Обществени поръчки

Строителен надзор по време на строителството - възложител: Община Костинброд

Наименование:Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на строителството за обекти на територията на община Костинброд Възложител: Община Костинброд Oсн. предмет: Строителен надзор по време на строителството Прогнозна стойност: 46 250 лева Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 13/07/2012, 16:00 ч.  

Виж цялата поръчка

BG-Костинброд

ПУБЛИЧНА ПОКАНА

  ВЪЗЛОЖИТЕЛ: Община Костинброд, ул. Охрид 1, За: инж.Станка Илиева, Р България 2230, Костинброд, Тел.: 0721 68711, E-mail: obshtina@kbrod.net, Факс: 0721 68777 Място/места за контакт: Община Костинброд, гр. Костинброд, ул. Охрид 1 Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kostinbrod.bg. Адрес на профила на купувача: www.kostinbrod.bg.   ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА: Услуги   КРАТКО ОПИСАНИЕ: Предмет на поръчката е „Избор на консултант за упражняване на строителен надзор по време на строителството за обекти на територията на община Костинброд, а именно: Обект N: 1 – „Укрепване на напречното сечение и стабилизиране на коритото на река Блато в чертите на град Костинброд”, по проект “Превенция на риска от наводнения чрез укрепване на напречното сечение и стабилизиране на коритото на река Блато в чертите на град Костинброд”; Обект N: 2 - Общинско депо за отпадъци на територията на община Костинброд по проект: „Рекултивация на общинско депо за отпадъци на територията на община Костинброд; Обект N: 3 - сграда ОУ „Отец Паисий“ с. Драговищица по проект „Оптимизация на училищната мрежа“; Обект № 4 – СМР на сграда детска градина, с. Драговищица, община Костинброд; Обект №5 – спортна зала „Белица“, по проект „ Ремонт на спортна зала Белица, на територията на гр. Костинброд“; Обект №6 – „ Изграждане на светофарна уредба“ на територията на гр. Костинброд; Обект №7 – „Изграждане на рампа за поликлиниката“ на територията на гр. Костинброд; Обект №8 – „Изграждане на подпорна стена на ул.“Крайбрежна“ на територията на гр. Костинброд“. Възлагането на дейностите за упражняване на строителен надзор ще става поетапно, след подписване на съответните договори за изпълнение на СМР за всеки конкретен обект и осигурено финансиране от община Костинброд.   КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV): 71521000 Описание: Строителен надзор по време на строителството   КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ: Извършването на консултантската услуга включва услуги в пълен обем във връзка с качествено и законосъобразно изпълнение на СМР и включва дейностите по: А) Упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 168 от ЗУТ и подзаконовите нормативни актове (вкл. и контрол на Строителните продукти, влагани в Строежа, както и на извършените СМР); Б) Координация на строителния процес до въвеждане на Строежа в експлоатация; В) Изготвяне на техническия паспорт на Строежа, съгласно Наредба № 5/28.12.2006 г.; Г) Управление на изпълнението на СМР; Д) Упражняване на строителен надзор по време на отстраняване на проявени скрити дефекти през гаранционните срокове; Е) Съставяне на окончателен доклад за въвеждане на строежа в експлоатация; Ж) Изпълняване на всички останали задължения на Консултанта, предвидени в договора за обществена поръчка и законовите разпоредби.   ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ: 46250 BGN   МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: Мястото за изпълнение на поръчката е в зависимост от мястото на СМР, които са на територията на община Костинброд, София област.   NUTS: BG412   ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА: 1. Оферта могат да подадат всички български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение. Споразумението се представя с нотариална заверка на подписи и съдържание. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират: че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за подготовката на офертата по настоящата обществена поръчка и за изпълнението на бъдещия договор по нея; че водещият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението, и че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят едно физическо лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. 2. Участникът да отговаря на изисквания по чл.47,ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 3. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот за последните три години (2009, 2010 и 2011 год.) – ОБЩО, не по-малко от 200 000.00 (двеста хиляди) лева без включен ДДС. 4. Участникът трябва да има оборот от упражняване на строителен надзор за предходните три финансови години (2009, 2010 и 2011) -ОБЩО, не по-малко от 120000.00 / сто и двадесет хиляди / лева без вкл.ДДС. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представяне на заверено от участника копие на Баланс и отчет за приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните три финансови години (2009, 2010 и 2011) – ако данните са достъпни в търговския регистър не се представят копия. 5. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството, съгласно изискванията на чл. 171 от ЗУТ , която да отговаря на най-високата категория строеж, включен в предмета на поръчката.Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на заверено от участника копие на валидна застрахователна полица. 6. Участникът да има изпълнени през последните три години /2009г., 2010г., 2011г./, най-малко три договора от упражняването на строителен надзор на строителни обекти.списък на изпълнените от участника договори през последните три години за упражняването на строителен надзор /свободна форма/, който съдържа стойностите, датите и получателите на посочените договори и към него се прилагат препоръки за добро изпълнение, издадени от възложителите и копие на документи, удостоверяващи въвеждането на строежите в експлоатация. 7. Участникът да притежава валиден лиценз, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, издаден от МРРБ за лицензиране на фирмата за упражняване на строителен надзор, с приложен към него списък на правоспособните физически лица, чрез които се упражнява дейността. 8. Участникът да има на разположение правоспособни физически лица за осъществяване на дейностите по строителен надзор със следните специалности: „Конструктивно инженерство“, „ВиК“, „ОВ“, „Електро-инженер“, „ Хидротехническо строителство“ или „Хидромелиоративно строителство“ или друга еквивалентна инженерна специалност. 9. 2.4. Участникът да отговаря на изискванията на чл. 166, ал. 3 и ал. 4 от Закона за устройство на територията. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на декларация (свободен текст). Съответствието с поставеното изискване се доказва с декларация (свободен текст), съдържаща списък на екипа специалисти, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. Списъкът трябва да бъде придружен от: • Професионални автобиографии на специалистите(Образец 13); • копия от дипломи, сертификати, референции, удостоверяващи образованието, професионалната им квалификация и опит;   КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ: Икономически най-изгодна оферта   ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ: Технически показатели - 60%; Финансов показател - 40 %   СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ: 13/07/2012, 16:00   ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ: ДА   ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ: Всяка оферта се представя в непрозрачен запечатан плик, съдържащ два отделни непрозрачни запечатани плика. В първия плик с надпис „Документи за подбор“ се поставят описаните по-долу документи, а ценовото предложение се поставя в отделен непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена“. Документи в плик № 1: 1) Списък на документите, подписан и подпечатан от участника; 2) Заявление за участие - (Образец 1); 3) Административни сведения (Образец 2); 4) Регистрационни документи на участника: 1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър; 2. когато участникът е физическо лице копие от документа за самоличност; 3. когато участникът е обединение, което не е юридическо лице – заверено копие на споразумението, което да е с нотариална заверка на подписи и съдържание; 4. копие от документа за регистрация по ЗДДС, ако е регистриран. 5) Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП (декларациите се представят от лицата посочени в чл.47, ал.4, 6 и 8 ЗОП, - Образци № 3 и № 4; 6) Заверено копие от Лиценз за упражняване на строителен надзор за строежите по отделните категории на чл. 137, ал. 1 от ЗУТ на основание чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, издаден от МРРБ или съответно еквивалентни документи съгласно националното законодателство на чуждестранните лица заедно със списъка на правоспособните физически лица към него; 7) Баланс и отчет за приходите и разходите от годишния финансов отчет за всяка една от последните три финансови години (2009, 2010 и 2011) – заверено копие. Изискването не важи за участници, за които данните са достъпни в Търговския регистър; 8) Списък на договорите с предмет, сходен на предмета на поръчката (свободна форма ), изпълнени през последните 3 (три) години, придружен от препоръки за добро изпълнение и копие на разрешение за ползване; 9) Декларация (свободен текст), съдържаща списък на инженерно-технически екип, съгласно посочените минимални изисквания /документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация (Образец № 13) – дипломи, копия от трудови книжки и др. подкрепящи документи, декларация – Образец № 10/; 10) Декларация за участието или неучастието на Подизпълнители (Образец № 5); 11) Декларация от Подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 6 /когато е приложимо/. 12) Копие на валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171 от ЗУТ и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, отговаряща на най-високата категория строеж, включен в предмета на поръчката; 13) Декларация от участник в обединение – Образец № 7; 14) Декларация за ЕИК – Образец № 8; 15) Декларация за приемане на условията в проекта на договор – Образец № 9. 16) Декларация за ангажираност на специалистите – Образец № 10. 17) Техническо предложение – Образец № 11. Документи в плик „Предлагана цена“: 1. Ценова оферта – Образец № 12; Техническите проекти на обектите на настоящата поръчка, могат да се разгледат от желаещите участници в Общинска администрация – Костинброд, ул. Охрид № 1 от 9.00 часа до 16.00 часа, всеки работен ден в срок до 12 юли 2012 г. Публичната покана, документацията за участие, образците на документи, проектите на договори са публикувани на интернет адреса на община Костинброд https://www. kostinbrod.bg.   СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: 12/07/2012