Обществени поръчки

Строителни и монтажни работи - възложител: Икономически университет гр. Варна

Наименование:Преустройство на хранителен комплекс /кухня, столова и академичен клуб/ в 4-ри етажна сграда на Учебен блок № 2, ул ”Евлоги Георгиев” № 24, гр.Варна по реда на чл.151 от ЗУТ Възложител: Икономически университет гр. Варна Oсн. предмет: Строителни и монтажни работи Прогнозна стойност: 620 000  лева Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 10.05.2012 г.  Час: 14:00 ч.  

Виж цялата поръчка

 

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ I.1)Наименование, адреси и лица за контакт Икономически университет, бул."Княз Борис I" № 77, За: инж. Александър Францев, България 9002, Варна, Тел.: 0896 850457, E-mail: konkursi@ue-varna.bg, Факс: 052 643365 Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.ue-varna.bg. Адрес на профила на купувача: https://www.ue-varna.bg/bg/index.php?page=2&id=493. Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти. Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: Икономически университет, бул."Княз Борис I"№77, За: инж. Александър Францев, България 9002, Варна, Тел.: 0986 850457, E-mail: konkursi@ue-varna.bg, Факс: 052 643365 Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.ue-varna.bg/bg/index.php?page=2&id=493. Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти. I.2)Вид на възложителя и основна дейност/и Публичноправна организация Основна дейност на възложителя Образование Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и НЕ РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА II.1)Описание II.1.1)Наименование на поръчката, дадено от възложителя „Преустройство на хранителен комплекс /кухня, столова и академичен клуб/ в 4-ри етажна сграда на Учебен блок № 2, ул ”Евлоги Георгиев” № 24, гр.Варна по реда на чл.151 от ЗУТ” II.1.2)Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата Строителство Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите Място на изпълнение: Учебен блок № 2, ул ”Евлоги Георгиев” № 24, гр.Варна Код NUTS: ІІ.1.3)Настоящото обявление е за Възлагане на обществена поръчка ІІ.1.5)Кратко описание на поръчката „Преустройство на хранителен комплекс /кухня, столова и академичен клуб/ в 4-ри етажна сграда на Учебен блок № 2, ул ”Евлоги Георгиев” № 24, гр.Варна по реда на чл.151 от ЗУТ”, ще се изпълни по приложен от Възложителя инвестиционен проект. Предметът на обществената поръчка е в сутерена на съществуващата от 1981г. четири етажна сграда с Акт за държавна собственост №2970 от 27.03.2000г. Урегулираният поземлен имот в който се намира предмета на обществената поръчка е с идентификатор № 10135.2554.105 с административен адрес: гр.Варна, ул ”Евлоги Георгиев” № 24 и е в полуподземен етаж на 4-ри етажна сграда и е въведен в експлоатация с Протокол обр.16 от 1981г. Преустройството /възстановяването/ на хранителния комплекс е с полезна площ от 611.70кв.м., с естествено осветление и проветряване чрез изградените със сградата английски дворове. Инвестиционният проект е разработен по искане на Възложителя – Икономически университет – Варна и е одобрен от него по реда на чл.151 от ЗУТ на основание договор за проектиране „Проектиране на преустройство на хранителен комплекс /кухня, столова и академичен клуб/ в сградата на Учебен блок №2 на ул.”Евлоги Георгиев” №24 за минимум 130 места”. Пълното описание и съдържанието на предмета, обект на преустройството /възстановяването/ е в приложен електронен носител към инвестиционния проект в следните части: 1. Архитектура; 2. Конструкции; 3. ВиК вътрешни инсталации; 4. ЕЛ-вътрешни инсталации; 5. ОВК (Отопление, вентилация и климатизация); 6. Технологична; 7. Пожарна безопасност. ІІ.1.6)Код съгласно Класификатора на ОП (CPV) 45000000 Описание: Строителни и монтажни работи ІІ.1.7)Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация НЕ ІІ.1.8)Обособени позиции НЕ ІІ.1.9)Ще бъдат приемани варианти НЕ   II.2)Количество или обем на поръчката ІІ.2.1)Общо количество или обем Преустройство на хранителен комплекс /кухня, столова и академичен клуб/ в 4-ри етажна сграда на Учебен блок № 2, ул. ”Евлоги Георгиев” № 24 на площ 611.70кв.м. е на стойност ненадвишаваща 620 000,00 (шестстотин и двадесет хиляди) лева без включен ДДС. Прогнозна стойност без ДДС 620000 EUR ІІ.2.2)Опции НЕ ІІ.3)Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката Завършване 30.09.2012 г.  

продължава...

  РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ III.1)Условия, свързани с изпълнението на поръчката ІІІ.1.1)Изискуеми депозити и гаранции Гаранцията за участие е банкова гаранция в полза на ИУ – Варна или депозит на парична сума, внесена по сметка на ИУ-Варна - IBAN BG28UBBS80023106028703, BIC UBBSBGSF – ТБ „ОББ” АД - клон Варна, равняваща се на 6 000.00 (шест хиляди) лв. Гаранцията за изпълнение е банкова гаранция в полза на ИУ – Варна или депозит на парична сума, внесена по сметка на ИУ-Варна - IBAN BG28UBBS80023106028703, BIC UBBSBGSF - ТБ „ОББ” АД - клон Варна, равняваща се на 3% от стойността на сключения договор. Гаранцията се представя в момента на сключването на договора. ІІІ.1.2)Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат Условия и начин на плащане - Плащането се извършва в левове по следната схема: - 20% от стойността на договора - авансово след сключване на договора; - 15% от стойността на договора - авансово след представяне на сключени договори за доставка на оборудването и подписване на двустранен приемо-предавателен протокол, свързан с изпълнение на видове работи, съгласно представения линеен график. - останалата част от стойността на договора след приключване на изпълнението на поръчката след подписан Констативен акт – образец 15 за установяване годноста за приемане на обекта и протокол за установяване на годноста за ползване на обекта, след напълно изпълнени дейности по инвестиционенния проект за въвеждане на предмета на поръчката в експлоатация. ІІІ.1.3)Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица На основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква създаване на юридическо лице, когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано с офертата подадена от обединението. ІІІ.2)Условия за участие ІІІ.2.1)Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри Изискуеми документи и информация: Кандидатите представят следните документи: 1.Оферта (по образец). 2.Информационен лист за участника (по образец). 3.Когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец - копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 (три) месеца преди датата на представянето му; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, съгласно чл.56, ал.4 от ЗОП, документът се представя и на официален превод на български език. Когато участникът е физическо лице - копие от документа за самоличност. 4.Когато участник в откритата процедура е обединение, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 5.Декларации за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 или ал.5 от ЗОП (по образец). 6.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП(по образец). 7.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП(по образец). 8.Декларации по чл.51а от ЗОП за ползване на ресурси(по образец). 9.Декларации за съгласие по чл.51а от ЗОП за предоставяне на ресурси(по образец). 10.Декларация за срок за изпълнение на поръчката - (по образец) 11.Декларация, че кандидата е съгласен с условията на проекта за договор - приложен в документацията (по образец). 12.Декларация за валидност на офертата(по образец) 13.Документ за внесена гаранция за участие (оригинал или заверено копие). 14.Документ за закупена документация за участие (оригинал или заверено копие). ІІІ.2.2)Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: 1.За юридическите лица - Годишни баланси и Отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) години /2009 г., 2010 г. и 2011 г./ (заверено копие). За физическите лица - документи, удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка за последните 3 (три) години /2009 г., 2010 г. и 2011 г./ (оригинал или заверено копие). 2. Справка за приходите на участника по видове строителство за последните 3 (три) години /2009г., 2010г. и 2011г./ (заверено копие) 3.Декларация с информация за общите обороти и оборотите от строителство за последните 3 (три) години /2009г., 2010г. и 2011г./ (по образец). Минимални изисквания: 1. Годишни баланси и Отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) години /2009 г., 2010 г. и 2011 г./ (заверено копие). За физическите лица - документи, удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка за последните 3 (три) години /2009 г., 2010 г. и 2011 г./ (оригинал или заверено копие). 2.Участникът да е реализирал оборот общо за 3 (трите) години /2009г., 2010г. и 2011г./ не по-малко от 1 800 000.00 (един милион и осемстотин хиляди) лева, от които минимум 80% да са оборот от сградно строителство. Оборотът от сградно строителство включва оборот от ново строителство и подобрения, както и поддържане и текущ ремонт на жилищни и нещилищни сгради. ІІІ.2.3)Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1.Декларация, подписана от участника, съдържаща списък на основните договори за строителство, с данни относно стойност на договорите, период на изпълнение и възложител на поръчката (по образец). 2.Договорите по т. 23.1. следва да бъдат придружени с препоръки за добро изпълнение, стойност на поръчката, дата и място на изпълнение, с телефон на възложителя, както и дали то е изпълнено професионално в съответствие с нормативните изисквания. 3.Списък на ръководните технически лица, ангажирани с изпълнението на предмета на поръчката, както следва: ръководител на обекта, технически ръководители по всяка част на проекта и координатор по безопасност и здраве. Същите следва да бъдат назначени на трудов договор към участника (по образец). 4.Копие от застрахователна полица, съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ и чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за реда и условията за задължително застраховане и валидност за срока за изпълнение на поръчката. 5.Копие сертификат за качество на участника в съответствие с изискванията на стандарта ISO 9001 или еквивалентен, с обхват на сертификация „Строителство” и валидност за срока за изпълнение на поръчката. 6.Копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, на основание чл.27, т.3 от Закона за Камарата на строителите. Минимални изисквания: 1.Декларация, подписана от участника, съдържаща списък на основните договори за строителство, с данни относно стойност на договорите, период на изпълнение и възложител на поръчката (по образец). 2.Договорите по т. 23.1. следва да бъдат придружени с препоръки за добро изпълнение, стойност на поръчката, дата и място на изпълнение, с телефон на възложителя, както и дали то е изпълнено професионално в съответствие с нормативните изисквания. 3.Списък на ръководните технически лица, ангажирани с изпълнението на предмета на поръчката, както следва: ръководител на обекта, технически ръководители по всяка част на проекта и координатор по безопасност и здраве. Същите следва да бъдат назначени на трудов договор към участника (по образец). 4.Копие от застрахователна полица, съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ и чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за реда и условията за задължително застраховане и валидност за срока за изпълнение на поръчката. 5.Копие сертификат за качество на участника в съответствие с изискванията на стандарта ISO 9001 или еквивалентен, с обхват на сертификация „Строителство” и валидност за срока за изпълнение на поръчката. 6.Копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, на основание чл.27, т.3 от Закона за Камарата на строителите. ІІІ.3)Специфични условия при обществени поръчки за услуги   РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА ІV.1)Вид процедура ІV.1.1)Вид процедура Открита   ІV.2)Критерии за оценка на офертите ІV.2.1)Критерии за оценка на офертите Най-ниска цена   IV.3)Административна информация ІV.3.3)Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог) Срок за получаване на документация за участие 02.05.2012 г.  Час: 16:00 Платими документи ДА Цена: 6 BGN Условия и начин на плащане Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата е предоставен на интернет адрес https://www.ue-varna.bg/bg/index.php?page=2&id=493 Комплектът документи може да се закупи срещу заплащане на сумата в брой в касата на Икономически университет– Варна,на адрес: бул."Княз Борис I" №77,ет.1, стая 112 и получаване в канцеларията на Ректората - ст. 209, всеки работен ден от 9.30ч. до 12.00ч. и от 13.00ч. до 15.30ч. (2) Комплектът офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице,след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура,телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG28UBBS80023106028703, BIC UBBSBGSF – ТБ „ОББ” АД - клон Варна. ІV.3.4)Срок за получаване на оферти или заявления за участие 10.05.2012 г.  Час: 14:00 IV.3.6)Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Български IV.3.7)Срок на валидност на офертите Продължителност в дни 120 IV.3.8)Условия при отваряне на офертите Дата: 11.05.2012 г.  Час: 09:00 Място зала 205 в Основната сграда на Икономически университет, бул. "Княз Борис I" № 77 Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице,представило пълномощно.Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията,е необходимо да представят следните документи:• За участници в процедурата– представляващ/и участника представят документ за самоличност•За упълномощените представители на участниците-документ за самоличност и пълномощно.•За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ,удостоверяващ служебното положение,по силата на което лицето има право на присъствие.•За юридически лица с нестопанска цел– представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел,представят документ за самоличност.За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел-документ за самоличност и пълномощно.   РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ VI.2)Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС НЕ VI.4)Процедури по обжалване VI.4.1)Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315 URL: https://www.cpc.bg. VI.4.2)Подаване на жалби Съгл.чл.120 от ЗОП VI.5)Дата на изпращане на настоящото обявление 09.04.2012 г.