Обществени поръчки
Строителен надзор - възложител: Община Пловдив
Наименование:Строителен надзор при изпълнението на СМР по договор за строителство с предмет: Частичен основен ремонт на сградата на ЦДГ "Лилия", гр. Пловдив, район "Източен" /обект №1/; 2 Възложител: Община Пловдив Oсн. предмет: Строителен надзор Прогнозна стойност: 30 665 лева Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 07/06/2012, 17:00 ч.
Виж цялата поръчка
BG-Пловдив
ПУБЛИЧНА ПОКАНА
ВЪЗЛОЖИТЕЛ: Община Пловдив, пл. "Централен" 1, За: Георги Марков, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656452, E-mail: poos.gm@abv.bg, Факс: 032 656442 Място/места за контакт: Дирекция СМСТИ Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdiv.bg. Адрес на профила на купувача: https://www.plovdiv.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=58&Itemid=252&lang=bg. ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА: Услуги КРАТКО ОПИСАНИЕ: Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща предоставянето на консултантски услуги по смисъла на чл. 166 ал.1 т.1 от ЗУТ, a именно: 1. Строителен надзор при изпълнението на СМР по договор за строителство с предмет: Частичен основен ремонт на сградата на ЦДГ "Лилия", гр. Пловдив, район "Източен" /обект №1/; 2. Строителен надзор при изпълнението на СМР по договор за строителство с предмет: Частичен основен ремонт на сградата на ЦДГ "Пролет", гр. Пловдив, район "Северен" /обект №2/; 3. Строителен надзор при изпълнението на СМР по договор за строителство с предмет: Частичен основен ремонт на сградата на ЦДГ "Бреза", гр. Пловдив, район "Северен" /обект №3/; 4. Строителен надзор при изпълнението на СМР по договор за строителство с предмет: Частичен основен ремонт на сградата на ЦДГ "Захарно петле", гр. Пловдив, район "Северен" /обект №4/; 5. Строителен надзор при изпълнението на СМР по договор за строителство с предмет: Частичен основен ремонт на сградата на ЦДГ "Чучулига", гр. Пловдив, район "Централен" /обект №5/; 6. Строителен надзор при изпълнението на СРР по договор за строителство с предмет: Изграждане на Общностен център в община Пловдив” /обект №6/ "Основен ремонт на сградата на ОДЗ "Космонавт", гр. Пловдив, район "Северен"; 7. Строителен надзор при изпълнението на СМР по договор за строителство с предмет: Изграждане на Общностен център в община Пловдив” /обект №7/; КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV): 71520000 Описание: Строителен надзор КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ: За отделните обекти, включени в настоящата обществена поръчка прогнозните стойности се определят както следва: 1. обект №1 - 2416 лв. без вкл. ДДС 2. обект №2 - 750 лв. без вкл. ДДС 3. обект №3 - 750 лв. без вкл. ДДС 4. обект №4 - 833 лв. без вкл. ДДС 5. обект №5 - 5166лв. без вкл. ДДС 6. обект №6 - 4500 лв. без вкл. ДДС 7. обект №7 - 16250 лв. без вкл. ДДС Така определените прогнозни стойности са лимитни. Участник в процедурата направил ценово предложение несъобразено с лимитните стойности посочени в публичната покана ще бъде отстранен от участие в процедурата. ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ: 30665 BGN МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: гр. Пловдив NUTS: BG421 ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: По отношение на участниците в процедурата: 1. Участникът в процедурата следва да е генерирал оборот от предоставянето на консултантски услуги по смисъла на чл. 166 ал. 1 т. 1 от ЗУТ в размер на не по-малко от 40 000 лв. общо за последните две финансови години / 2010, 2011 г./. 2. Да са застраховали професионалната си отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. /чл. 171 от ЗУТ/; 3. Участниците в процедурата следва да са търговци, които са лицензирани съгласно изискванията на чл. 167 от ЗУТ и Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. 4. За изпълнение предмета на обществената поръчка участникът в процедурата следва да ангажира екип от специалисти, с висше инженерно образование, по части, както следва: "архитектурна";"технологична";"отопление, вентилация и климатизация"; "електрическа","ВиК";"конструктивна"; "енергийна ефективност" 5. Участникът следва да е изпълнил през последните две години минимум три договора с предмет: упражняване на строителен надзор. 6. Направените от участниците в процедурата предложения трябва да имат срок на валидност не по-малко от 90 дни, считано от крайния срок за представяне на офертите; При участие на обединения, които не са юридически лица, изискванията се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. По отношение на изпълнението на договора: Участникът определен за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от неговата стойност. Гаранцията се представя по избор на участника в една от следните форми: 1. Парична сума, внесена по банковата сметка на Община Пловдив в ТБ ИНВЕСТБАНК АД - КЛОН ПЛОВДИВ, IBAN: BG 57 IORT 73753302000003, BIC: IORTBGSF, или 2. Банкова гаранция, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора, да извърши плащане до размера на гаранцията, при получаване на подписано и подпечатано искане за плащане от страна на възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. В случай, че участникът представи банкова гаранция срокът на валидност на същата не може да бъде определен до дата, по - ранна от 31.07.2013 г. 3. Преди подписване на договора за възлагане на дейностите, предмет на настоящата поръчка, представител на определения за изпълнител участник следва да представи декларация, с която удостоверява липсата обстоятелствата, визирани чл. 166, ал. 3 и ал. 4 от ЗУТ. КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ: Най-ниска цена ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ: СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ: 07/06/2012, 17:00 ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ: НЕ ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ: Всяка оферта следва да съдържа: 1. Заверено от участника копие от документ за актуално състояние или информация за ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър за вписаните в търговския регистър към Агенция по вписвания юридически лица и еднолични търговци; 2. Техническо предложение за изпълнение, съдържащо кратко описание на начина, по който участникът ще изпълни поръчката. 3. Ценово предложение – по образец, приложен към документацията/приложение №1/; 4. Оферта за участие - по образец, приложен към документацията - /приложение №2/; 5. Списък с изпълнени през последните две години договори, сходни с предмета на настоящата процедура /строителен надзор/, придружен с референции за добро изпълнение за минимум три от договорите, описани в списъка. 6. Копия на валидни застрахователни полици за застраховка професионална отговорност; 7. Декларация, съдържаща информация за реализирания през последните две години оборот от предоставянето на консултантски услуги по смисъла на чл. 166 ал.1 т. 1 от ЗУТ; 8. Заверени от участника копия на ОПР за последните две финансови години / 2010 и 2011/ 9. Копие от документ, удостоверяващ правото на участника да извършва консултантска дейност по смисъла на чл. 166 ал. 1 т. 1 от ЗУТ. 10. Списък на лицата, ангажирани от участника за изпълнение предмета на настоящата обществена поръчка, ведно с документи, удостоверяващи образователната им квалификация. Документите, съдържащи информацията за реализиран оборот, се предоставят в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. ДОКУМЕНТИТЕ ОТ ОФЕРТАТА СЕ ПРЕДСТВЯТ В ЗАПЕЧАТАН НЕПРОЗРАЧЕН ПЛИК. Върху плика, освен наименованието на участника, се посочва адрес за кореспонденция, телефон и, по възможност, факс и електронен адрес, както и предметът на поръчката. Адрес на който трябва да бъдат изпратени офертите за участие: гр. Пловдив, пл. "Централен" 1, „Деловодство” лице за контакт: Офелия Карагяурова; тел: 656 403; Достъп до документацията за участие в процедурата е осигурен на следния интернет адрес /профил на купувача/: https://www.plovdiv.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=58&Itemid=252&lang=bg СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: 06/06/2012