Свят и иновации

AC/DC пускат собствена марка бижута

Изрисуваха блок във Варшава с изображения на членовете на бандата

Австралийските рок титани AC/ DC ще зарадват своите фенове със собствена марка бижута, аксесоари и лайфстайл изделия. Те са разработени в партньорство с фирмата Heart Of Bone. Създаването на първата по рода си колекция е отнело около две години. Тя е вдъхновена от рокендрола на групата, създаващ високо напрежение. Уникалните стоки са произведени чрез биомолекулярна микроскопска технология, съчетана с традиционно майсторство. Продажбата на луксозните предмети ще започне на 15 април. Вече има глобален списък с желаещи, които искат да се сдобият с колекционерските артикули.

AC/DC и Heart Of Bone са убедени, че ще задоволят всеки вкус.

Някои изделия ще са с ограничен брой

като поръчкови 9-каратови златни пръстени и тениски от 100% органичен памук, изработени в Австралия с най-новите технологии. Почитателите на бандата ще могат да се сдобият още със сребърни занаятчийски пръстени в три различни варианта и занаятчийски бижута от неръждаема стомана - Ready To Rock. Ще се предлагат и кашмирени дамски блузи, произведени в Шотландия от фабрика на „Шанел“ в почит към шотландския произход на братята Ангъс и Малкъм Йънг, но те ще са не повече от 100 бройки. Всеки продукт от колекцията ще има сертификат за автентичност.

Очакваните бижута и аксесоари не са единственото нещо, разтърсващо света на колекционерите и най-големите фенове на AC/DC. В края на миналата година бандата зарадва публиката си с дългоочаквания нов албум

Power Up, който има и уникална лимитирана версия.

Тя представлява специален делукс бокс-сет, който има бутон отстрани на кутията. При натискането му неоновото лого на бандата светва и зазвучава интрото на сингъла в новата 17-а студийна колекция на AC/DC - Shot In The Dark, от вградена колонка. Кутията съдържа целия CD пакет, книга от 20 страници с ексклузивни снимки и USB зарядно, с което боксът може винаги да бъде зареден.

Албумът излезе на 13 ноември 2020 г. Той съдържа 12 песни, с които за пореден път AC/DC затвърждават наелектризиращото си звучене и неповторимата си енергия. Power Up е реализиран от пълния състав на бандата – Ангъс Йънг (китара), Брайън Джонсън (вокал), Клиф Уилямс (бас китара), Фил Ръд (барабани) и Стиви Йънг (ритъм китара).

През декември в рамките на своята рекламна кампания на Power Up художници изрисуваха блок в столицата на Полша – Варшава, с изображенията на членовете на бандата с визията на албума.

Реклама