BG-гр.Симеоновград
ПУБЛИЧНА ПОКАНА
ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Симеоновград, пл.“Шейновски“ № 3, За: Мими Цонева Дачева, Р.България 6490, гр.Симеоновград, Тел.: 0887114 107, E-mail: Obshtina_simgrad@abv.bg, Факс: 0378120 06
Място/места за контакт: Община Симеоновград
Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: www.simeonovgrad.bg.
Адрес на профила на купувача: www.simeonovgrad.bg.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
Строителство
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Основен ремонт на сградата на Дневен център за възрастни хора с увреждания -гр.Симеоновград“
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45000000, 45200000, 45210000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1.Ще се ремонтира основно покрива на сградата,който е скатен.2.Разваляне на съществуваща порутена постройка в двора.3.Подмяна на дограмата на втория етаж на сградата и измазване и боядисване на фасада.4.Благоустрояване на вътрешен двор.Описаните видове работи са съгласно Количествена сметка, публикувана в сайта на община Симеоновград.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
240000 BGN
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр.Симеоновград, ул.“Търговска“
NUTS:
BG422
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Предвидените СРР трябва да бъдат изпълнени съобразно предвидените количества в одобрена от възложителя количествена сметка, както и всички действащи нормативни документи, уреждащи строителната дейност на територията на РБ. 2. Вложените материали при изпълнение на СРР следва да отговарят на действащите стандартизирани норми.3. По време на строителството да се спазват действащите в страната нормативни документи и стандарти за безопасни условия на труд и опазване на околната среда. 4. Участникът да обезопаси и сигнализира района подлежащ ремонтно-възстановителни работи така, че да не затруднява функционирането на Дневния център.5. При изпълнение на поръчката участникът да създаде заетост чрез наемане безработни лица от филиала на местната Д “БТ”. 6. Срокът за изпълнение на СРР,предмет на поръчката е по предложение на участника, но не повече от 120 /сто и двадесет/ калeндарни дни.Срокът за изпълнение на обществената поръчка започва да тече от датата на подписване на Протокол за предаване на обекта от възложителя на изпълнителя. 7.Гаранционният срок за изпълнените СРР, предмет на поръчката да не е по-малък от минималните гаранционни срокове,съгласно Наредба №2/31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в РБългария и минималните гаранционни срокове за изпълнени СРР,съоръжения и строителни обекти,определени от датата на приемане с протокол на извършените СРР в години за всички СРР. 8.Предлаганата цена за изпълнение предмета на обществената поръчка не трябва да надвишава прогнозната стойност на поръчката в лева без ДДС. 9.Срок на валидност на офертите- не по-малко от 120 /сто и двадесет/ календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите.10.Оферти могат да подават всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения.11. Всеки кандидат може да представи само едно предложение. Не се допускат варианти.12. Офертата трябва да бъде подадена на български език и да бъде получена преди крайния срок и час на адреса посочен в поканата. 13.Участникът да притежава към датата на подаване на офертата валидна Застраховка за професионална отговорност по чл.171,ал.1 от ЗУТ; 14. Участникът да е вписан към датата определена като краен срок за подаване на оферти в Централния професионален регистър на строителя за ІV категория строежи по смисъла на чл.137 от ЗУТ,или еквивалентен.15. Участникът да е изпълнил поне 3 обекта през последните 5 години отнасящи се до сходни строителни работи с предмета на поръчката.16 .Участникът подава декларации по чл.47,ал.1 и 5 от ЗОП, а при сключване на договора избрания изпълнител следва да представи официални документи, удостоверяващи липсата на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1 от ЗОП. От участникът се изисква да представят следните документи: 1.Оферта 2.Заверено копие от документа за регистрация на участника /Удостоверение издадено от Агенцията по вписванията/ или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в което задължително се посочва представляващият; 3.Сертификат – доказателство за вписване в Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за Камарата на строителите за ІV кат. строежи или еквивалентен. 4.Декларация по чл.47 ал.1 от ЗОП; 5.Декларация по чл.47 ал5 от ЗОП; 6.Декларация за спазване правилата на труда, пожарната безопасност и безопасност на движението по пътищата; 7.Декларация за подизпълнители по чл.56 ал.1 т.8 от ЗОП; 8.Декларация по чл.51 ал.1 т.2 от ЗОП; 9.Декларация за наемане на лица от Д “БТ”; 10.Предложение за минимални затруднения на потребителите в Дневния център; 11.Техническа оферта за изпълнение на поръчката; 12.Ценова оферта, придружена с количествено-стойностна сметка и анализи за цените
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Икономически най-изгодна оферта” е тази оферта, която е получила най-висока стойност на Комплексната оценка (КО). Комплексната оценка (КО) има максимална стойност 100 точки. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на Комплексната оценка: КО= К1+К2+К3+К4+К5+К6, където: 1. К1 – Предлагана цена с 45 % тежест; 2. К2 – Минимални затруднения на потребителите в Дневния център с 20% тежест; 3. К3 – Срок за изпълнение с 15 % тежест; 4. К4 – Гаранционен срок с 10 % тежест; 5. К5 – Опит с 5% тежест; 6. К6 – Наети безработни с 5% тежест. Оценяването на офертите по показателя К1 „Предлагана цена“ ще се извърши по формулата: К1= (Цмин.лв./Цучаст.лв.)х45 , където Цмин.лв. е най-ниската предложена цена от всички предложения, а Цучаст.лв. е предложената цена на оценяваното предложение. Оценяване на офертите по показателя К2 “Минимални затруднения на потребителите в Дневния център” ще се извърши по скала 20т. – 15т. – 10т. – 5т – 0т., съобразно предложените мерки за минимални затруднения на потребители , опазване на тяхното здраве и създаване на комфорт по време на СРР. С 20т. се оценят предложения на участник предвидил най-малки затруднения на потребителите, липсващ риск за тяхното здраве и допълнителен комфорт по време на СРР. С 15т. се оценят предложения на участник предвидил по-малки затруднения на потребителите, минимален риск за тяхното здраве и комфорт по време на СРР. С 10т. се оценят предложения на участник предвидил малки затруднения на потребителите, малък риск за тяхното здраве по време на СРР. С 5т. се оценят предложения на участник предвидил определени затруднения на потребителите, определен риск за тяхното здраве по време на СРР. С 0т се оценят предложения на участник предвидил затруднения на потребителите и риск за тяхното здраве по време на СРР, предвидил нереалистични мерки или не предложил такива. Оценяване на офертите по показателя К3 „Срок за изпълнение“ ще се извърши по формулата: К3= (Кмин.дни / Кпредл.дни)х 15 , където Кмин.дни е най-краткия срок за изпълнение на предмета на поръчката, а Кпредл.дни е предложения срок за изпълнение на предмета на поръчката на съответния участник..Оценяване на офертите по показателя К4″Гаранционен срок“ ще се извърши по формулата: К4 = (Кпредл. години / Кmax. години х 10, където Кпредл.години е предложения гаранционен срок в години на оценяваното предложение,а Кmax. години – е най-дългия гаранционен срок в години от всички предложения.Оценяване на офертите по показателя К5 “ Опит“ ще се извърши по формулата: К5 = (Кпредл. брой обекти / Кmax.брой обекти х 5, където Кпредл. брой обекти е броя обекти за предходните 5 години с обем от СРР не по-малко от 50000 /петдесет хиляди/ лева без ДДС,отнасящи се до сходни строителни работи с предмета на поръчката на оценяваното предложение на съответния участник,а Кmax. брой обекти – е най- голям брой обекти за предходните 5 години с обем от СРР не по-малко от 50000 /петдесет хиляди/ лева без ДДС,отнасящи се до сходни строителни работи с предмета на поръчката от всички предложения. Оценяване на офертите по показателя К6 “ Наети безработни“ ще се извърши по формулата: К6 = (Кпредл. брой / Кmax. брой х 5, където Кпредл. брой е предложения брой работници които ще се наемат от Д “ДБ” от оценяваното предложение на съответния участник,а Кmax. брой – е най- големия предложен брой работници които ще се наемат от Д “БТ” от всички предложения.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
29/05/2012, 16:00
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
НЕ
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация и образци на документи,свързани с поръчката са представени на Интернет адреса на общината – www.simeonovgrad.bg,посочен в публичната покана.1.Изисквания към участниците:Офертата да се представи в сградата на Община Симеоновград,стая № 3,етаж 1 в срок до 16.00 часа на 29.05.2012 г.в непрозрачен,запечатан плик,с посочен адрес за кореспонденция и по възможност телефон,факс и елекронен адрес.Адрес зе подаване на оферти-гр.Симеоновград,п.код 6490,пл.“Шейносвски“ № 3.На плика да бъде изписано- За участие в обществена поръчка по чл.14,ал.4,т.1 от ЗОП с предмет „Основен ремонт на сградата на Дневен център за възрастгни хора с увреждания- гр.Симеоновград“.Представената оферта трябва да съдържа:1.Оферта 2.Заверено копие от документа за регистрация на участника /Удостоверение издадено от Агенцията по вписванията/ или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в което задължително се посочва представляващият; 3.Сертификат – доказателство за вписване в Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за Камарата на строителите за ІV кат. строежи или еквивалентен. 4.Декларация по чл.47 ал.1 от ЗОП; 5.Декларация по чл.47 ал5 от ЗОП; 6.Декларация за спазване правилата на труда, пожарната безопасност и безопасност на движението по пътищата; 7.Декларация за подизпълнители по чл.56 ал.1 т.8 от ЗОП; 8.Декларация по чл.51 ал.1 т.2 от ЗОП; 9.Декларация за наемане на лица от Д “БТ”; 10.Предложение за минимални затруднения на потребителите в Дневния център; 11.Техническа оферта за изпълнение на поръчката; 12.Ценова оферта, придружена с количествено-стойностна сметка и анализи за цените
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:
29/05/2012
Leave a Reply