Обществени поръчки

Работи по събаряне и разчистване на сгради; земни работи - възложител: Община Плевен

Наименование:Премахване на опасни и самосрутващи се, неподлежащи на ремонт или заздравяване сгради или части от тях на територията на община Плевен Възложител: Община Плевен Oсн. предмет: Работи по събаряне и разчистване на сгради; земни работи Прогнозна стойност: 100 000  лева Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 20/04/2012 17:00 ч.  

Виж цялата поръчка

    Източник: Tenders Electronic Daily      

BG-Плевен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА

  ВЪЗЛОЖИТЕЛ: Община Плевен, пл.Възраждане 2, За: инж.Евгени Пачков, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881248, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296 Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg. Адрес на профила на купувача: https://pleven.bg/index.php/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.html.   ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА: Строителство   КРАТКО ОПИСАНИЕ: Обществена поръчка с предмет:„Премахване на опасни и самосрутващи се, неподлежащи на ремонт или заздравяване сгради или части от тях на територията на община Плевен ”. Дейността включва премахване на опасни и самосрутващи се, неподлежащи на ремонт или заздравяване сгради на територията на община Плевен, съгласно чл.195, ал.1 от ЗУТ и освидетелствани по чл.195, ал.2 от ЗУТ, в съответствие с чл.196 от ЗУТ, и принудително изпълнение на заповеди на Кмета на община Плевен за премахване на строежи или части от тях на територията на община Плевен, които попадат в разпоредбите на чл.195, ал.4, 5 и 6 от ЗУТ, за които е изтекъл срока за доброволно изпълнение, както и премахване на неподходящи по местонахождение, разположение, вид и материали огради, гаражи, второстепенни, селскостопански и временни постройки, септични ями, канализационни съоръжения и насаждения на територията на Община Плевен и извозване на строителни отпадъци и материали от премахване на строежи.   КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV): 45110000 Описание: Работи по събаряне и разчистване на сгради; земни работи   КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ: При изпълнение на поръчката следва да се извършат услуги по Премахване на неподходящи по местонахождение, разположение, вид и материали огради, гаражи, второстепенни, селскостопански и временни постройки, септични ями, канализационни съоръжения и насаждения на територията на Община Плевен, съгласно чл.195, ал.5 от ЗУТ и извозване и съхраняване на строителни отпадъци и материали от премахване на строежи, съгласно чл.225, ал.1 от ЗУТ при изпълнение на заповеди на ДНСК, съгласно чл.11, ал.3 от Наредба №13/23.06.2001 год. за принудителното изпълнение на заповеди за премахване на незаконни строежи или части от тях от органите на ДНСК, свързано с необходимостта от обезпечаване на сигурност, безопасност на движението, здравна хигиена, естетичност, чистотата и спокойствието на гражданите на територията на Община Плевен   ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ: 100000 BGN   МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: община Плевен   NUTS: BG314   ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: При изпълнение на поръчката Изпълнителят трябва да спазва изискването на НАРЕДБА № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, да осигури обезопосяване на строителната площадка, включително ограждения, поставяне на информационни табели, изготвя план за организация на движението съгласувано с КАТ (когато това е необходимо) и план за безопасност и здраве Офертата трябва да съдържа следните документи: 1. Списък на документите съдържащи се в офертата 2. Декларация с единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (Образец № 4) 3. За доказване на техническите си възможности и квалификация участникът трябва да представи следните документи: 3.1. Списък на основните договори за услуги свързани с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години (2009г., 2010г. и 2011г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение/референции, с телефон за връзка с подписалите ги лица/ Образец 5; Минимално изискване относно техническите възможности на участниците: - да има поне един изпълнен договор през последните 3 години (2009г., 2010г. и 2011г.) подобен с предмета на поръчката доказан с препоръка за добро изпълнение. 3.2. Списък на техническите лица по длъжности, заети с дейността, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, придружен от копия от документи (дипломи и/или сертификати и/или други еквивалентни документи), удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката Образец 6; Минимално изискване да разполага с поне един Ръководител с професионална квалификация строителен инженер или строителен техник 3.3. Описание на техническото оборудване, механизация и транспорт, собствени или наети, придружено с документи(фактури и/или договори за покупка и/или договори за лизинг и/или договор за наем и/или извлечение от инвентарна книга и/или други еквивалентни документи), доказващи собствеността или ползването им – копия, заверени от участника. Образец 7 Минимално изискване да разполагат с минимален брой техническото оборудване, механизация и транспорт, както следва: Тежка механизация: автокран – 16 тона с телескопична стрела – 1 бр.; комбиниран багер-товарач 1м3 – 1 бр.; багер с хидрочук – 1 бр.; багер с ножица – 1 бр.; багер товарач 1м3 – 1 бр.; автовишка с работна височина до 15 м; челен товарач – 2м3; бордови автомобил – 1 бр. Лека механизация – ударно-пробивни, режещи и други машини и инструменти обезпечаващи дейността. 4. Копие от застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл.171 от ЗУТ 5. Декларация, че към датата на подписване на договора същата ще бъде удължена (ще сключи нова) до края на срока на договора. 6. Копие от Удостоверение за вписване на участника от ЦПРС за първа група строежи, четвърта категория 7. Декларация за спазване на минимална цена на труда в строителството 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и ал.5, т.1 от ЗОП съгласно Образец № 8. 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1 и т. 3 и ал.5, т.2 от ЗОП съгласно Образец9. 10. Декларация за съгласие за участие на подизпълнител Образец 10 11. Административни сведения на участника Образец 11 12. Техническа оферта Образец 2 13. Ценова оферта Образец 3 Срока на валидност на офертата не може да бъде по-кратък от 120 календарни дни, считано от датата, която е посочена за дата на получаване на офертите и е еднакъв за всички участници.   КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ: Най-ниска цена   ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:   СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ: 20/04/2012 17:00   ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ: НЕ   ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ: Публичната покана, образци на документи, допълнителна информация и проект на договора са публикувани в профила на купувача на посочения в раздел І интернет адрес. Оферти се подават до 17:00ч. на 20.04.2012г. в Център за административно обслужване на граждани към Община Плевен, пл.Възраждане 4, гр.Плевен 5800. Всяка оферта трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът следва да посочи предмета на поръчката, наименование на фирмата, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Участникът,определен за изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от ценовата оферта на класирания за изпълнител участник, документи издадени от компетентен орган за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, Копие от застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл.171 от ЗУТ със срок на валидност до края на договора   СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: 20/04/2012