Наименование:Изпълнение на СМР на обект „Уширение на мост с. Градина и корекция прилежащо дере от мост при ОК124 до УПИ І-6 в стр. кв. 54 – Община Долни Дъбник – ЕТАП ІІ – корекция на участък от км 0+211 до км 0+617
Възложител: Община Долни Дъбник
Oсн. предмет: Строителни и монтажни работи по регулиране на реки и водни потоци
Строителни и монтажни работи на стени на реки
Прогнозна стойност: 705 491,58 лева
Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 19.07.2012 г., 16:30 ч.
BG-Долни Дъбник: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Община Долни Дъбник, ул. "Христо Янчев" № 59, За: Росен Монов - старши експерт "Обществени поръчки", Р България 5870, Долни Дъбник, Тел.: 06514 2454, E-mail:mun_dabnik@mail.bg, Факс: 06514 2070
Място/места за контакт: Община Долни Дъбник
Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.dolni-dabnik.acstre.com.
Адрес на профила на купувача: https://www.dolni-dabnik.acstre.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
I.2)
Вид на възложителя и основна дейност/и
Регионален или местен орган
Основна дейност на възложителя
Обществени услуги
Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Предмет на обществената поръчка: „Изпълнение на СМР на обект „Уширение на мост с. Градина и корекция прилежащо дере от мост при ОК124 до УПИ І-6 в стр. кв. 54 – Община Долни Дъбник – ЕТАП ІІ – корекция на участък от км 0+211 до км 0+617” по проект „Корекция на река Петърнишка бара в Градина” по Договор №BG161PO001/1.4-06/2010/037 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013г.)”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение: село Градина, Община Долни Дъбник
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Предмет на обществената поръчка: „Изпълнение на СМР на обект „Уширение на мост с. Градина и корекция прилежащо дере от мост при ОК124 до УПИ І-6 в стр. кв. 54 – Община Долни Дъбник – ЕТАП ІІ – корекция на участък от км 0+211 до км 0+617” по проект „Корекция на река Петърнишка бара в Градина” по Договор №BG161PO001/1.4-06/2010/037 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие” (2007-2013г.)”. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите са посочени в Техническата спецификация към документацията за участие и приложения работен проект към нея. Основни дейности заложени в предмета на поръчката са: Разчистване на строителната площадка от дърветата, храсти и млада гора; Изкоп на земни почви с багер, ръчен изкоп в земни почви, натоварване на земни маси на камион ръчно, превоз на земни маси със самосвал, разриване с булдозер на земни маси, засипване на изкоп, уплътняване на земни маси, направа на диги от прилежащ изкоп в земни почви, натоварване разкопана земна почва на транспорт с багер, превоз земни почви със самосвал, направа и монтаж на кофраж за подпорни стени с височина до 4 м, полагане на бетон В15 неармиран в основи и стени, полагане на бетон В20 армиран, изработка и монтаж армировка, полагане на PVC тръби Ф110 за барбакани, доставка баластра, чакъл и филц за дренаж, направа на тампон от уплътнена глина, направа на фуга от стиропор 2см., уплътняване на обратен филтър, превоз на инертни материали до 20 км., превоз на бетон до 20 км., натоварване на земни почви на камион ръчно – глина, превоз на земни почви до 20 км. – глина.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45246000, 45246100
Описание:
Строителни и монтажни работи по регулиране на реки и водни потоци
Строителни и монтажни работи на стени на реки
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
НЕ
ІІ.1.8)
Обособени позиции
НЕ
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
НЕ
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно техническата спецификация, количествените сметки и работните проекти, които се съдържат в документацията за участие.
Прогнозна стойност без ДДС
705491.58 BGN
ІІ.2.2)
Опции
НЕ
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни
240
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие. Гаранцията за участие е в размер на 7 000 лв. (седем хиляди лева). Гаранцията за участие се представя във форма, избрана от участника – парична сума или банкова гаранция. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN: BG23 BUIN 9561 3300 255151; BIC: BUINBGSF; Банка: АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ - АД, клон Плевен. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата – образец №25). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на Банката – гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Общината- Възложител и че е със срок на валидност нe по-малко от 15(петнадесет) дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Участникът може да представи банковата гаранция и по образец на гарантиращата банка в случай, че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити, посочени в настоящата документация и бъде приета от Възложителя –община като допустима и приемлива. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по- малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. При представяне на гаранция за участие, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично следва да бъде записана процедурата за която се участва, за която се представя гаранцията. При липса на достатъчно място в платежното нареждане е достатъчно да се изпише Гаранция за участие и Номера на поръчката съгласно Регистъра на Агенцията по обществени поръчки. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение в процедурата. Гаранцията за изпълнение се представя във форма, избрана от участника – парична сума или банкова гаранция. В случай на избор на участника за изпълнител на поръчката, същият следва да представи преди подписването на договора гаранция за изпълнението му в размер на 3% (три процента) от стойността на поръчката. Ако гаранцията за изпълнение се представя чрез депозит на парична сума в съответния платежен документ задължително следва да бъде записано: „Гаранция за добро изпълнение по договор за обществена поръчка ………...……(изписва се номера на договора, и наименованието на поръчката. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN: BG23 BUIN 9561 3300 255151; BIC: BUINBGSF; Банка: АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ - АД, клон Плевен. Ако участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение на поръчката – (образец № 26). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на Банката – гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Общината- Възложител и че е със срок на валидност най – малко 2 (два) месеца след изтичане на срока на договора. Участникът може да представи банковата гаранция и по образец на гарантиращата банка в случай, че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити, посочени в настоящата документация и бъде приета от Възложителя –община като допустима и приемлива. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Обществената поръчката е свързана с проект финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 год. Стойността на договора на обществената поръчка се плаща в лева по банков път. В договора се предвижда авансово плащане в размер на 30%(тридесет процента) от стойността на договора. Авансът е платим в срок до 20 (двадесет) календарни дни след датата на сключване на договора за възлагане на изпълнението на дейностите по строително-монтажните работи (СМР). Едно междинно плащане при извършени над 50 % (петдесет процента) от обема на работата по договора, от което междинно плащане се приспада размера на предоставения аванс. Окончателното плащане се извършва на база реално извършени СМР след цялостно изпълнение на договора, при условията посочени в него.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Ще бъде отсранен от участие в процедурата участник, за които са налични обстоятелствата съгласно чл.47, ал.1 и ал.5 от Закона за обществени поръчки (ЗОП). Ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, съгласно чл.47, ал.2 от ЗОП участник: 1.който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2.който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 2а.който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3.който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4.който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 5.който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 6.за когото се установи от службите за сигурност по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, въз основа на каквито и да е доказателства, включително разузнавателни средства, че не притежава необходимата надеждност, която изключва заплаха за националната сигурност, при възлагане на поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на Плик №1 с надпис „Документи за подбор”:1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2.Оферта за участие–Образец №1;3.Административни сведения-Образец № 2; 4.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства, свързани с обществената поръчка–Образец №3; 5.Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката-Образец №4; 6.Документ за регистрация/документ за самоличност на физическото лице или Документ за Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец и Документ за регистрация по ЗДДС, ако е регистриран-копия заверени от участника;7.Документ за закупена документация за участие;8.Документ за внесена гаранция за участие, отговаряща на изискванията на настоящата документация–заверено копие на вносна бележка/квитанция или оригинал на банкова гаранция;9.Декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП–Образци № 5 и 6; 10.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.93, ал.1, чл.94 и чл.96, буква „а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменени с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС–Образец № 7; 11.Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка–Образец №8;12.Оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение за участие в обществена поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), съдържащо клаузите съгласно настоящата документация–само за участници, които са обединения/консорциуми;13.Декларация от членовете на обединението/консорциума–Образец №9–само за участници, които са обединения/консорциуми;14.Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението–когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението – само за участници, които са обединения/консорциуми;15.Декларация за участие/неучастие на подизпълнители–Образец №10; 16.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв–Образец №11от всеки от подизпълнителите-когато ще има подизпълнители;17.Доказателства за икономическото и финансово състояние-всички документи съгласно документацията за участие;18.Доказателства за технически възможности и квалификация на участниците-всички документи съгласно документацията за участие;19.Декларация за мерките за опазване на околната среда, които участникът ще приложи при изпълнението на поръчката-Образец №17; 20.Декларация за приемане на условията на проекта на договор в процедурата-Образец №18; 21.Декларация за запознаване с условията на процедурата и инвестиционните проекти-Образец №19;22.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд-Образец №20;23.Декларация за запознаване с условията на строителната площадка на обекта на поръчката-Образец №21 и се прилага и Протокол за оглед извършен от участника;24.Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал)-когато е приложимо.Съдържание на Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката": Техническо предложение за изпълнение на поръчката на участника, оригинал по Образец №22,както и приложен към него линеен график за изпълнение на поръчката, съгл. изиск. на възлъзложителя и тех.специф. Съдържание на Плик №3 с надпис „Предлагана цена”:Ценовото предложение на участника,оригинал изготвено по Образец №23 и приложени към него количествено-стойностните сметки и показателите формиращи единичните цени. При участник чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, се спазва изискването на чл.56, ал.4 от ЗОП.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверен Годишен финансов отчет за последните 3 (три) години, а именно: през 2009, 2010 и 2011 год., оформени съгласно Закона за счетоводството и националните счетоводни стандарти, съдържащи баланс, отчет за приходите и разходите отчет за паричния поток, отчет за собствения капитал и справка за приходите от строителство – подписани и подпечатани от участника на всяка страница; 2.Декларация с информация за оборота от строителство на участника по Образец №12 през последните три години (2009, 2010 и 2011г.) в зависимист от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, подписана и подпечатана от участника; 3.Валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” по смисъла на чл.171 от Закон за устроиство на територията придружена от Декларация за подновяване на същата по Образец №24, в случай че изтече преди крайният срок за изпълнение на строителството или еквивалентна на нея съгласно националното законодателство на държавата в която участникът е установен придружена с Декларация за подновяване на същата, в случай че изтече преди крайният срок за изпълнение на строителството; При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл.56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Общият оборот от дейността на участника за последните три години (2009, 2010 и 2011г.) в зависимист от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малък от 2 000 000,00 (два милиона) лева без вкл. ДДС; 2.Общия оборот на участника от строителство през последните три години (2009, 2010 и 2011г.) в зависимист от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малък от 700 000,00 (седемстотин хиляди) лева без вкл. ДДС; 3.Наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” по смисъла на чл.171 от Закон за устроиство на територията или евкивалентна на нея, съгласно националното законодателство, когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения; При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл.56, ал.1, т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите за строителство, такива по предмета на поръчката (корекция на речни корита и/или дерета, изграждане на брегоукрепителни стени, облицовки на стени и дъно на водни обекти, изграждане на диги или подобни от Четвърта група съгласно чл.5, ал.6, т.4 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен професионален регистър с обхват на дейностите на подобни обекти от посочената група, съгласно националното си законодателство) от участника в качеството на главен изпълнител, на които са възложени строително-монтажни работи в обем не по-малко от 75% от целия обект (по Образец №13), придружен от препоръки за добро изпълнение към всеки договор, включващи в себе си стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, издадени и подписани от възложителя на договора; 2.Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника – собствено и/или наето за изпълнение на поръчката (по Образец № 14), придружена от документи, доказващи собствеността или основание за ползването им; 3.Списък на екипа с експертите, които ще бъде ангажиран пряко с изпълнението на поръчката (по Образец №15). Екипа на ключовите експерти да е придружен от автобиографии на експертите, както и копия на дипломи, сертификати за обучения, удостоверения за правоспособност - за доказване на професионална квалификация и копия на трудови книжки, копия на трудови договори, копия на граждански договори и други – за доказване на опита на посочената професионална квалификация. Екипа на квалифицираните работници да е придружен от копия на дипломи, сертификати за обучения, удостоверения за правоспособност и други – за доказване на професионалната си квалификация; 4.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи от Четвърта група, ІІІ-та категория, в едно с талона към него или еквивалентен документ с обхват на дейностите съответващи на изпълнение на строежи от посочената група – заверено копие;
Минимални изисквания: 1.Учасникът да е изпълнил обект/и, такива по предмета на поръчката (корекция на речни корита и/или дерета, изграждане на брегоукрепителни стени, облицовки на стени и дъно на водни обекти, изграждане на диги или подобни от Четвърта група съгласно чл.5, ал.6, т.4 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен професионален регистър с обхват на дейностите на подобни обекти от посочената група, съгласно националното си законодателство) на минимална обща стойност 700 000,00 лв. (седемстотин хиляди лева) без вкл. ДДС за последните 5 години (2007, 2008, 2009, 2010 и 2011 год.) в качеството на главен изпълнител, на които са възложени строително-монтажни работи в обем не по-малко от 75% от целия обект; 2.Учасникът да разполага със следната механизация (собствена или наета) при изпълнение на дейностите на поръчката:Булдозер на гъсеничен трактор с хидравлично управление – 1бр.;Багер еднокошов на гъсеничен ход с хидравличен обем на лопата до 1м3 – 1бр.;Самосвал – 4бр.;Автобетоновоз – 4бр.; 3.Учасникът да разполага с екип от експерти за изпълнението на поръчката, подробно описани в техническата спецификация: Ключов експерт 1: Ръководител екип:Да има завършено висше образование с квалификация „Инженер” специалност „ВиК” или „Хидротехническо строителство” или „Хидромелиоративно строителство” или еквивалентна;Да има минимум 5 (пет) години трудов стаж по специалността. Ключов експерт 2: Отговорник за контрола на качеството:Да има завършено висше образование с квалификация „Инженер” специалност „ВиК” или „Хидротехническо строителство” или „Хидромелиоративно строителство” или еквивалентна;Да има минимум 5 (пет) години трудов стаж по специалността.Ключов експерт 3: Координатор по безопасност и здраве:Да има завършено висше образование с квалификация „Инженер” специалност „ВиК” или „Хидротехническо строителство” или „Хидромелиоративно строителство” или еквивалентна;Да има минимум 5 (пет) години трудов стаж по специалността. Квалифицирани строителни работници:Квалифицираните строителни работници трябва да притежават образователна и професионална квалификация/удостоверение свързани със СМР на обекта и стаж по специалността. 4.Учасникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнението на строежи от Четвърта група, ІІІ-та категория или еквивалентен професионален регистър с обхват на дейностите съотвестващи на изпълнение на строежи от посочената група, съгласно националното си законодателство, за всички дейности по проекта;
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
ІV.1)
Вид процедура
ІV.1.1)
Вид процедура
Открита
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансов показател (А): Подпоказател: Предлагана цена (А1) - тежест 100%; тежест: 50
Показател: Технически показател (Б): Подпоказател: Срок на изпълнение (Б1)-тежест 60% и Подпоказател: Начин на изпълнение (Б2)-тежест 40%; тежест: 50
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.07.2012 г. Час: 16:30
Платими документи
ДА
Цена: 90 BGN
Условия и начин на плащане
Документацията за участие може да се закупи всеки работен ден от 8:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:30 часа в „Център за услуги и информация” в Сградата на Община Долни Дъбник, гр. Долни Дъбник, ул. „Христо Янчев” № 59. Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в брой, в „Център за услуги и информация” в сградата на Община Долни Дъбник, при получаване на документацията или по банков път, когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. Банковата сметка за закупуването на документацията за участие: „Алианц Банк България” АД – гр.Плевен, IBAN: BG86BUIN95613100255149, BIC: BUINBGSF.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.07.2012 г. Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
Български
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни
180
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.07.2012 г. Час: 10:00
Място
Заседателната зала на Община Долни Дъбник- гр. Долни Дъбник, ул. "Христо Янчев" №59
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на оферите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Удостоверяват се с представяне на лична карта и документ удостоверяващ представителната им власт или пълномощно от представляващия участника (съгласно актуалната регистрация на участника). В пълномощното изрично да е записано наименованието на процедурата и предмета на поръчката, за които се отнася упълномощаването.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
НЕ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 год.
VI.3)
Допълнителна информация
Обществената поръчка е била открита и прекратена от възложителя, под номер на поръчката в РОП: 01071-2011-0005
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070; 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
URL: https://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120 от Закона за обществени поръчки
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070; 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
URL: https://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
15.06.2012 г.