Обществени поръчки

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях - възложител: Община Гулянци

Наименование:Ремонт на покриви: Позиция 1) „Ремонт покрив на сграда читалище с.Брест”; Позиция 2) „Ремонт на покрива на здравна служба с. Брест”; „Ремонт покрив на читалище в с. Милковица Възложител: Община Гулянци Oсн. предмет: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи Прогнозна стойност: 106 492,95  лева Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 15/06/2012, 16:00 ч.  

Виж цялата поръчка

BG-Гулянци

ПУБЛИЧНА ПОКАНА

  ВЪЗЛОЖИТЕЛ: Община Гулянци, ул."Васил Левски" №32, За: Сийка Захариева, Р България 5960, Гулянци, Тел.: 06561 2171, E-mail: siyka_dimitrova@abv.bg, Факс: 06561 2567 Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.gulyantsi.net/. Адрес на профила на купувача: https://www.gulyantsi.net/.   ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА: Строителство   КРАТКО ОПИСАНИЕ: „Ремонт на покриви: Позиция 1) „Ремонт покрив на сграда читалище с.Брест”; Позиция 2) „Ремонт на покрива на здравна служба с. Брест”; „Ремонт покрив на читалище в с. Милковица”.   КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV): 45200000, 45260000 Описание: Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи   КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ: 106492.95 лв.   ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ: 106493 BGN   МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: община Гулянци,с.Брест и с.Милковица   NUTS: BG314   ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: Офертата трябва да съдържа следните документи: Удостоверение за актуално състояние на регистрацията /удостоверение за вписване в Търговския регистър към Окръжния съд или удостоверение за вписване в Търговския регистър към Агенцията по вписванията/ на фирмата; удостоверение за актуално състояние– не се представят, ако в административните данни участникът посочи ЕИК; - Удостоверение и талон за регистрация в ЦПРС, удостоверяващи право на изпълнение на СМР на V категория за Позиция 2 и ІІІ категория за Позиция 1 и позиция 3, съгласно чл.10, ал.1 и чл.11 от Наредба №1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи или удостоверение за вписване в съответен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП с подобен обхват - Копие от сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен. - Копие на валидна към датата на подаване на офертата задължителна застраховка „Проф.отг.” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна. Декларация от участника, че ще поднови застраховката, ако валидността на същата изтече по време на валидността на офертата и/или по време на изпълнение на договора - Заявление за участие (Образец 1), - Административни сведения (Образец 2), - Декларация за запознаване с всички обстоятелства и условия на документацията (Образец 3) - Декларация (Образец 4) - Декларация по чл.47, ал.1 от ЗОП – попълнена и подписана декларация (Образец 5) - Декларация по чл.47, ал. 2 от ЗОП – попълнена и подписана декларация (Образец 6) - Декларация по чл.47, ал. 5 от ЗОП – попълнена и подписана декларация (Образец 7) - Списък на техническите лица, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на поръчката, придружен с официални документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образ., удостоверения и/или сертификати - Декларация за общия оборот и оборота от строителство за последните 3 години (Образец 8) - Списък по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП (Образец 9) - Техническо предложение (Образец 10) - Финансово предложение (Образец 11) - Проект на договор (Образец 12)   КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ: Икономически най-изгодна оферта   ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ: П1 Технически показател 20% П2 Срок на отложено плащане 20% П3 Финансов показател 60% КО Комплексна оценка КО=П1+П2+П3   СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ: 15/06/2012, 16:00   ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ: НЕ   ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ: Документацията по обществената поръчка и образците за попълване могат да бъдат изтеглени от "профил на купувача" в сайта https://www.gulyantsi.net/. Писмените оферти на кандидатите следва да се представят от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка в запечатан плик в срок до 16:00 часа на 15.06.2012г. на адрес: гр.Гулянци, 5960, ул. ”Васил Левски” № 32.Офертата трябва да бъде подадена на български език, да бъде получена преди крайния срок и на адреса, посочен в поканата. Подадените оферти трябва да бъдат със срок на валидност 90 дни. Участниците могат да подават оферти за една, за няколко или за всички обособени позиции. Обръщаме внимание на кандидатите, които възнамеряват да подадат оферти по повече от една позиция на поръчката, че образец 10 и 11 трябва за всяка позиция в отделен плик.   СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: 14/06/2012