Наименование:Строително ремонтни работи, включително аварийна и текуща поддръжка в студентски общежития № 33Б, 34А, 34Б, 35, 36А , 61Б и стол 176, намиращ се в бл. 61Б от контингента на УАСГ” – гр. София
Възложител: Университет по архитектура, строителство и геодезия /УАСГ/, гр. София
Oсн. предмет: Довършителни строителни работи
Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 22.05.2012 г. 16:00 ч.
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Университет по архитектура, строителство и геодезия /УАСГ/, бул. "Христо Смирненски" 1, За: инж. Бойко Кияков, Стефан Кръстанов, РБългария 1046, София, Тел.: 02 8689207, E-mail: bobiki@abv.bg, Факс: 02 8665043; 02 8689207
Място/места за контакт: Ръководител сектор "Студентски общежития"
Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uacg.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2)
Вид на възложителя и основна дейност/и
Публичноправна организация
Основна дейност на възложителя
Образование
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Строително ремонтни работи, включително аварийна и текуща поддръжка в студентски общежития № 33Б, 34А, 34Б, 35, 36А , 61Б и стол 176, намиращ се в бл. 61Б от контингента на УАСГ” – гр. София
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение: гр. София, Студентски град, бл. 33Б, 34А, 34Б, 35, 36А и 61Б
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Строително ремонтни работи, включително аварийна и текуща поддръжка в студентски общежития от контингента на УАСГ – гр. София, включващи дърводелски работи, водопроводни и канализационни инсталации, електроинсталации, отоплителни инсталации и общостроителни ремонтни работи в зависимост от възникналите аварийни ситуации и наличие на финансови средства.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45400000
Описание:
Довършителни строителни работи
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
НЕ
ІІ.1.8)
Обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Дърводелски работи, водопроводни и канализационни инсталации, електроинсталации, отоплителни инсталации и общостроителни ремонтни работи, като обемът на строителноремонтните работи зависи от вида и периодичността на повтаряне на аварийните ситуации и наличието на финансови средства.
ІІ.2.2)
Опции
НЕ
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци 36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата се представя под формата на банкова гаранция или парична сума в размер на 1 500 /хиляда и петстотин /лева. с ДДС с превод по банков път в следната сметка на УАСГ: БНБ-клон'пл.Александър Първи' IBAN : BG75 BNBG 9661 3300 1745 01 BIC : BNBGBGSD или под формата на банкова гаранция в полза на УАСГ. Гаранцията покрива периода на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение на сключен договор се представя като банкова гаранция или парична сума в размер на 3 000 /три хиляди / лева с ДДС, внесени в следната сметка на УАСГ: БНБ- клон'пл.Александър Първи' IBAN : BG75 BNBG 9661 3300 1745 01 BIC : BNBGBGSD или под формата на банкова гаранция в полза на УАСГ. Гаранция покрива периода на договора. Гаранцията за изпълнение се представя преди сключването на договор за изпълнение.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Финансиране от бюджета на сектор "Студентски общежития" и плащане по банков път.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение от търговския регистър на Агенция по вписванията и ЕИК за българско юридическо лице или едноличен търговец. Документ за регистрация на чуждестранно Юридическо лице съобразно националното му законодателство. Документ за самоличност за физически лица. ИН по ДДС. Документи относно отсъствие на обстоятелства по чл. 47 ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП съгласно приложение образци в конкурсната документация. Документ за закупена документация за участие в процедурата. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата – квитанция или банкова гаранция. Декларация, че участника няма да ползва подизпълнители. В случай, че ще ползва такива в офертата следва да се посочат подизпълнителите, стойността, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител. Декларация, че към момента на разглеждане на офертите няма неизпълнени изискуеми и ликвидни задължения към УАСГ и ССО и не се намира в съдебни спорове с тях. Декларация за извършен оглед.Застраховка за професионална отговорност покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството /обн.ДВ,бр.17/02.03.2004г. и Декларация от участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. Застраховка за 'Трудова злополука', съгласно 'Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска трудова злополука' /ПМС 24/06.02.2006г/ и Декларация от участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. Сертификат за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 с обхват „Строително-ремонтни дейности’’или еквивалентен. Сертификат за управление на околната среда по стандарта ISO14001:2004 с обхват „Строително-ремонтни дейности” или еквивалентен на участниците. Сертификат за управление на здравето и безопасността по стандарта OHSAS 18001:2007 с обхват „Строително-ремонтни дейности’’ или еквивалентен. Документ за регистрация в професионалния регистър на ’’Камара на строителите в България ‘’. Декларация, че в’’Предложена цена’’ е спазено изискването за минимални цени на труд в строителството. Изискванията за формата на представяне на документите са посочени в раздел IV от конкурсната документация.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за предходните три години /2009,2010 и 2011г./. Информация за общия оборот и за оборота от услуги за поддръжка и ремонт сходни с предмета на поръчката, за последните три години /2009,2010 и 2011г./. Изискванията за формата на представяне на документите са посочени в раздел IV от конкурсната документация.
Минимални изисквания: Участникът да е приключил с положителен финансов резултат всяка една от съответните предходни три години.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за подобен вид дейност изпълнени от участника през последните пет години /2007-2011/,доказващ, ,че участника има сключени и изпълнени договори на стойност общо за периода 1 000 000 лв. без ДДС, придружен с препоръки за добро изпълнение. В препоръките да се посочат стойността, датата и място на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и качествено. Списък на техническите лица за изпълнение на поръчката, придружен от копия на документи доказващи образованието и професионалната им квалификация. Изискванията за формата на представяне на документите са посочени в раздел IV от конкурсната документация.
Минимални изисквания: Участникът да представи сключени и изпълнени договори на стойност общо за периода 1 000 000 лв. без ДДС
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1)
Вид процедура
ІV.1.1)
Вид процедура
Открита
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: К1-за цените в ценоразписа на офертата; тежест: 50
Показател: К2-за ценообразуващи показатели; тежест: 20
Показател: К3-за предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 30
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.05.2012 г. Час: 16:00
Платими документи
ДА
Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията може да бъде получена от счетоводството на сектор "Студентски общежития" - бул. "Христо Смирненски" 1, Нова сграда, ет.2, Корпус А (срещу Хидротехнически факултет) всеки работен ден от 10:00 до 12:00 и от 14:00 до 16:00 ч. при представяне на платежене документ за внесени по банков път 30 лв. с ДДС по сметката на УАСГ-ССО: Уникредит Булбанк АД, клон Лозенец, бул. "Хр. Смирненски" 28 BIC : UNCR BGSF IBAN : BG86 UNCR 7527 3100 0797 01
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.05.2012 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни
90
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.05.2012 г. Час: 10:00
Място
гр. София, бул. "Христо Смирненски" 1, Заседателна зала Ректорат, ет.2
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Посочените в чл.68, ал.3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
НЕ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
НЕ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
URL: https://www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
URL: https://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
09.04.2012 г.