Обществени поръчки

Строителни и монтажни работи - възложител: Община Антоново

Наименование:Изграждане на "Общински туристически информационен център - гр. Антоново Възложител: Община Антоново Oсн. предмет: Строителни и монтажни работи Прогнозна стойност: 309 946 лева Срок за получаване на оферти или заявления за участие: 28.08.2012 г., 12:00 ч.  

Виж цялата поръчка

BG-Антоново: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ I.1)Наименование, адреси и лица за контакт Община Антоново, бул. "Т. герои" №26, За: инж. Петинка Стоянова Петрова - гл. инженер и началник отдел "ТСУ и С", Република България 7970, Антоново, Тел.: 06071 2222, E-mail: info@antonovo.bg, Факс: 06071 2428 Място/места за контакт: Община Антоново Общ адрес на възлагащия орган/възложителя: www.antonovo.bg. Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти. Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти. Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти. I.2)Вид на възложителя и основна дейност/и Регионален или местен орган Основна дейност на възложителя Обществени услуги Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и НЕ РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА II.1)Описание II.1.1)Наименование на поръчката, дадено от възложителя “Изграждане на "Общински туристически информационен център - гр. Антоново" по проект "Проект за реализиране на интегриран селски туризъм в Община Антоново" II.1.2)Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата Строителство Изграждане Място на изпълнение: Община Антоново Код NUTS: BG334 ІІ.1.3)Настоящото обявление е за Възлагане на обществена поръчка ІІ.1.5)Кратко описание на поръчката Обект на настоящата поръчка са следните строително-монтажни дейности при изпълнението на проекта: Сградата ще се състои от сутерен, етаж на ниво главна улица и покрита панорамна тераса. В сутерена ще се разположи зала-етнографски музей, отворен на юг, а връзката с главната улица става чрез вече изпълненото ст.бет. стълбище.Към етнографския музей е разположен офис-уредник, а откъм стълбището- санитарен възел с 2x2 тоалетни мъже-жени, помещение чистач и самостоятелна тоалетна за хора в неравностойно положение. По пода ще се изпълни теракот върху цим. замазка и хидроизолация от фибран, стените мазилка. Нивото на сутерена е на 0,20 м над терена, като за хора в неравностойно положение ще се изпълни рампа. На първия етаж е оформена зала за презентация, офис-информационен център, офис-охрана и топла връзка с Общината. Тук също така ще се изпълни санитарен възел-аналогичен на този в сутерена. Подхода откъм главната улица става чрез рампа /етажът е разположен на 0,15 м. над ниво тротоар/ По пода също ще се изпълни теракот върху цим.замазка и изолация, стените -мазилка,а в санитарния възел- фаянс до 2,0м. Стълбище ще води към панорамна тераса с метална двускатна конструкция /по конструктивен проект/ с наклон 3% /за отводняване/ - покрита с поликарбонат , откъдето се открива прекрасен изглед Околовръстно по терасата ще се изпълни метален парапет с Н=1,0м. и стъкло. Фасадата ще се изпълни с мазилка и фасаген върху топлоизолация от фибран , на 1,0 м. ще се изпълни цокъл от русенски камък.Към улицата ще се изпълни английски двор с хидроизолация и дренаж, свързан с канализацията. По фасадата врати и прозорци ще се изпълнят от PVC, а вътрешните врати от дървен материал, с блажна боя. Отоплението ще бъде централно, свързано със съществуващото такова на Общината на ниво сутерен. ВиК— инсталацията е отразена в съответния проект. Ел. проектът предвижда свързване към съществуващата ел. касета на Община Антоново като вторичен потребител. Осветлението на помещенията ще се съобрази с новите технически тенденции — плафони, вградени в окачен таван, външно осветяване на фасадата на сградата с енергоспестяващи лампи и др. По фасадите ще се изпълни изолация от фибран,в съответствие с топло-техническата оценка за обекта. Конструкцията на сградата ще бъде масивна-ст.бет.-греди, колони и плочи и тухлени зидове, като се зачитат съществуващите вече изградени такива. ІІ.1.6)Код съгласно Класификатора на ОП (CPV) 45000000 Описание: Строителни и монтажни работи ІІ.1.7)Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация НЕ ІІ.1.8)Обособени позиции НЕ ІІ.1.9)Ще бъдат приемани варианти НЕ   II.2)Количество или обем на поръчката ІІ.2.1)Общо количество или обем Поръчката включва следните строително-монтажни дейности при изпълнението на проекта: Сградата ще се състои от сутерен, етаж на ниво главна улица и покрита панорамна тераса. В сутерена ще се разположи зала-етнографски музей, отворен на юг, а връзката с главната улица става чрез вече изпълненото ст.бет. стълбище.Към етнографския музей е разположен офис-уредник, а откъм стълбището- санитарен възел с 2x2 тоалетни мъже-жени, помещение чистач и самостоятелна тоалетна за хора в неравностойно положение. По пода ще се изпълни теракот върху цим. замазка и хидроизолация от фибран, стените мазилка.Нивото на сутерена е на 0,20 м над терена, като за хора в неравностойно положение ще се изпълни рампа. На първия етаж е оформена зала за презентация, офис-информационен център, офис-охрана и топла връзка с Общината. Тук също така ще се изпълни санитарен възел-аналогичен на този в сутерена. Подхода откъм главната улица става чрез рампа /етажът е разположен на 0,15 м. над ниво тротоар/ По пода също ще се изпълни теракот върху цим.замазка и изолация, стените -мазилка,а в санитарния възел- фаянс до 2,0 м. Стълбище ще води към панорамна тераса с метална двускатна конструкция /по конструктивен проект/ с наклон 3% /за отводняване/ - покрита с поликарбонат , откъдето се открива прекрасен изглед Околовръстно по терасата ще се изпълни метален парапет с Н=1,0м.. и стъкло. Фасадата ще се изпълни с мазилка и фасаген върху топлоизолация от фибран , на 1,0 м. ще се изпълни цокъл от русенски камък.Към улицата ще се изпълни английски двор с хидроизолация и дренаж, свързан с канализацията. По фасадата врати и прозорци ще се изпълнят от PVC, а вътрешните врати от дървен материал, с блажна боя. Отоплението ще бъде централно, свързано със съществуващото такова на Общината на ниво сутерен. ВиК— инсталацията е отразена в съответния проект. Ел. проектът предвижда свързване към съществуващата ел. касета на Община Антоново като вторичен потребител. Осветлението на помещенията ще се съобрази с новите технически тенденции — плафони, вградени в окачен таван, външно осветяване на фасадата на сградата с енергоспестяващи лампи и др. По фасадите ще се изпълни изолация от фибран,в съответствие с топло-техническата оценка за обекта. Конструкцията на сградата ще бъде масивна-ст.бет.-греди, колони и плочи и тухлени зидове, като се зачитат съществуващите вече изградени такива. Прогнозна стойност без ДДС 309946 BGN ІІ.2.2)Опции НЕ ІІ.3)Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката Продължителност в месеци 12  

продължава...

РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ III.1)Условия, свързани с изпълнението на поръчката ІІІ.1.1)Изискуеми депозити и гаранции Гаранцията за участие е в размер на 3090, 00 /три хиляди и деветдесет лева/ лв. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора. Гаранциите могат да бъдат внесени като паричен депозит в полза на Община Антоново по банкова сметка IBAN:BG81DEMI92403300039107, BIC: DEMIBGSF, при банка: "Търговска Банка Д" АД - клон Антоново или да се представят под формата на банкови гаранции. Задържането освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се освобождава съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. ІІІ.1.2)Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат Поръчката се финансира по Договор № 25/313/00049/01.07.2011 г., за отпускане на финансова помощ по Мярка 313 от ПРСР, подкрепена от ЕЗФРСР, за извършване на дейностите на обект с предмет: “Изграждане на "Общински туристически информационен център - гр. Антоново" по проект "Проект за реализиране на интегриран селски туризъм в Община Антоново". Заплащането на цената на договора ще става по следната схема на плащане: • Авансово плащане в размер на 45 /четиридесет и пет/ % от цената на договора. Авансът се изплаща от Възложителя в срок от 15 дни при наличие на издаден Протокол за откриване на строителната площадка и строителна линия и ниво на обекта от фирмата, изпълняваща дейността по упражняване на „Строителен надзор и контрол” на обекта; • Окончателно плащане представляващо неизплатената сума до размера на действително извършените работи, но не повече от стойността по договора, при следните комулативни условия: 1. След приключване на всички видове работи; 2. Съставен Протокол/Сертификат/ за приемане на действително извършените СМР, подписан от Възложител, Изпълнител и Консултант-строителен надзор на обекта и подписване на акт Обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа, съгласно Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. ІІІ.1.3)Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица В случай, че участникът избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенция по вписванията като неперсонифицирано лице по ЗЗД. Независимо от избора му, тези действия следва да бъдат изпълнени към момента на сключване на договора в сроковете по ЗОП. ІІІ.2)Условия за участие ІІІ.2.1)Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри Изискуеми документи и информация: Общи изисквания: В процедурата за възлагане на обществената поръчка за строителство могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по долу изисквания, с изключение на административните изисквания, ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/ консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; че водещият член на обединението/ консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението/ консорциума, и че всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията посочени в III.2.1, III.2.2 и III.2.3 на Обявлението се прилагат и за подизпълнителите. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. За участника не следва да са налице обстоятелствата, визирани в чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от Закона за обществените поръчки. Когато участниците са ЮЛ, изискванията по чл.47,ал.1,т.1 и ал.2, т.2 от ЗОП се прилагат съгласно разпоредбата на чл.47,ал.4 от ЗОП. Когато участник е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите.При подаване на офертата Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП със собственоръчно подписани декларации по образец на Възложителя. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4, и ал. 5, т.2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Участникът следва да е регистриран в „Централeн професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за първа група и категория строежи в съответствие със строежите включени в предмета на поръчката или в аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен. Вписването в съответен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. В случай, когато участникът е обединение, посоченото изискване трябва да е изпълнено от поне един член на обединението. ІІІ.2.2)Икономически и финансови възможности Изискуеми документи и информация: За участник установен/регистриран в Република България: 1. Заверено копие на валидна към датата на отваряне на офертите „Застраховка професионална отговорност” за вреди по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, обект на предмета на поръчката, която трябва да отговаря на удостоверението за вписване е Централния професионален регистър на строителя. В случай, когато участникът е обединение, посоченото изискване трябва да е изпълнено от поне един член на обединението. За участник установен/регистриран извън Република България- копие от застраховка за професионална отговорност, еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, обект на предмета на поръчката, но изготвена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. 2. Удостоверение от обслужваща банка /банкова референция/, че оферентът е коректен клиент – издадено до 14 дни преди подаване на офертата. Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. В този случай той следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. Запитването и отговорът се извършват по реда, установен в ЗОП и Документация за участие. Минимални изисквания: За участник установен/регистриран в Република България: 1. Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от строителството за последните три години (2009 г., 2010 г., и 2011 г.) в размер равен или по голям от 600 000 (шестстотин хиляди) лв. без ДДС- общо за трите години или от датата учредяване/започване на дейността, като от тях минимум 300 000 (триста хиляди) лева без ДДС са от изпълнение на сходни с предмета на поръчката строителни работи. 2. Участникът следва да притежава валидна застрахователна полица за професионална отговорност като строител с минимална застрахователна сума за строител съгласно чл. 5, ал. 2 от наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за вида строеж, обект на предмета на поръчката В случай, когато участникът участва като обединение, посоченото изискване трябва да е изпълнено от поне един член на обединението. ІІІ.2.3)Технически възможности Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централeн професионален регистър на строителя, издаден съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр. 65/10.08.2007 г. за първа група строежи заверено от кандидата копие „Вярно с оригинала”, с подпис и печат или в аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен. Вписването в съответен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. В случай, когато участникът е обединение, посоченото изискване трябва да е изпълнено от поне един член на обединението. 2. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най – важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3. Списък и данни на ръководния инженерно техническия състав, които ще управляват изпълнението на поръчката съгласно изискванията, придружен с автобиографиите им, Декларация за разположение или копие на трудови договори и приложени доказателства за квалификация и професионален опит. Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата са: - Копие от дипломи за завършено образование; - Копия от длъжностни характеристики, трудови книжки, граждански договори и други удостоверяващи професионалния опит на лицата. 4. Списък – декларация на изпълнителския състав, ангажиран в строителството на обекта на поръчката, придружен с документи за професионална квалификация, изискваща се от естеството на видовете работи, необходими за изпълнението на този строеж, автобиографии, декларация за разположение или копия на трудови договори. 5. Списък – декларация за собствена или наета техника, за изпълнение на предмета на поръчката, придружена с доказателства за това. 6. Копия на валидни сертификати внедрени ISO 9001 – “Системи за управление на качеството”, ISO14001 „Системи за управление на околната среда” OHSAS 18001 “Системи за управление на здравето и безопасността при работа” или еквивалентни заверени от участника „Вярно с оригинала”, с подпис и печат Минимални изисквания: Участникът следва: 1. Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (обн. ДВ, бр. 108/29.12.2008 г.) за първа група и категория строежи в съответствие със строежите включени в предмета на поръчката. В Случай, че участникът участва като обединение/консорциум, достатъчно е един член на обединението/консорциума да има такава регистрация, ако участва чуждестранно юридически лицето следва да представи документ съобразно националното си законодателство. – доказва се с копие от документа за регистрация. 2. Участникът трябва да има през последните пет години (или от датата на учредяване/започване на дейността) изпълнени и приети минимум два договори за строителство с включени сходни (по обем и вид) с предмета на поръчката строителни дейности и по конкретно с изпълнени по тях. 3. Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на задачите; описани в техническите спецификации, както следва: Ръководител на договора, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве в строителството. В случай, че участникът участва като обединение или консорциум, изброените по - горе изисквания се прилагат за обединението/ консорциума като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изброените изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. ІІІ.3)Специфични условия при обществени поръчки за услуги  

продължава...

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА ІV.1)Вид процедура ІV.1.1)Вид процедура Открита   ІV.2)Критерии за оценка на офертите ІV.2.1)Критерии за оценка на офертите Най-ниска цена   IV.3)Административна информация ІV.3.3)Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог) Срок за получаване на документация за участие 21.08.2012 г.  Час: 12:00 Платими документи ДА Цена: 50 BGN Условия и начин на плащане За получаване на документацията за участие заинтересованите лица заплащат сумата от 50 /петдесет/ лв., платима в Общински център за услуги и информация на гражданите, гише №2 на Община Антоново в гр. Антоново, ул.”Тозлушки герой” №26 или внесена по банкова сметка на Община Антоново, IBAN: BG 05 DEMI 92408400038672; BIC: DEMIBGSF; код за вид плащане 447000; при банка: “Търговска Банка Д” АД – кл. Антоново. ІV.3.4)Срок за получаване на оферти или заявления за участие 28.08.2012 г.  Час: 12:00 IV.3.6)Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие Български IV.3.7)Срок на валидност на офертите Продължителност в дни 180 IV.3.8)Условия при отваряне на офертите Дата: 29.08.2012 г.  Час: 10:00 Място Заседателната зала на Община Антоново в гр. Антоново, ул.”Тузлушки герой” №26 Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите Отварянето на офертите е публично и на него имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.   РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ VI.1)Tова представлява периодично възлагане на поръчка НЕ VI.2)Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС Поръчката се финансира по Договор 25/313/00049/01.07.2011 г. между Община Антоново и ДФ "Земеделие", за отпускане на финансова помощ по Мярка 313 ”Насърчаване на туристическите дейности” от ПРСР, подкрепена от ЕЗФРСР. VI.4)Процедури по обжалване VI.4.1)Орган, който отговаря за процедурите по обжалване Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315 URL: https://www.cpc.bg. VI.4.2)Подаване на жалби Съгласно чл.120, ал.3 от ЗОП VI.5)Дата на изпращане на настоящото обявление 16.07.2012 г.