Обществени поръчки

Строителен надзор по време на строителството - възложител: Община Варна

Наименование:Консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ за нуждите на община Варна по обособени позиции Възложител: Община Варна Oсн. предмет: Строителен надзор по време на строителството; Строителни консултантски услуги Прогнозна стойност: 7 500 000 лева Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 28.5.2012 - 12:00 ч.  

Виж цялата поръчка

    Източник: Tenders Electronic Daily  

BG-Варна: Строителен надзор по време на строителството

2012/S 70-116747

Обявление за поръчка

Услуги

Директива 2004/18/ЕО Раздел І: Възлагащ орган I.1)Наименование, адреси и място/места за контакт Община Варна бул. "Генерал Колев" №92, ет. 5 На вниманието на: Валентин Вълканов 9000 Варна БЪЛГАРИЯ Телефон: +359 52820830 / 52820839 Адрес за електронна поща: op@varna.bg Факс: +359 52820846 / 52820845 Допълнителна информация може да бъде получена от: Горепосоченото/ите място/места за контакт Спецификации и допълнителни документи (включително документи за състезателен диалог и динамична система за покупки) могат да бъдат получени от: Горепосоченото/ите място/места за контакт Офертите или заявленията за участие трябва да бъдат изпратени на: Горепосоченото/ите място/места за контакт I.2)Вид на възлагащия орган Регионален или местен орган I.3)Основна дейност Общи обществени услуги I.4)Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи: не Раздел ІІ: Обект на поръчката II.1)Описание II.1.1)Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган: "Консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ за нуждите на община Варна по обособени позиции”. II.1.2)Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите Услуги Категория услуга № 12: Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и по паркова архитектура; свързани научни и технически консултантски услуги; услуги, свързани с технически изпитвания и анализи Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите: Територията на община Варна. код NUTS BG331 II.1.3)Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП) Обявлението обхваща обществена поръчка II.1.4)Информация относно рамковото споразумение II.1.5)Кратко описание на поръчката или покупката/ите При изпълнение на поръчката следва да се извършат следните дейности: — Направа прединвестиционни проучвания, — Изработка и/или съгласуване на задание за проектиране, — Извършване на оценка за съответствието на инвестиционните проекти съгласно ЗУТ, — Проверка на количествени сметки към проект, — Участие на консултанта в експертни или други съвети, — Упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1, т.1, от ЗУТ, — Отчитане хода на изпълнение на строежа и на извършените СМР (Изготвя месечен или извънреден доклад; Проверява и одобрява месечните доклади на изпълнителя на Строежа; Изготвя протоколи от работни срещи с участниците в строителството; Проверява и удостоверява количеството и стойностите на извършените СМР за изпълнението на Строежа и др.), — Изготвяне на технически паспорт на нови строежи съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г, — Обследване и изготвяне на технически паспорт на съществуващи строежи съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г, — Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно изискванията на чл. 5, ал.3 от Наредба №2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, — Изготвяне на окончателен доклад съгласно чл. 168, ал.6 от ЗУТ, — Извършване дейността технически контрол по част „Конструктивна”, — Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове, — Изпълнение на всички останали задължения на консултанта, предвидени в договорите за изпълнение на обществената поръчка и Законовите разпоредби по обособени позиции, както следва: — Обособена позиция № 1: „Консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ за нуждите на Община Варна на територията на район „Одесос”, гр. Варна”, — Обособена позиция № 2: „Консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ за нуждите на Община Варна на територията на район „Приморски” в гр. Варна, — Обособена позиция № 3: „Консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ за нуждите на Община Варна на територията на район „Младост” и Кметство „Каменар” в гр./общ. Варна”, — Обособена позиция № 4: „Консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ за нуждите на Община Варна на територията на район „Владислав Варненчик”, Кметство „Тополи” и Кметство „Казашко” в гр./общ. Варна”, — Обособена позиция № 5: „Консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ за нуждите на Община Варна на територията на район „Аспарухово”, Кметство „Звездица” и Кметство „Константиново” в гр./общ. Варна, както и на територията на други общини за строежи/обекти на Община Варна”. II.1.6)Oбщ терминологичен речник (CPV) 71521000, 71530000 II.1.7)Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA): не II.1.8)Обособени позиции Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции: да Оферти могат да бъдат подавани за само една обособена позиция II.1.9)Информация относно вариантите Ще бъдат приемани варианти: не II.2)Количество или обем на поръчката II.2.1)Общо количество или обем : Дейностите,предмет на настоящата обществена поръчка са свързани с извършване на консултантска услуга по чл. 166 от ЗУТ по обособени позиции,както следва: Обособена позиция №1: На територията на район „Одесос” при Община Варна с граници: Черно море, канал на северен плаж, бул. Приморски, бул. Цар Освободител –платното към р-н Одесос, ул. Струга- платното към р-н Одесос, открит канал „Франга дере”, Варненско езеро, северен пътен възел „Аспарухов мост”, ЖП Ареал; Обособена позиция №2: На територията на район „Приморски” при Община Варна с граници: Черно море, канал на северен плаж, бул. Приморски, бул. Цар Освободител –платното към р-н Приморски, бул. Христо Смирненски-платното към р-н Приморски, ул. Прилеп, до и по землищната граница на с. Каменар, по землищната граница с община Аксаково; Обособена позиция №3: 1. На територията на район „Младост” при Община Варна с граници: Варненско езеро, открит канал „Франга дере”, ул. Струга - платното към р-н Младост, бул. Цар Освободител – платното към р-н Младост, бул. Христо Смирненски - платното към р-н Младост, ул. Прилеп, до и по землищната граница на кметство „Каменар”, Балъм дере, бул. Трети март - платното към район Младост, бул. Янош Хунияди - платното към район Младост, пътен възел на магистрала „Хемус”, ул. „Перла”, ул. Д-р Атанас Москов - платното към район Младост, Варненско езеро; 2. На територията на кметство „Каменар” с граници по землищната граница с община Аксаково, по землищната граница с район „Приморски”, по землищната граница с район „Младост”; Обособена позиция 4: 1. На територията на район „Владиславово” при Община Варна с граници: Варненско езеро, ул. Д-р Атанас Москов - платното към район Владиславово, ул. „Перла”, пътен възел на магистрала „Хемус”, бул. Янош Хунияди – платното към район Владиславово, бул. Трети март - платното към район Владиславово, Балъм дере, до и по землищната граница на кметство Каменар, до и по землищната граница с община „Аксаково”, второкласен път Варна - София, до и по землищната граница на кметство Тополи, до и по землищната граница на кметство Казашко; 2.На територията на кметство „Тополи” с граници: по землищната граница с район „Владиславово”, до и по землищната граница с кметство „Казашко”, до и по землищната граница с община „Аксаково”, до и по землищната граница с община „Белослав”; 3. На територията на кметство „Казашко” с граници: Варненско езеро, по землищната граница с район „Владиславово”, по землищната граница с кметство „Тополи”, до и по землищната граница с община „Белослав”; Обособена позиция № 5: 1. На територията на район „Аспарухово” при Община Варна с граници: Черно море, ЖП ареал, северен пътен възел „Аспарухов мост”, Варненско езеро, до и по землищната граница на кметство Звездица, до и по землищната граница с община „Аврен”; 2. На територията на кметство „Звездица” с граници: по землищната граница с район „Аспарухово”, до и по землищната граница с кметство „Константиново”, до и по землищната граница с община „Аврен”; 3. На територията на кметство „Константиново” с граници: по землищната граница с кметство „Звездица”, до и по землищната граница с община „Белослав”, до и по землищната граница с община „Аврен”. 4. На територията на други общини за строежи/обекти на Община Варна. Прогнозна стойност, без да се включва ДДС : 7 500 000,00 BGN II.2.2)Информация относно опциите Опции: не II.2.3)Информация относно подновяванията Тази поръчка подлежи на подновяване: да II.3)Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение Информация относно обособените позиции Обособена позиция №: 1 Заглавие на обособената позиция: „Консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ за нуждите на Община Варна на територията на район „Одесос”, гр. Варна” 1)Кратко описание При изпълнение на поръчката следва да се извършват следните дейности: — Направа прединвестиционни проучвания, — Изработка и/или съгласуване на задание за проектиране, — Извършване на оценка за съответствието на инвестиционните проекти съгласно ЗУТ, — Проверка на количествени сметки към проект, — Участие на консултанта в експертни или други съвети, — Упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1, т.1, от ЗУТ, — Отчитане хода на изпълнение на строежа и на извършените СМР (Изготвя месечен или извънреден доклад; Проверява и одобрява месечните доклади на изпълнителя на Строежа; Изготвя протоколи от работни срещи с участниците в строителството; Проверява и удостоверява количеството и стойностите на извършените СМР за изпълнението на Строежа и др.), — Изготвяне на технически паспорт на нови строежи съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г., — Обследване и изготвяне на технически паспорт на съществуващи строежи съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г., — Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно изискванията на чл. 5, ал.3 от Наредба №2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, — Изготвяне на окончателен доклад съгласно чл. 168, ал.6 от ЗУТ, — Извършване дейността технически контрол по част „Конструктивна”, — Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове, — Изпълнение на всички останали задължения на КОНСУЛТАНТА, предвидени в договора за изпълнение на обществената поръчка и Законовите разпоредби. 2)Oбщ терминологичен речник (CPV) 71521000, 71530000 3)Количество или обем Извършване на консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ на територията на район „Одесос” при Община Варна с граници: Черно море, канал на северен плаж, бул. Приморски, бул. Цар Освободител –платното към р-н Одесос, ул. Струга- платното към р-н Одесос, открит канал „Франга дере”, Варненско езеро, северен пътен възел „Аспарухов мост”, ЖП ареал. Прогнозна стойност, без да се включва ДДС : 1 500 000,00 BGN 4)Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване 5)Допълнителна информация относно обособените позиции Обособена позиция №: 2 Заглавие на обособената позиция: „Консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ за нуждите на Община Варна на територията на район „Приморски” в гр. Варна." 1)Кратко описание При изпълнение на поръчката следва да се извършват следните дейности: — Направа прединвестиционни проучвания, — Изработка и/или съгласуване на задание за проектиране, — Извършване на оценка за съответствието на инвестиционните проекти съгласно ЗУТ, — Проверка на количествени сметки към проект, — Участие на консултанта в експертни или други съвети, — Упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1, т.1, от ЗУТ, — Отчитане хода на изпълнение на строежа и на извършените СМР (Изготвя месечен или извънреден доклад; Проверява и одобрява месечните доклади на изпълнителя на Строежа; Изготвя протоколи от работни срещи с участниците в строителството; Проверява и удостоверява количеството и стойностите на извършените СМР за изпълнението на Строежа и др.), — Изготвяне на технически паспорт на нови строежи съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г., — Обследване и изготвяне на технически паспорт на съществуващи строежи съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г., — Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно изискванията на чл. 5, ал.3 от Наредба №2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, — Изготвяне на окончателен доклад съгласно чл. 168, ал.6 от ЗУТ, — Извършване дейността технически контрол по част „Конструктивна”, — Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове, — Изпълнение на всички останали задължения на консултанта, предвидени в договора за изпълнение на обществената поръчка и Законовите разпоредби. 2)Oбщ терминологичен речник (CPV) 71521000, 71530000 3)Количество или обем Извършване на консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ на територията на район „Приморски” при Община Варна с граници: Черно море, канал на северен плаж, бул. Приморски, бул. Цар Освободител –платното към р-н Приморски, бул. Христо Смирненски-платното към р-н Приморски, ул. Прилеп, до и по землищната граница на с. Каменар, по землищната граница с община Аксаково. Прогнозна стойност, без да се включва ДДС : 1 500 000,00 BGN 4)Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване 5)Допълнителна информация относно обособените позиции Обособена позиция №: 3 Заглавие на обособената позиция: „Консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ за нуждите на Община Варна на територията на район „Младост” и Кметство „Каменар” в гр./общ. Варна”. 1)Кратко описание При изпълнение на поръчката следва да се извършват следните дейности: — Направа прединвестиционни проучвания, — Изработка и/или съгласуване на задание за проектиране, — Извършване на оценка за съответствието на инвестиционните проекти съгласно ЗУТ, — Проверка на количествени сметки към проект, — Участие на консултанта в експертни или други съвети, — Упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1, т.1, от ЗУТ, — Отчитане хода на изпълнение на строежа и на извършените СМР (Изготвя месечен или извънреден доклад; Проверява и одобрява месечните доклади на изпълнителя на Строежа; Изготвя протоколи от работни срещи с участниците в строителството; Проверява и удостоверява количеството и стойностите на извършените СМР за изпълнението на Строежа и др.), — Изготвяне на технически паспорт на нови строежи съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г., — Обследване и изготвяне на технически паспорт на съществуващи строежи съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г., — Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно изискванията на чл. 5, ал.3 от Наредба №2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, — Изготвяне на окончателен доклад съгласно чл. 168, ал.6 от ЗУТ, — Извършване дейността технически контрол по част „Конструктивна”, — Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове, — Изпълнение на всички останали задължения на КОНСУЛТАНТА, предвидени в договора за изпълнение на обществената поръчка и Законовите разпоредби. 2)Oбщ терминологичен речник (CPV) 71521000, 71530000 3)Количество или обем Извършване на консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ 1. На територията на район „Младост” при Община Варна с граници: Варненско езеро, открит канал „Франга дере”, ул. Струга - платното към р-н Младост, бул. Цар Освободител – платното към р-н Младост, бул. Христо Смирненски - платното към р-н Младост, ул. Прилеп, до и по землищната граница на кметство „Каменар”, Балъм дере, бул. Трети март - платното към район Младост, бул. Янош Хунияди - платното към район Младост, пътен възел на магистрала „Хемус”, ул. „Перла”, ул. Д-р Атанас Москов - платното към район Младост, Варненско езеро. 2. На територията на кметство „Каменар” с граници по землищната граница с община Аксаково, по землищната граница с район „Приморски”, по землищната граница с район „Младост”. Прогнозна стойност, без да се включва ДДС : 1 500 000,00 BGN 4)Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване 5)Допълнителна информация относно обособените позиции Обособена позиция №: 4 Заглавие на обособената позиция: „Консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ за нуждите на Община Варна на територията на район „Владислав Варненчик”, Кметство „Тополи” и Кметство „Казашко” в гр./общ. Варна” 1)Кратко описание При изпълнение на поръчката следва да се извършват следните дейности: — Направа прединвестиционни проучвания, — Изработка и/или съгласуване на задание за проектиране, — Извършване на оценка за съответствието на инвестиционните проекти съгласно ЗУТ, — Проверка на количествени сметки към проект, — Участие на консултанта в експертни или други съвети, — Упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1, т.1, от ЗУТ, — Отчитане хода на изпълнение на строежа и на извършените СМР (Изготвя месечен или извънреден доклад; Проверява и одобрява месечните доклади на изпълнителя на Строежа; Изготвя протоколи от работни срещи с участниците в строителството; Проверява и удостоверява количеството и стойностите на извършените СМР за изпълнението на Строежа и др.), — Изготвяне на технически паспорт на нови строежи съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г., — Обследване и изготвяне на технически паспорт на съществуващи строежи съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г., — Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно изискванията на чл. 5, ал.3 от Наредба №2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, — Изготвяне на окончателен доклад съгласно чл. 168, ал.6 от ЗУТ, — Извършване дейността технически контрол по част „Конструктивна”, — Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове, — Изпълнение на всички останали задължения на КОНСУЛТАНТА, предвидени в договора за изпълнение на обществената поръчка и Законовите разпоредби. 2)Oбщ терминологичен речник (CPV) 71521000, 71530000 3)Количество или обем Извършване на консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ: 1. На територията на район „Владиславово” при Община Варна с граници: Варненско езеро, ул. Д-р Атанас Москов - платното към район Владиславово, ул. „Перла”, пътен възел на магистрала „Хемус”, бул. Янош Хунияди – платното към район Владиславово, бул. Трети март - платното към район Владиславово, Балъм дере, до и по землищната граница на кметство Каменар, до и по землищната граница с община „Аксаково”, второкласен път Варна - София, до и по землищната граница на кметство Тополи, до и по землищната граница на кметство Казашко; 2. На територията на кметство „Тополи” с граници: по землищната граница с район „Владиславово”, до и по землищната граница с кметство „Казашко”, до и по землищната граница с община „Аксаково”, до и по землищната граница с община „Белослав”; 3. На територията на кметство „Казашко” с граници: Варненско езеро, по землищната граница с район „Владиславово”, по землищната граница с кметство „Тополи”, до и по землищната граница с община „Белослав”. Прогнозна стойност, без да се включва ДДС : 1 500 000,00 BGN 4)Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване 5)Допълнителна информация относно обособените позиции Обособена позиция №: 5 Заглавие на обособената позиция: „Консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ за нуждите на Община Варна на територията на район „Аспарухово”, Кметство „Звездица” и Кметство „Константиново” в гр./общ. Варна, както и на територията на други общини за строежи/обекти на Община Варна” 1)Кратко описание При изпълнение на поръчката следва да се извършват следните дейности: — Направа прединвестиционни проучвания, — Изработка и/или съгласуване на задание за проектиране, — Извършване на оценка за съответствието на инвестиционните проекти съгласно ЗУТ, — Проверка на количествени сметки към проект, — Участие на консултанта в експертни или други съвети, — Упражняване на строителен надзор съгласно чл.166, ал.1, т.1, от ЗУТ, — Отчитане хода на изпълнение на строежа и на извършените СМР (Изготвя месечен или извънреден доклад; Проверява и одобрява месечните доклади на изпълнителя на Строежа; Изготвя протоколи от работни срещи с участниците в строителството; Проверява и удостоверява количеството и стойностите на извършените СМР за изпълнението на Строежа и др.), — Изготвяне на технически паспорт на нови строежи съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г, — Обследване и изготвяне на технически паспорт на съществуващи строежи съгласно Наредба № 5 / 28.12.2006 г., — Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве съгласно изискванията на чл. 5, ал.3 от Наредба №2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, — Изготвяне на окончателен доклад съгласно чл. 168, ал.6 от ЗУТ, — Извършване дейността технически контрол по част „Конструктивна”, — Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити Дефекти през гаранционните срокове, — Изпълнение на всички останали задължения на консултанта, предвидени в договора за изпълнение на обществената поръчка и Законовите разпоредби. 2)Oбщ терминологичен речник (CPV) 71521000, 71530000 3)Количество или обем Извършване на консултантска услуга по чл. 166 (1) от ЗУТ: 1. На територията на район „Аспарухово” при Община Варна с граници: Черно море, ЖП ареал, северен пътен възел „Аспарухов мост”, Варненско езеро, до и по землищната граница на кметство Звездица, до и по землищната граница с община „Аврен”;2. На територията на кметство „Звездица” с граници: по землищната граница с район „Аспарухово”, до и по землищната граница с кметство „Константиново”, до и по землищната граница с община „Аврен”; 3. На територията на кметство „Константиново” с граници: по землищната граница с кметство „Звездица”, до и по землищната граница с община „Белослав”, до и по землищната граница с община „Аврен”; 4. На територията на други общини за строежи/обекти на Община Варна. Прогнозна стойност, без да се включва ДДС : 1 500 000,00 BGN   4)Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване 5)Допълнителна информация относно обособените позиции  

продължава...

Раздел ІІІ: Правна, икономическа, финансова и техническа информация III.1)Условия във връзка с поръчката III.1.1)Изискуеми депозити и гаранции: (1) Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция; (2) Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. (3) Гаранциите за участие за всяка обособена позиция, определени при спазване на изискванията на чл.59, ал.2 от ЗОП и представени като парична сума или банкова гаранция са както следва: 1. Обособена позиция №1: 15 000,00 BGN; 2. Обособена позиция №2: 15 000,00 BGN; 3. Обособена позиция №3: 15 000,00 BGN; 4. Обособена позиция №4: 15 000,00 BGN; 5. Обособена позиция №5: 15 000,00 BGN; (4) При условие, че участникът представи гаранцията за участие под формата на парична сума, същата следва да се внесе с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG 63CECB97903324129200, BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „Централна Кооперативна Банка”АД – гр.Варна; (5) При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, той трябва да депозира към комплекта офертни документи, освен оригинала и копие от банковата гаранция, заверено лично от него. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, при настъпване обстоятелствата по чл.61 от ЗОП. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти; (6) На основание чл.59 ал.3 от ЗОП, възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора за съответната обособена позиция, които следва да се внесат от спечелилия процедурата участник по сметка на възложителя или да представи банкова гаранция преди подписването на договора; (7) Ако Участникът представя Банкова гаранция за изпълнение на договора, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане срока на договора за изпълнение съгласно чл. 1, ал. 6 от настоящата документация; (8) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация; (9) Внасянето на гаранциите за участие и изпълнение се извършва с платежно нареждане към бюджет за съответната обособена позиция по международен IBAN BG63CECB97903324129200, BIC CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „Централна Кооперативна Банка” АД – Варна; (10) Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител; (11) Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка; (12) Възложителят освобождава гаранцията за участие по реда на чл.62 от ЗОП; (13) Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.   III.1.2)Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат: Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от бюджета на Община Варна; фонд „Приватизация”; заеми; решения /програми/, одобрени и финансирани от Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерския съвет; целеви средства, предоставени на Община Варна от републикански бюджет, от Агенция „Пътна инфраструктура” и други; европейски програми, структури и кохезионен фонд, в които Община Варна е участвала и има одобрение и потвърждение за финансиране. Заплащането ще се извършва въз основа на документи, доказващи извършването на съответните дейности, подробно описани в документацията за участие. Плащането ще се извършва в 60-дневен срок след издаване на фактура от страна на Изпълнителя.   III.1.3)Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката: III.1.4)Други особени условия Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия : не   III.2)Условия за участие III.2.1)Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията: 1. Списък с документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2. Административни сведения за участника - попълнен и подписан образец за съответната обособена позиция; 3. Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. В този случай се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващият обединението; 4. Платежен документ за закупена документация за настоящата открита процедура /копие, заверено от участника/; 5. Документ за внесена гаранция за участие - за съответната обособена позиция. Участникът трябва да депозира, освен оригинала и копие от банковата гаранция, заверено лично от него. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти; 6. Декларация №1 относно получаването на пълен комплект на документация за откритата процедура съгласно описа й – попълнен образец за съответната обособена позиция; 7. Декларация №2 за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1 от ЗОП; 8. Декларация №3 за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП; 9. Декларация №4 за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.5 по ЗОП; 10. Декларация №5 - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен образец за съответната обособена позиция; 11. Декларация №6 – във връзка с чл.58 от ЗОП – попълнен образец; 12. Декларация №7- за приемане клаузите на проекта на договора за съответната обособена позиция – попълнен образец; 14. Договор /проект/, за съответната обособена позиция, приложен към офертните документи – непопълнен, подписан и подпечатан от участника; 15. „Предложение за изпълнение на поръчката” с означения за съответната обособена позиция. Попълнен образец на Предложението за изпълнение на поръчката. Предложението за изпълнение на поръчката на участника трябва да бъде предоставено и на електронен носител (диск, формат на файла-*.doc). В случаи на несъответствия между електронен и хартиен носител, ще се приема това на хартиения носител; 16. Предлагана цена” с означения за съответната обособена позиция. Предлаганата цена трябва да бъде предоставена и на електронен носител (диск, формат на файла-*.doc). В случаи на несъответствия между електронен и хартиен носител, ще се приема това на хартиения носител.   III.2.2)Икономически и финансови възможности Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията: 1. Информация за oборота от консултантски услуги по чл. 166 (1) от ЗУТ, придружена с копие на годишните финансови отчети съгласно Закона за счетоводството за последните 3 (три) години /2009, 2010 и 2011 г./ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Изисквано минимално/ни ниво/а: 1. Участниците следва да имат оборот от консултантски услуги по чл. 166 (1) от ЗУТ или аналогичен такъв общо за последните 3 години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) не по-малък от 500 000 лв.   III.2.3)Технически възможности Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията: 1.Списък на основните договори за упражняване на стоителен надзор или аналогични такива, съдържащ наименованието на строежа, стойност, вида и номера на акта за въвеждане в експлоатация и възложител през последните 3 (три) /2009, 2010 и 2011/. Списъкът следва да е придружен от препоръки за добро изпълнение, включително стойностите, датите и мястото на изпълнение, дата, вида и номера на акта за въвеждане в експлоатация, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2.Списък на основните договори за извършване на обследване, съставяне и регистриране на технически паспорти по реда на глава трета от Наредба№ 5 от 28 декември 2006 г. за техническите паспорти на строежите или аналогични такива, съдържащ наименованието на строежа, стойност, регистрационен номер, датите и мястото на изпълнение и възложител през последните 3 (три) /2009, 2010 и 2011/. Списъкът следва да е придружен от препоръки за добро изпълнение, включително стойностите, датите и мястото на изпълнение, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3.Списък на основните договори за оценка за съответствие на инвестиционни проекти или аналогични такива, съдържащ наименованието на строежа, стойност, номер на разрешението за строеж, датите и мястото на изпълнение и възложител през последните 3 (три) /2009, 2010 и 2011/. Списъкът следва да е придружен от препоръки за добро изпълнение, включително стойностите, датите и мястото на изпълнение, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 4.Копие от документ, удостоверяващ правоспособността на физически лица, упражняващи технически контрол по част „Конструктивна”; 5.Копие от докумет, удостоверяващ квалификацията на Координатор по безопасност и здраве; 6.Копие на лиценз за упражняване на дейността съгласно чл. 166 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. Когато участникът е чуждестранно лице следва да представи копие от документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 2 и ал.7 от ЗУТ; 7. Декларация №8, че ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от застраховка „Професионална отговорност”, по смисъла на чл.171 от ЗУТ или еквивалентен документ и ще я поддържа до датата на изтичане на минимално определените гаранционни срокове за строежите съгласно Наредба № 2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (обн., ДВ, 72 от 2003 г., изм. и доп., бр.49 от 2005 г.) – попълнен образец. Изисквано минимално/ни ниво/а: 1.Участниците следва да са изпълнили успешно договори за упражняване на строителен надзор на обекти, общо през последните 3 год./2009,2010 и 2011/, както следва:1.Поне един обект за строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища и/или улици и/или транспортни мрежи и/или съоръжения към тях на техническата инфраструктура; 2.Поне един обект за строителство и/или благоустрояване и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на площади и/или междублокови пространства и/или спортни площадки и/или детски зони и/или площадки за игра и/или някой от посочените в Приложение №2,т.10 към Наредба № 1/30.7.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи (Видовете озеленени площи за обществено ползване или със специфично предназначение са: паркове, градини, улично озеленяване, гробищни паркове, ботанически градини, дендрариуми, зоопаркове, защитни насаждения, атракционни паркове, аквапаркове, включително мрежите и съоръженията на техническата инфраструктура за тяхното обслужване, както и разположените в тях (в зависимост от предназначението им) мемориални обекти, увеселителни обекти и открити обекти за спортни и културни дейности); 3.Поне един обект за строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или съоръжения за обществено обслужване съгласно Приложение №2, т.1 ÷ 9 към Наредба № 1/30.7.2003г. за номенклатурата на видовете строежи; 4.Поне един обект за строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на мрежи и/или съоръжения към тях в областта на газоснабдяването; 5. Поне един обект за строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на електроснабдителни и/или електронни съобщителни мрежи и/или съоръжения към тях на техническата инфраструктура; 6.Поне един обект за строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на ВиК мрежи и/или съоръжения към тях на техническата инфраструктура;*Обектите трябва да са въведени в експлоатация по съответния ред.*Обектите по т.2,т.4,т.5 и т.6 могат да бъдат и част от един по-общ обект и са описани в препоръката. 2.Участниците следва да имат общо през последните 3 (три) години /2009, 2010 и 2011/ успешно изпълнен/и договор/договори за извършване на обследване, съставяне и регистриране на поне 3 /три/ броя технически паспорти на съществуващи строежи по реда на глава трета от Наредба № 5 от 28 декември 2006 г. за техническите паспорти на строежите; 3.Участниците следва да имат общо през последните 3 (три) години /2009, 2010 и 2011/ успешно изпълнени оценки за съответствие на инвестиционни проекти, както следва:1. Поне един комплексен доклад за строеж, представляващ строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътища и/или улици и/или транспортни мрежи и/или съоръжения към тях на техническата инфраструктура; 2. Поне един комплексен доклад за строеж, представляващ строителство и/или благоустрояване и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на площади и/или междублокови пространства и/или спортни площадки и/или детски зони и/или площадки за игра и/или някой от посочените в Приложение №2, т.10 към Наредба № 1 от 30.7.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи (Видовете озеленени площи за обществено ползване или със специфично предназначение са: паркове, градини, улично озеленяване, гробищни паркове, ботанически градини, дендрариуми, зоопаркове, защитни насаждения, атракционни паркове, аквапаркове, включително мрежите и съоръженията на техническата инфраструктура за тяхното обслужване, както и разположените в тях (в зависимост от предназначението им) мемориални обекти, увеселителни обекти и открити обекти за спортни и културни дейности); 3. Поне един комплексен доклад за строеж, представляващ строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или съоръжения за обществено обслужване съгласно Приложение №2, т.1 ÷ 9. към Наредба № 1 от 30.7.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи; 4. Поне един комплексен доклад за строеж, представляващ строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на мрежи и/или съоръжения към тях в областта на газоснабдяването; 5. Поне един комплексен доклад за строеж, представляващ строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на електроснабдителни и/или електронни съобщителни мрежи и/или съоръжения към тях на техническата инфраструктура;6. Поне един комплексен доклад за строеж, представляващ строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на ВиК мрежи и/или съоръжения към тях на техническата инфраструктура. *За обектите трябва има издадено разрешение за строеж. *Обектите по т. 2, т. 4, т. 5 и т. 6 могат да бъдат и част от един по-общ обект и са описани в препоръката; 4.Участниците следва да разполагат поне с едно правоспособно физическо лице, упражняващо технически контрол по част "Конструктивна"; 5.Участниците следва да разполагат поне с едно правоспособно физическо лице, упражняващо дейността Координатор по безопасност и здраве; 6.Участниците следва да притежават лиценз за упражняване на дейността съгласно чл. 166 от ЗУТ – оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор; 7. В случай, че участникът бъде избран за Изпълнител, същият следва да може да осигури преди подписване на договора с Възложителя, копие от застраховка „Професионална отговорност” по смисъла на чл.171 от ЗУТ или еквивалентен документ, която ще поддържа до датата на изтичане на минимално определените гаранционни срокове за строежите съгласно Наредба № 2 от 31.7.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти (обн., ДВ, 72 от 2003 г., изм. и доп., бр.49 от 2005 г.).   III.2.4)Информация относно запазени поръчки III.3)Специфични условия за поръчки за услуги III.3.1)Информация относно определена професия Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия: да Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба: Чл. 166 от ЗУТ.   III.3.2)Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата: не

продължава...

Раздел ІV: Процедура IV.1)Вид процедура IV.1.1)Вид процедура Открита   IV.1.2)Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват IV.1.3)Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога IV.2)Критерии за възлагане IV.2.1)Критерии за възлагане Икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии 1. Срокове за изпълнение (съгласно таблица, приложена в документацията за участие).. Тежест 40 2. Предлаган процент неустойка от цената на възложената работа за неизпълнение задълженията на констултанта в срок.. Тежест 5 3. Предлагана цена (съгласно таблица, приложена в документацията за участие).. Тежест 55 IV.2.2)Информация относно електронен търг Ще се използва електронен търг: не   IV.3)Административна информация IV.3.1)Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган: Обявлението и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение №1236/06.04.2012 г. на Кмета на Община Варна.   IV.3.2)Предишни публикации относно същата поръчка не   IV.3.3)Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи: 18.5.2012 - 16:00 Платими документи: да Цена: 45,00 BGN Условия и начин на плащане: 1. Комплектът офертни документи може да се закупи срещу заплащане на сумата в брой в касата на Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– гр.Варна,на адрес: бул."Ген. Колев" №92,ет.5–тел: +359 52820830 / 52820839; факс: +359 52820846 / 52820845, всеки работен ден от 9:00ч. до 11:00ч. и от 14:00ч. до 16:00ч. 2. Комплектът офертни документи може да бъде изпратен по пощата за сметка на заинтересовано лице,след получаване на писмено поискване с посочени данни за издаване на фактура,телефон и адрес за кореспонденция и приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие. Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане към бюджет по IBAN: BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF на Общинско предприятие “Инвестиционна политика”– гр.Варна в “ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр.Варна.   IV.3.4)Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 28.5.2012 - 12:00   IV.3.5)Дата на изпращане на поканите за представяне на оферта или за участие на избраните кандидати IV.3.6)Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Други: Български.   IV.3.7)Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата в дни: 150 (от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)   IV.3.8)Условия за отваряне на офертите Дата: 29.5.2012 - 10:00   Място: В сградата на отдел "Обществени поръчки", ОП "Инвестиционна политика" гр.Варна, бул."Ген. Колев"№ 92, ет.5, БЪЛГАРИЯ/BULGARIA. Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите: да Допълнителна информация относно оправомощените лица и процедурата на отваряне: Желателно е да присъства управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: — За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност, — За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно, — За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие, — За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност и пълномощно.   Раздел VІ: Допълнителна информация VI.1)Информация относно периодичното възлагане Това представлява периодично повтаряща се поръчка: не   VI.2)Информация относно средства от Европейския съюз Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз: не   VI.3)Допълнителна информация (1) Срокът за изпълнение на обществената поръчка по обособени позиции е до 31.12.2015 г; (2) Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгл. чл.69, ал.1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП;   (3) За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка, за което ЗОП позволява на участниците да присъстват, последните ще могат да получат информация в сайта на Община Варна www.varna.bg, рубрика „Обществени поръчки”. VI.4)Процедури по обжалване VI.4.1)Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Комисия за защита на конкуренцията бул. Витоша № 18 1000 София БЪЛГАРИЯ Адрес за електронна поща: cpcadmin@cpc.bg Телефон: +359 29884070 Интернет адрес: https://www.cpc.bg Факс: +359 29807315 VI.4.2)Подаване на жалби Уточнете информацията относно крайния срок/крайните срокове за подаване на жалби: Съгл. чл. 120 от ЗОП.   VI.4.3)Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби VI.5)Дата на изпращане на настоящото обявление: 6.4.2012