Обществени поръчки

Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения - възложител: Община Костинброд

Наименование:Изграждане на подпорна стена по ул. „Крайбрежна“, гр. Костинброд Възложител: Община Костинброд Oсн. предмет: Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения Строителни и монтажни работи на съоръжения за защита на бреговата ивица Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 04/07/2012, 16:00 ч.  

Виж цялата поръчка

BG-Костинброд

ПУБЛИЧНА ПОКАНА

  ВЪЗЛОЖИТЕЛ: Община Костинброд, ул. Охрид 1, За: инж.Станка Илиева, Р България 2230, Костинброд, Тел.: 0721 68711, E-mail: obshtina@kbrod.net, Факс: 0721 68777 Място/места за контакт: Община Костинброд, гр. Костинброд, ул. Охрид 1 Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kostinbrod.bg. Адрес на профила на купувача: www.kostinbrod.bg.   ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА: Строителство   КРАТКО ОПИСАНИЕ: Работният проект „Изграждане на подпорна стена по ул. „Крайбрежна“, гр. Костинброд“ предвижда изграждането на ъглова подпорна стена с дължина L=61,66м в десния бряг на река Блато в участъка при мост № 2 за с. Голяновци. Подпорната стена е решена като ъглова стоманобетонова с височина на стеблото Н=3,50м и Во.ф.=2,45м. Фундирането ще се извърши в чакъли, среднозърнести с песъкливо-глинест запълнител. За стабилизиране на дъното се предвижда изграждане на един брой дънен праг с височина h=1,20м и ширина bпр=1,0м, като след прага по посока на течението се изпълнява заздравително легло от матраци 300/200/30.   КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV): 45240000, 45243000 Описание: Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения Строителни и монтажни работи на съоръжения за защита на бреговата ивица   КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ: Строително-монтажните работи по изпълнението на проект „Изграждане на подпорна стена по ул. „Крайбрежна“, гр. Костинброд“ са детайлизирани в проекта и ще се изпълняват при съобразяване на количествената сметка към същия.   ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:   МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: гр. Костинброд   NUTS: BG412   ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: 1.Оферта могат да подадат всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение. Споразумението се представя с нотариална заверка на подписи и съдържание. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират: че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за подготовката на офертата по настоящата обществена поръчка и за изпълнението на бъдещия договор по нея; че водещият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението, и че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно физическо лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. 2. Участникът да отговаря на изискванията по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. 3. Да притежават валидна към обявената крайна дата за подаване на офертите „Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството“, отговаряща на категорията строеж на обекта на поръчката.4.Да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от Четвърта група, от Втора до Трета категория (ІV група, от ІІ до ІІІ категория).5. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот от строителство за последните три години (2009, 2010 и 2011 год.) – ОБЩО, не по-малко от 600 000.00 (шестстотин хиляди) лева без включен ДДС.6.Участникът трябва да има оборот от строително-монтажни работи сходни с предмета на поръчката за предходните три финансови години (2009, 2010 и 2011) -ОБЩО, не по-малко от 200 000.00 / двеста хиляди/ лева без вкл.ДДС. 7. През последните 5 години (2007-2011) участникът да има като изпълнител, вкл. като член на обединение-изпълнител (за частта от поръчката, която той е изпълнявал), изпълнени не по-малко от 1 (един) договор, сходен с предмета на поръчката на стойност не по- малко от 200 000.00 ( двеста хиляди) лева без вкл. ДДС. 8.Участникът да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически състав, включително координатор по безопасност и здраве. Инженерно–техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания: Технически ръководител – минимум едно лице с квалификация „инженер специалност „Хидротехническо строителство” или ”Хидромелиоративно строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или друга идентична инженерна специалност или строителен техник с подобна квалификация. Да има минимум 3 години опит като технически ръководител на строителен обект;Координатор по безопасност и здраве в строителството – да има валидно удостоверение „Координатор по безопасност и здраве в строителството” и минимум 1 година опит като координатор на строителни обекти по ЗЗБУТ. 9. Участникът следва да разполага с техническо оборудване в пълна техническа изправност, необходимо за изпълнение на поръчката. Минимално изискуемо техническо оборудване/ собствено или наето/ е: багер-1бр.; самосвал-1 бр.; булдозер-1бр.; валяк - 1 бр.   КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ: Икономически най-изгодна оферта   ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ: Технически показатели - 70 %; Финансов показател - 30 %   СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ: 04/07/2012, 16:00   ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ: НЕ   ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ: Документи в плик № 1: 1) Списък на документите, подписан и подпечатан от участника; 2) Заявление за участие - (Образец 1); 3) Административни сведения (Образец 2); 4) Регистрационни документи на участника: 1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; 2. когато участникът е физическо лице копие от документа за самоличност; 3. когато участникът е обединение, което не е юридическо лице – заверено копие на споразумението, което да е с нотариална заверка на подписи и съдържание; 4.копие от документа за регистрация по ЗДДС, ако е регистриран. Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал. 5 и чл.56 ЗОП (декларациите се представят от лицата посочени в чл.47, ал.4, 6 и 8 ЗОП, - Образци № 3 и 4; 6) Заверено копие от удостоверение и талон за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от четвърта група, от втора до трета категория (ІV група, от ІІ до ІІІ категория); 7) Баланс и отчет за приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните три финансови години (2009, 2010 и 2011) – заверено копие. Изискването не важи за участници, за които данните са достъпни в Търговския регистър; 8) Списък на договорите с предмет, сходен на предмета на поръчката (свободна форма ), изпълнени през последните 5 (пет) години, придружен от препоръки за добро изпълнение; 9) Списък на ръководния инженерно-технически екип, съгласно посочените минимални изисквания /документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация – дипломи, копия от трудови книжки и др. подкрепящи документи/; 10) Декларация – списък (свободна форма ) за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка, придружена с препис-извлечение от балансовата сметка за дълготрайни активи на участника, респ. подизпълнителите за собствено оборудване, от които е видно собственото им оборудване, или заверено от участника копие на договорите за наем на съответното оборудване, строителна техника и механизация. В случай че са представени договори за наем и/или лизинг, то към същите следва да има приложени документи за собственост на името на Наемодателя/ Лизингодателя (заверени копия от рег. талони на техниката); 11) Декларация за участието или неучастието на Подизпълнители (Образец № 5); 12) Декларация от Подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 6 /когато е приложимо/. 13) Копие на валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171 от ЗУТ и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, отговаряща на категорията строеж на обекта; 14) Декларация от участник в обединение – Образец № 7; 15) Декларация за ЕИК – Образец № 8; 16) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – Образец № 9. 17) Декларация за спазени изисквания за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по чл. 56, ал. 1, т. 11 от 3ОП – Образец № 10; 18) Техническо предложение – Образец № 11. Документи в плик „Предлагана цена“: 1. Ценова оферта – Образец № 12; 2. Анализни цени за предложените цени на СМР; 3. Количествено – стойностна сметка. Публичната покана, документацията за участие, образците на документи, проектите на договори са публикувани на интернет адреса на община Костинброд https://www. kostinbrod.bg.   СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: 03/07/2012