Обществени поръчки

Услуги по ремонт и поддържане на оборудване на терени за игра - възложител: Община Габрово

Наименование:Поддръжка и ремонт на 46 броя детски площадки Възложител: Община Габрово Oсн. предмет: Услуги по ремонт и поддържане на оборудване на терени за игра Прогнозна стойност: 15 000 лева Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 18/04/2012 16:30 ч.  

Виж цялата поръчка

    Източник: Tenders Electronic Daily  

BG-Габрово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА

  ВЪЗЛОЖИТЕЛ: Община Габрово, пл. Възраждане № 3, За: Ц. Станчева, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818437, E-mail: ts.stancheva@gabrovo.bg, Факс: 066 809371 Място/места за контакт: Община Габрово Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg. Адрес на профила на купувача: https://www.gabrovo.bg/articles/index/lang:bg/p:166.   ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА: Услуги   КРАТКО ОПИСАНИЕ: 1.Обхват за изпълнение на поръчката: Детските площадки - 46 броя, определени за поддръжка и ремонтни работи на съоръжения за игра на деца, предмет на настоящата поръчка, са разположени предимно в озеленени площи в различните квартали на гр.Габрово. Местоположението на площадките е дадено в Приложение №1 и необходимите задължителни ремонти в тях е дадено в Приложение №2. 2. Технически условия и срокове за изпълнение на поръчката. При текущото поддържане и ремонтни работи на съоръженията за игра на децата в детските площадки, да се извършват следните видове работи: 2.1. Поддържане на всички съществуващи съоръжения за игра на деца в детските площадки и пейки в изправен, безопасен и добър естетически външен вид чрез: • периодичен оглед на целите детски площадки; • периодичен оглед на подвижните части от детските съоръжения, с цел предотвратяване на аварии възникнали от износване или от неправилна експлоатация; • своевременен демонтаж на счупени части от детски съоръжения и пейки, представляващи опасност при игра на децата; • своевременен ремонт на повредените части от детски съоръжения и възстановяване на мястото им, доставка и монтаж на липсващите елементи. Същото се отнася и за повредените пейки; • укрепване на съоръженията за игра (бетониране носачи на люлки, катерушки и др.подобни); • поддържане оптимално количество пясък в съществуващите пясъчници; • частичен ремонт на настилки; • възстановяване /или подмяна/ на синджири и поддържането им в естетичен и функционално удобен вид, облицоване с устойчив PVC материал, а при обоснована невъзможност - боядисване. • изработка и поставяне на 30 бр. информационни табели, в съответствие с изискванията на чл.10 от „Наредба №1 за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра” със съгласуване с Възложителя съдържание и конкретно местоположение, както и възстановяването/поддръжката им през времето на действие на Договора; 2.2. Извършването на задължителни ремонтни работи в детските площадки по видове, е отразено в Приложение №2. При необходимост от ремонтни работи в площадките извън предвидените в Приложение №2, изпълнението ще става след съгласуване с Възложителя; 2.3. Ремонтните работи по Приложение №2 да се извършат до 29.06.2012г; 2.4. За извършваните в детските площадки ремонти се води дневник - по Образец, /Приложение №3/ и всички забелязани нередности при огледите се вписват в дневника и се уведомява Възложителя;   КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV): 50870000 Описание: Услуги по ремонт и поддържане на оборудване на терени за игра  

продължава...

КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ: Максималният финансов ресурс, с който Възложителя разполага е 15 000 лв. без ДДС.   ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ: 15000 BGN   МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: На територията на община Габрово   NUTS: BG322   ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: 1. Изпълнителят носи отговорност за качествено изпълнение на видовете работи по предмета на поръчката и за безопасната експлоатация на подвижните и стационарни елементи на съоръженията за игра на децата. 2. Ремонтните работи и контрола в детските площадки се извършва в съответствие изискванията на „Наредба № 1 за условията и реда за устройството и безопасността на площадките за игра” от 12.01.2009г.; 3. Срок за изпълнение на поръчката: от дата на подписване на Договора до 31.10.2012; 4.Други условия. 4.1. В цената за изпълнение на услугата се включват всички необходими разходи за изпълнението й по т.2.1. и т.2.2. като месечна цена; 4.2. Заплащането на услугата ще се извършва месечно въз основа на фактура, изготвена от Изпълнителя и приета от Възложителя, придружена с месечно извлечение от дневника за извършените видове работи в детските площадки (по Приложение №1). Фактурите ще се изплащат по банков път в 10-дневен срок, след подписване на фактурата. 4.3. Преди подписване на договор да се внесе гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 5% от стойността на договора. Паричната гаранция се внася по сметка на Община Габрово BG52STSA93003305016910 в банка ДСК АД гр. Габрово, BIC код STSABGSF. Гаранцията за изпълнение се освобождава в 7-дневен срок.   КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ: Най-ниска цена   ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:   СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ: 18/04/2012 16:30   ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ: НЕ   ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ: Цялата необходима документация е публикувана на интернет страницата на Община Габрово в раздел "Обществени поръчки".   СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: 16/04/2012