допълнителна информация (когато е приложимо)
Допълнителна информация
VІ.4) Процедури по обжалване VІ.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Факс: 02 9807315 Адрес: бул. Витоша № 18 Град: София Интернет адрес: https://www.cpc.bg Телефон: 02 9884070 Държава: Република България
Орган, който отговаря за процедурата по медиация (когато е приложимо)
Официално наименование Пощенски код Електронна поща Факс Адрес Град Интернет адрес Телефон Държава
VІ.4.2) Подаване на жалби (моля, попълнете раздел VІ.4.2 ИЛИ при необходимост раздел VІ.4.3)
Уточнете информацията относно крайния срок (крайните срокове) за подаване на жалби: Информация относно крайния срок: съгласно чл.120 от ЗОП.
VІ.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията Пощенски код: 1000 Електронна поща Факс: 02 9807315 Адрес: бул.Витоша №18 Град: София Интернет адрес Телефон: 02 9884070 Държава: РБългария
VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление
Дата: 23/02/2012
ПРИЛОЖЕНИЕ А
ДОПЪЛНИТЕЛНИ АДРЕСИ И ЛИЦА ЗА КОНТАКТ І) Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация
Официално наименование Пощенски код За контакти Електронна поща Факс Адрес Град Лице за контакти Интернет адрес Телефон Държава
ІІ) Адреси и лица за контакт, от които може да се получат документация за участие (спецификации и допълнителни документи) (включително документи за състезателен диалог, както и за динамична система за доставки)
Официално наименование: ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД Пощенски код: 6500 За контакти: Общинска администрация, стая 316 и стая 302 Електронна поща Факс: 0379 74371 Адрес: бул.България №32 Град: Свиленград Лице за контакти: Светлана Маргаритова, Даниела Георгиева Интернет адрес Телефон: 0379 74331; 0379 74302 Държава: РБългария
ІІІ) Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие
Официално наименование: ОБЩИНА СВИЛЕНГРАД Пощенски код: 6500 За контакти: Общинска администрация, стая 302 Електронна поща Факс: 0379 74371 Адрес: бул.българия №32 Град: Свиленград Лице за контакти: Даниела Георгиева Интернет адрес Телефон: 0379 74302 Държава: РБългария нска администрация, стая 302 Електронна поща Факс: 0379 74371 Адрес: бул.българия №32 Град: Свиленград Лице за контакти: Даниела Георгиева Интернет адрес Телефон: 0379 74302 Държава: РБългария