Наименование:Изработване на инвестиционен проект в идейна фаза за елементите на регионалната система за управление на отпадъците - регион Пазарджик
Възложител: Община Пазарджик
Oсн. предмет: Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Прогнозна стойност: 310 000 лева
Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 5.6.2012 - 17:00 ч.
Източник: Tenders Electronic Daily
BG-Пазарджик: Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
2012/S 73-121144
Обявление за поръчка
Услуги
Директива 2004/18/ЕО
Раздел І: Възлагащ орган
I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Община Пазарджик
1
бул. "България" № 2
На вниманието на: инж.Сл.Стойчева
4400 Пазарджик
БЪЛГАРИЯ
Телефон: +359 34402205
Адрес за електронна поща: secretary@pazardjik.bg
Факс: +359 34440711
Допълнителна информация може да бъде получена от: Горепосоченото/ите място/места за контакт
Спецификации и допълнителни документи (включително документи за състезателен диалог и динамична система за покупки) могат да бъдат получени от: Горепосоченото/ите място/места за контакт
Офертите или заявленията за участие трябва да бъдат изпратени на: Горепосоченото/ите място/места за контакт
I.2)
Вид на възлагащия орган
Регионален или местен орган
I.3)
Основна дейност
Общи обществени услуги
I.4)
Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи
Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи: не
Раздел ІІ: Обект на поръчката
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган:
"Изработване на инвестиционен проект в идейна фаза за елементите на регионалната система за управление на отпадъците - регион Пазарджик”.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга № 12: Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и по паркова архитектура; свързани научни и технически консултантски услуги; услуги, свързани с технически изпитвания и анализи
код NUTS
II.1.3)
Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)
Обявлението обхваща обществена поръчка
II.1.4)
Информация относно рамковото споразумение
II.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Услугата, предмет на настоящата поръчка, включва изработване на инвестиционен проект в идейна фаза за елементите на регионалната система за управление на отпадъците - регион Пазарджик.
Инвестиционният проект следва да предвижда изграждане на съоръжения на основната плащадка в землището на с.Ал.Константиново и тези на претоварна станция Ракитово, в т.ч.: Закриване на съществуващото сметище - Ал.Константиново; Изграждане на 1-ва клетка на регионалното депо за неопасни отпадъци - Ал.Константиново; Изграждане на довеждаща инфраструктура до предвидените за изграждане съоръжения - Ал.Константиново; Машини и съоръжения за 1-ва клетка; Изграждане на регионален център за рециклиране на площадката на регионалното депо Ал.Константиново; Изграждане на регионален център за рециклиране и претоварна станция Ракитово, в т.ч. довеждаща инфраструктура, машини и оборудване и други.
Настоящата обществена поръчка цели предоставяне на консултантски услуги за подготовка на пълен и качествен инвестиционен проект в идейна фаза, отговарящ на всички изисквания на ЗУТ, подзаконовите нормативни актове, свързани с прилагането му и всички относими нормативи към предмета на поръчката, включително и изискванията и условията на ОП „Околна среда 2007-2013 г.” - Приоритетна ос 2.
II.1.6)
Oбщ терминологичен речник (CPV)
71000000
II.1.7)
Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)
Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA): не
II.1.8)
Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции: не
II.1.9)
Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти: не
II.2)
Количество или обем на поръчката
II.2.1)
Общо количество или обем :
Изпълнителят, при реализирането на обществената поръчка, изпълнява следните задачи и подзачи, подробно описани в Техническата спецификация, част от документацията за участие:
Задача 1: Идеен проект за РЦУО – район Пазарджик – площадка Алеко Константиново.
В рамките на тази задача Изпълнителят трябва да изпълни следните подзадачи:
Подзадача 1.1 Експертни анализи и проучвания, включващи:
1.1.1 Геоложки и хидрогеоложки проучвания;
1.1.2 Геодезическо заснемане на площадката за РЦУО, включително довеждащи съпътстваща инфраструктура;
1.1.3. Хидроложки проучвания;
Подзадача 1.2 Изготвяне на идейни проекти за външни връзки:
1.2.1. Довеждащ път;
1.2.2. Довеждащ водопровод;
1.2.3. Отвеждащ канализационен колектор;
1.2.4. Външно електрозахранване;
Подзадача 1.3 Изготвяне на Идеен проект за затваряне и рекултивация на съществуващо сметище;
Подзадача 1.4 Изготвяне на Идеен проект за Приемна зона на РЦУО – площадка Алеко Константиново;
Подзадача 1.5 Изготвяне на Идеен проект за Регионален център за Рециклиране – площадка Алеко Константиново;
Задача 2: Идеен проект за РЦР –площадка ПС Ракитово;
Подзадача 2.1 Експертни анализи и проучвания, включващи:
2.1.1 Геоложки и хидрогеоложки проучвания;
2.1.2 Геодезическо заснемане на площадката за РЦР, включително външни връзки;
2.1.3. Хидроложки проучвания;
Подзадача 2.2 Изготвяне на идейни проекти за външни връзки:
2.2.1. Довеждащ път;
2.2.2. Довеждащ водопровод;
2.2.3. Отвеждащ канализационен колектор;
2.2.4. Външно електрозахранване;
Подзадача 2.3 Изготвяне на идейни проекти за Приемна зона на РЦР – площадка ПС Ракитово;
Подзадача 2.4 Изготвяне на идейни проекти за РЦР и Претоварна Станция – площадка ПС Ракитово.
Прогнозна стойност, без да се включва ДДС : 310 000,00 BGN
II.2.2)
Информация относно опциите
Опции: не
II.2.3)
Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване: не
II.3)
Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
в дни: 100 (считано от датата на възлагане на поръчката)
Раздел ІІІ: Правна, икономическа, финансова и техническа информация
III.1)
Условия във връзка с поръчката
III.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции:
Гаранцията за участие - парична сума или банкова гаранция е в размер на 3 000 (три хиляди) BGN, внесена по банковата сметка на Община Пазарджик.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер 3 % от стойността на поръчката.
Когато участникът избере да внесе гаранция по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN сметка BG45UBBS80023300225210, ВIC код на “Обединена Българска Банка” АД - UBBSBGSF.
III.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
Окончателно плащане, платимо в 50 дневен срок, считано от датата на подписване на Протокол за приемане на изпълнението на договора и представяне на оригинална фактура.
III.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката:
Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
В случай, че участникът участва като обединение/сдружение/консорциум, договорът между лицата, участващи в последното, следва да отговаря на следните изисквания:
— да е нотариално заверен,
— да е посочен Възложителя и предмета на процедурата, за която се обединяват,
— да е определен водещ съдружник,
— да е определен представляващ /представител на обединението/сдружението/консорциума, който ще подписва документите от името на обединението/,
— да е отразено, че всички съдружници носят заедно и поотделно отговорност за изпълнението на договора,
— да е отразено, че всички съдружници са длъжни да останат в обединението за целия период за изпълнение на договора,
— да е отразено, че не може да бъдат приемани други съдружници в обединението по време на изпълнението на договора.
Когато не е приложен договор за създаване на обединение/сдружение/консорциум, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
III.1.4)
Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия : не
III.2)
Условия за участие
III.2.1)
Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
2. Декларация за спазване на етичните клаузи – попълва се Образец № 1;
3. Административни сведения - попълва се Образец № 2;
4. Декларация за запознаване с условията на обществената поръчка – попълва се Образец № 3;
5. Регистрационни документи на участника:
5.1.документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – попълва се Образец № 4, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец – заверено копие от участника с печат и подпис, с гриф вярно с оригинала;
5.2.документа за самоличност, когато участникът е физическо лице – заверено копие от участника с подпис, с гриф вярно с оригинала;
5.3.документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България);
6. Документ за закупена документация за участие – копие заверено от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала;
7. Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;
8. За участника да не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 ЗОП – попълват се Образец № 5, Образец № 6 и Образец № 7;
9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – попълва се Образец № 8;
10. Сертификат за въведена система за управление на качеството ISO 9001: 2008 с обхват в областта на инвестиционното проектиране, или еквивалентен документ - копие заверено от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала;
11. Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 12 и Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 13;
12. Споразумение за създаване на обединение/сдружение/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - оригинал или копие с нотариална заверка;
13. Декларация, подписана от лицата в обединението, в която задължително се посочва представляващият обединението – оригинал;
14.Участникът да притежава документ, удостоверяващ наличието на валидно сключена застраховка „Професионална отговорност”, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройството на територията и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен / регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника;
15.Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница - Образец № 14;
16.Предложение за изпълнение на поръчката - попълва се Образец № 15;
17.Ценово предложение - попълва се Образец № 16.
III.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията: 1. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. - копия заверени от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала.
Забележка: При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела на участие на подизпълнителя/ите в изпълнение на поръчката.
Изисквано минимално/ни ниво/а: 1. Минимален оборот за последните 3 приключили финансови години (2009 г./2010 г./2011 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 900 000 BGN (деветстотин хиляди лева) без ДДС.
Забележка: При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела на участие на подизпълнителя/ите в изпълнение на поръчката.
III.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:
1.Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка и изпълнени през последните 3 години (2009 г./2010 г./2011 г.), включително стойностите, датите и получателите – попълва се Образец № 9;
2. Минимум три препоръки за добро изпълнение на договорите, с които се покриват минималните изисквания на възложителя, от съответните възложители. Тези препоръки следва да съдържат стойността, предмета на договора и описание на основните дейности, изпълнени по договора, както и информация, от която да е видно изпълнен ли е договорът качествено, професионално, в срок и в съответствие с нормативните изисквания, за всеки отделен договор. Препоръките трябва да са приложени за посочени договори от списъка на основните договори за услуги, сходни с обекта на настоящата обществена поръчка и изпълнени през последните три години - копия заверени от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала;
3. Списък на експертите, заети с изпълнението на обществената поръчка – членове на екипа на участника – ключови и неключови експерти, с посочен ръководител на екипа и заемана позиция в екипа от всеки експерт и информация за притежаваното от тях образование и професионална квалификация – попълва се Образец № 10;
4. Професионални автобиографии, съдържащи декларация за ангажираност по изпълнението на обществената поръчка, собственоръчно подписани от ръководителя, съответно ключовите експерти - попълва се Образец № 11. Приложените документи към професионалните автобиографии, доказващи описаното в същите, следва да се представят в копия заверени от участника с печат (когато е юридическо лице) и подпис, с гриф вярно с оригинала.
Забележка: При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела на участие на подизпълнителя/ите в изпълнение на поръчката.
Изисквано минимално/ни ниво/а:
1.Участникът да има изпълнени минимум 3 договора за услуги, сходни с предмета на поръчката през последните 3 години (2009 г./2010 г./2011 г.), като поне 1 /един/ от договорите да е за изработване на инвестиционен проект, във фаза идейна и/или техническа/ работна, за изграждане на регионално депо за отпадъци и/или изграждане на регионален център за управление на отпадъците /РЦУО/ и поне 1 /един/ от договорите да е за изработване на инвестиционен проект, във фаза идейна и/или техническа/ работна за закриване и/или рекултивация на съществуващо сметище.
Забележка:
— Под договори „сходни с предмета на поръчката", следва да се разбират договори за проектантски услуги, свързани с изработване на инвестиционни проекти в областта на управлението на отпадъците – свързани с изграждане, доизграждане, разширяване, реконструкция, рехабилитация и т.н. на съоръжения и системи и/или елементи от тях в областта на управлението на отпадъците, в т.ч. закриване и рекултивация на съществуващи сметища,
— При условие, че един договор включва общо дейности - изработване на инвестиционен проект, във фаза идейна и/или техническа/ работна, за изграждане на регионално депо за отпадъци и/или изграждане на регионален център за управление на отпадъците /РЦУО/ и изработване на инвестиционен проект, във фаза идейна и/или техническа/ работна за закриване и/или рекултивация на съществуващо сметище,то участникът може да представи този договор, вместо двата отделни описани в минималното изискване, но независимо от изложеното, всеки участник следва да докаже, че е изпълнил минимум 3 договора за услуги, сходни с предмета на поръчката;
2. Участникът трябва да разполага, през целия период на изпълнение на обществената поръчка, с екип от експерти /минимум трима за долупосочените позиции ключови експерти/, чиято компетентност покрива спецификата на поръчката, а именно:
2.1. Ръководител екип със следния профил:
— Образование и квалификация: Висше инженерно образование, образователно квалификационна степен магистър,
— През последните 5 години да е участвал в минимум 3 проекта като член на екип при изготвянето на инфраструктурни проекти в областта на управлението на отпадъци,
— да притежава пълна проектантска правоспособност съгл. чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП;
2.2. Ключов експерт – Депа за битови отпадъци със следния профил:
— Образование и квалификация: Висше инженерно образование, образователно квалификационна степен магистър,
— през последните 5 години да е участвал в изготвянето на минимум 1 инвестиционен проект във фаза идейна, техническа или работна за изграждане на нови депа за битови отпадъци, и поне един инвестиционен проект за рекултивация на стари депа за битови отпадъци,
— да притежава пълна проектантска правоспособност съгл. чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП;
2.3. Ключов експерт – Съоръжения за рециклиране на отпадъци със следния профил:
— Образование и квалификация: Висше инженерно образование, образователно квалификационна степен магистър;
— през последните 5 години да е участвал в изготвянето на минимум 1 инвестиционен проект във фаза идейна, техническа или работна за инсталации за сепариране и предварително третиране на отпадъци, и поне един проект във фаза идейна, техническа или работна за претоварна станция,
— да притежават пълна проектантска правоспособност съгл. чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП;
2.4. Други експерти
Участникът следва да разполага и с квалифициран екип от експерти, притежаващи квалификация и правоспособност да прегледат и преценят изготвеното ПИП и/или изработят всички части на инвестиционните проекти за видовете строежи по отделни категории съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ.
Необходими неключови експерти:
— Геодезист,
— Архитект,
— Ландшафтен архитект,
— Конструктор,
— ВиК – Мрежи и съоръжения,
— ВиК – Пречистване на води,
— Пътно строителство,
— Електро,
— ОиВК,
— Други по преценка на Участника.
Забележка: Професионалните автобиографии следва да съдържат данни единствено относно покриването на минималните изисквания.
III.2.4)
Информация относно запазени поръчки
III.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
III.3.1)
Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия: не
III.3.2)
Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата: да
Раздел ІV: Процедура
IV.1)
Вид процедура
IV.1.1)
Вид процедура
Открита
IV.1.2)
Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да представят оферти или да участват
IV.1.3)
Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога
IV.2)
Критерии за възлагане
IV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на посочените по-долу критерии
1. Срок за изпълнение на поръчката в календарни дни. Тежест 50
2. Предложена цена. Тежест 50
IV.2.2)
Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг: не
IV.3)
Административна информация
IV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган:
IV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
не
IV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи: 26.5.2012 - 17:00
Платими документи: да
Цена: 10,30 BGN
Условия и начин на плащане: Цената на документацията за участие може да бъде внесена по банков път на следната сметка:
Банка: “Обединена Българска Банка” АД, гр. Пазарджик.
IBAN сметка BG86UBBS80028432441510.
IV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
5.6.2012 - 17:00
IV.3.5)
Дата на изпращане на поканите за представяне на оферта или за участие на избраните кандидати
IV.3.6)
Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Други: Български.
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
в дни: 120 (от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 6.6.2012 - 14:00
Лица, които са оправомощени да присъстват при отварянето на офертите: да
Допълнителна информация относно оправомощените лица и процедурата на отваряне: Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
Раздел VІ: Допълнителна информация
VI.1)
Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично повтаряща се поръчка: не
VI.2)
Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз: не
VI.3)
Допълнителна информация
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
1000 София
БЪЛГАРИЯ
Адрес за електронна поща: cpcadmin@cpc.bg
Телефон: +359 29884070
Интернет адрес: https://www.cpc.bg
Факс: +359 29807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Уточнете информацията относно крайния срок/крайните срокове за подаване на жалби: Съгласно чл.120 от ЗОП.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление:
12.4.2012