Наименование:Рехабилитация на път BLG 2230/І-1, Струмяни- Сандански/-Плоски, от км.3+800 до км.6+800
Възложител: Община Сандански
Oсн. предмет: Работи по ремонт на пътища
Прогнозна стойност: 390 000 лева
Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 02.07.2012 г., 17:00 ч.
BG-Сандански: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Община Сандански, бул."Свобода" № 14, За: Васил Бабалев, Република България 2800, Сандански, Тел.: 0746 89099, E-mail: oba_sandanski@abv.bg, Факс: 0746 89055
Място/места за контакт: бул."Свобода" № 14
Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: sandanskibg.org.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2)
Вид на възложителя и основна дейност/и
Регионален или местен орган
Основна дейност на възложителя
Обществени услуги
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Рехабилитация на път BLG 2230/І-1, Струмяни- Сандански/-Плоски, от км.3+800 до км.6+800"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение: път BLG 2230/І-1, Струмяни- Сандански/-Плоски, от км.3+800 до км.6+800
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
"Рехабилитация на път BLG 2230/І-1, Струмяни- Сандански/-Плоски, от км.3+800 до км.6+800"
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233142
Описание:
Работи по ремонт на пътища
ІІ.1.8)
Обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Дължината на работния участък е 3000 м.
Прогнозна стойност без ДДС
390000 BGN
ІІ.2.2)
Опции
НЕ
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни
30
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е в размер на 3 900 лв.Гаранцията за участие може да бъде парична сума или банкова гаранция , като участника сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: BG 65 UNCR96603300107417 при Уникредит Булбанк, клон Сандански Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на поръчката / без ДДС/
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
от бюджета на общината
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Заявление за участие- по образец; 3.Административни сведения- по образец; 4.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелстваот значение за поръчката- попълва се по образец; 5.Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката- по образец; 6.Заверено копие на валиден актуален документ, удостоверяващ правосубектността на участника, издаден не по- рано от 6 месеца от датата на представянето му, документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговски регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност , когато е физическо лице; 7.Пълномощно на лицето подписващо офертата/ оригинал/; 8.При участници обединения- документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 9.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП и декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.2 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка- по образец; 10.Информация за подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие;/ попълва се Декларация за участието на подизпълнителите- по Образец/ 11.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв- по Образец; 12.Техническо предложение/ Техническа оферта/ за изпълнение на поръчката - по образец; 13.Предлагана цена - по Образец; 14.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд- по Образец; 15.Документ за внесена гаранция за участие- оригинал; 16.Документ за данъчна регистрация / копие/ и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран / копие/ ; 17.Кратка анотация/ кратко представяне за досегашната дейност на участникът по предмета на поръчката; 18.Документ за закупена тръжна документация - копие; 19.Документ за регистрация в камарата на строителите за съответната категория; 20.Документ за собственост на асфалтова база или договор за наем заедно със всички разрешителни за функциониране на базата; 21.Документ за собственост на акредитирана лаборатория за изпитване и контрол на качеството или договор с такава лаборатория; 22.Проект на договор - не се попълва, но се парафира на всяка страница - по Образец; 23.Декларация за приемане на условията в проекта на договор- по оОбразец; 24.Декларация от членовете на обединението / консорциума - по Образец; 25.Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП; 26.Доказателства за техническите възможности и/или квалификацията по чл.51 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие на застрахователна полица "Професионална отговорност" като лице изпълняващо строителна дейност за строежи трета категория; 2.Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата в която участника е установен за 2009,2010 и 2011 год. 3.Информация за общия оборот и оборота за строителство, за последните 3 години /2009, 2010 и 2011/ в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността
Минимални изисквания: 1. Участника следва да притежава валидна застрахователна полица "Професионална отговорност" в строителството в размер минимум за обекти от трета категория, съобразно чл.171 от ЗУТ за целия срок на договора; 2.Финансовият резултат на участника за 2009, 2010 и 2011 година следва да бъде положителен; 3.Оборотът от строителство на участника за последните 3 години / 2009, 2010 и 2011 год./ да не е по- малък от 1 000 000;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на обекти от подобен вид; 2.Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 години, включително стойности, дати и получатели придружен от препоръка за добро изпълнениеза най- важните строителни обекти; 3.Копие от валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008 в обхвата на който е включен предмет, сходен с предмета на поръчката издаден от акредитиран орган; 4.Копие от валиден сертификат за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001: 2007; 5.Списък на работниците и служителите, ангажирини с изпълнение на поръчката; 6.Заверено копие от Удостоверение за вписване в централния професионален регистър към Камерата на строителите за строежи от втора група/ строежи от транспортната инфраструктура/, трета категория, или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право- представя се копие от удостоверение за регистрация придружен от валиден талон за 2012г. по чл.23, ал.1 от Правилник за реда за вписванеи водене на централния професионален регистър на строителя; 7.Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва при извършване на строителството; 8.Декларация на оборудването, с което разполага участника- собствено или наето, като за цялото оборудване се представят документи за собственост/ талони или договор за наем.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да са изпълнили за последните 5 години общо минимум 3 изпълнени договориза строителство с предмет аналогичен на предмета на поръчката- копие от договорите свързани с изпълнението им; 2.Участниците представят препоръки за добро изпълнение за най- важните обект; 3.Участникът следва да притежава сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2008 в обхвата на който е включен предмет, сходен с предмета на поръчката издаден от акредитиран орган; 4.Участникът следва да притежава сертификат за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001: 2007; 5. Представя се пълен списък на работниците и служителите, ангажирини с изпълнение на поръчката; 6.Участникът следва да бъде вписан в централния професионален регистър към Камерата на строителите за строежи от втора група/ строежи от транспортната инфраструктура/, трета категория, или ако е чуждестранен участник да има еквивалентно право- представя се копие от удостоверение за регистрация, придружен от валиден талон за 2012г. по чл.23, ал.1 от Правилник за реда за вписванеи водене на централния професионален регистър на строителя; 7.Списък на собствени или наети технически лица, които участникът ще използва при извършване на строителството; 8.Участника следва да разполага минимум със следното оборудване: - фугорези за асфалт-2 бр.; -гудронатор- 1 бр.; - асфалтополагаща машина -1 бр.; - вибрационен валяк- 1 бр.; -валяк с гумени колела- 1 бр.; -самосвали- 6 бр.; -товарачни машини- 1 бр.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1)
Вид процедура
ІV.1.1)
Вид процедура
Открита
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: срок за доставка на асфалта ; тежест: 25
Показател: срок за изпълнение на СМР; тежест: 15
Показател: размер на предлагана цена ; тежест: 60
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.06.2012 г. Час: 17:00
Платими документи
ДА
Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане
Сумата от 50 лв. с включено ДДС следва да бъде внесена по банков път на следната сметка: BG 54UNCR 96608497571412, вид код за плащане 447000 при Уникредит Булбанк, клон Сандански.Документацията може да бъде платена и на касата на община Сандански, град Сандански, бул."Свобода"№ 14 всеки работен ден от 08:00 до 12:00 и от 13:00 до 17:00 часа до изтичане на определения срок.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.07.2012 г. Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни
180
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.07.2012 г. Час: 10:30
Място
заседателна зала на община Сандански, находяща се на бул."Свобода"№ 14
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
участници в процедурата или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
НЕ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
НЕ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
URL: https://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
На обжалване по реда на глава 11 на част 4 от ЗОП подлежат и действия и бездействия на Възложителя с които се възпрепятства достъпът или участието на лицата до процедурата. Жалба се подава в 10 дневен срок от: -изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и /или решението за промяна; -получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; -публикуване на обявлението за доброволна прозрачноств Регистъра на обществените поръчки или в Официален вестник на Европейския съюз.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Дирекция "Административна", бул."Свобода"№14, Република България 2800, Сандански, Тел.: 0746 89099, E-mail: oba_sandanski@abv.bg, Факс: 0746 89055
URL: sandanskibg.org.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
29.05.2012 г.